Winkielki
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Winkielki
Kolejny temat z cyklu know how. Jak najefektywniej wchodzić w łuki? Lepiej zhamować przed złożeniem i iść w łuku na gazie, czy już w trakcie łuku hamować silnikiem i dopiero gaz na wyjściu, czy może hamowanie, złożenie ze stałą prędkością i dodanie gazu na wyjściu? Z każdą z technik wiąże się oczywiście dobór biegu... Oświeci mnie ktoś?
Test Buell XB12S: | http://www.global.net.pl/16201.xml
-
makus - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
- Lokalizacja: z ulicy
No brzmi ciekawie... Ale bardziem mi zależy na czymś efektywnym jak efektownym. Z uśizgiem tyłu z zakrętu umiem wyjść, ale to raczej nie jest zbyt dobra technika
Mówisz, więc że lepiej na gazie wchodzić? Ja mam nałóg z 2takta, że dobieram za niskie biegi...
Mówisz, więc że lepiej na gazie wchodzić? Ja mam nałóg z 2takta, że dobieram za niskie biegi...
Test Buell XB12S: | http://www.global.net.pl/16201.xml
-
makus - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
- Lokalizacja: z ulicy
No bo cały czas mam jakiś taki stres przed taką jazdą między samochodami... Spytaj Darka jak mi ładnie wychodziło jak jeździłem po tych łukach małych tam koło Kawasaki. Cały czas czarny ślad na wyjściu...
Test Buell XB12S: | http://www.global.net.pl/16201.xml
-
makus - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
- Lokalizacja: z ulicy
... spowodowany wyrzucaniem kału przez nogawki
Miałem jakieś wenętrzne przeczucie, że tak napiszesz....
Od dziś już się nie boję. Będę zabierał ze sobą pluszowego przyjaciela....
Test Buell XB12S: | http://www.global.net.pl/16201.xml
-
makus - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 2/9/2005, 08:27
- Lokalizacja: z ulicy
nigdy nie zmieniaj biegu jak jestes zlozony w zakrecie (no chyba ze jestes samobojca). hamowac i redukowac nalezy zawsze przed lukiem, zeby wejsc w niego plynnie i nie puszczac gazu, a jedynie odwinac go na wyjsciu. a jak redukujesz przy wysokich obrotach to zawsze z przygazowka inaczej moze ci d*pa "zatanczyc". zapraszam na tor poznan. mozna sie duzo nauczyc
-
Tina - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 2/10/2005, 16:48
- Lokalizacja: Oborniki/ Poznań
tina ja naprzykład te zaznaczone zakręty to prawie zawsze wychodze w uslizgu co o tym sądzisz ? i jaki czas narazie uzyskujesz na naszym kochanym torze poznań
- Załączniki
-
- Kopia tor-plan.jpg (58.94 KiB) PrzeglÄ…dane 9415 razy
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
snikers1818 napisał(a):prawie zawsze wychodze w uslizgu co o tym sądzisz ?
Moze i nie mam zbyt duzego doswiadczenia, ale jedno moge Ci powiedziec: uwazaj, zebys sie nie przeliczyl. Wiem co to jest uslizg tylnego kola... taki po ktorym przelatujesz nad motocyklem a potem slizgasz sie na tylku az pod bande... nic przyjemnego...
Moj osobisty rekord to nic szczegolnego- 1:57, z drugiego w zyciu treningu, jeszcze wtedy jadac na tor nie zabieralam ze soba rozsadku Po glebie jest duzo gorzej (lezalam na z8 ). Nie moge sie przelamac. Nawet ponizej 2 min nie schodze
Ale miejmy nadzieje ze przez zime mi przejdzie...
-
Tina - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 2/10/2005, 16:48
- Lokalizacja: Oborniki/ Poznań
evil napisał(a):czym ganiasz???
CBR 1000RR (malowanie repsol)
evil napisał(a):napisałaś wcześniej, że nie można hamować w zakręcie - jak to nie?!
