Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Tzn, ja nie mam żadnego problemu z tym, żeby kupić używany, tylko jaką mam gwarancje tego, że się jeszcze w ogóle nadaję :/ A gdybym miał się rozglądać za używanym do 250zł to czego szukać ?
I mam jeszcze jedno pytanie przy pomiarze obwodu głowy w celu dobrania kasku, mam te 57 ( ze standardowej tabelki rozmiarowej wychodziło by mi M, ale gdzieś słyszałem, ze dla bezpieczeństwa lepiej było by wybrać S (czyli 55-56). Czy to nie będzie zbyt mało ?
I mam jeszcze jedno pytanie przy pomiarze obwodu głowy w celu dobrania kasku, mam te 57 ( ze standardowej tabelki rozmiarowej wychodziło by mi M, ale gdzieś słyszałem, ze dla bezpieczeństwa lepiej było by wybrać S (czyli 55-56). Czy to nie będzie zbyt mało ?
- Smerfetek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25
szukaj kasków które normalnie kosztują więcej. marka nie ma mocno znaczenia, aby było cos w miare znanego, i nie chinszczyzna. co do gwarancji - jak nie jest obity to mozna brać. ale jak ma 1000rys i pekniecia to nie ma co takiego.
róznie, kazdy ma inną głowe, chodzi o kształt czasami ktoś kto ma duzy obwód wepchnie sie w mały kask, a czasami odwrotnie, obwód moze byc mały i kask niby S ( na przykład) a potem gdzieś cisnie np w uszach. wiec teoretycznie najlepiej to