Mialam na mysli ekstremalne hamowanie z redukcja. Dohamowac zawsze mozna jesli istnieje taka potrzeba, przeciez nie wjade komus w tylek...
evil napisał(a):nie słyszałaś o wejściu w Dużą Patelnię na pełnej pycie i dohamowaniu w złozeniu?
Nie wyobrazam sobie wleciec w patelnie z predkoscia grubo ponad 200 km/h , bo taka sie przeciez na prostej rozwija, i dopiero w zlozeniu z takiej predkosci hamowac. Prawda jest ze przed tym zakretem nie hamuje do konca i po zlozeniu czesciowo zwalniam (ale nie nazwalabym tego hamowaniem).
Oczywiscie moge sie mylic . Jak juz wczesniej napisalam nie mam duzego doswiadczenia (tym bardziej w porownaniu do zawodnika...)
-
Tina - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 2/10/2005, 16:48
- Lokalizacja: Oborniki/ Poznań
evil a ty startowałeś w mistrzostwach w pretendencie teraz w 6 rundzie na tym Buell'u bo jak tak to cię widziałem ale wtedy jeszce kiepsko jeżdziłem i miałem czas 2 min i 11 sekund a teraz już się poprawiłem i mam 1.58 ale na r6
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
evil napisał(a):zapodaj jakieś fotki swojej Hondziny, najlepiej z Poznania. jakoś ciężko mi skojarzyć Ciebie na torze
Prosze bardzo Panie Niedowierzalski
evil napisał(a):co do Dużej Patelni, to ja nie mówię o ładowaniu się w zakręt powyżej 200km/h, tylko o dohamowaniu (i to ostrym) podczas wejścia w zakręt. na szczycie pełna maneta, opór, ogień i dym...
Z tym sie zgodze.
evil napisał(a):jedyną kobietką w klasie Pretendent, z tego, co pamiętam, była Ania, na nieniesko-białej CBR 600RR 2004
Dobrze pamietasz. A jesli mnie szukasz na fotkach z wyscigow to na pewno nie znajdziesz, bo jak juz wczesniej pisalam nie startowalam tylko trenowalam we wtorki (swoja droga na wyscigach bylam http://marco.fajnafotka.pl/?linkedUserP ... UID=128466)
Mysle ze rozwialam wszelkie Twoje watpliwosci
- Załączniki
-
- tor małe.jpg (51.6 KiB) Przeglądane 8675 razy
-
Tina - Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 2/10/2005, 16:48
- Lokalizacja: Oborniki/ Poznań
kaja ja napisze tyle razy ile ktoś mnie o to zapyta a że kijowy czas to wiem ale z każdzy treningiem się poprawiam i mam coraz lepszy więc nie smiac się prosze a poza tym ja na motocyklu jeżdże od 3 miesięcy a ty evil ile ? no więc mam jeszce czas żeby się podciągnąć pozdrawiam
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
snikers chodziło o to, że pisałeś to w każdym poście nawet jak ktoś się nie pytał, a to forum nie ma tysiąca użytkowników i wszyscy pewnie zdążyli przeczytać jaki jest Twój czas.
I nikt się nie śmieje, wręcz przeciwnie. Fajnie, że jeździsz i trenuj ile się da
I nikt się nie śmieje, wręcz przeciwnie. Fajnie, że jeździsz i trenuj ile się da
-
Kaja - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2178
- Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
- Lokalizacja: Wawa
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
takie sprzęgło nie uratuje cię w zakręcie tylko przed hopinngiem przy chamowaniu silnikiem na prostej
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
no wiadomo ale według mnie nie należy polegać na sprzęcie ale na swoich umiejętnościach sprzęt jest na drugim miejscu pozdro
-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
a ja mam pytanko kiedy mozna przyjechac i potrenowac sobie na torze poznan zupelnie seryjnym sprzetem bez zadnych wyscigow tylko tak samemu sie sprawdzic aha i wiecie moze jakie czasy sie kreci na cbr 600 F4i bo musze wiedziec jaki jestem cienki :D
one man one bike one street one love
- Benek929
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości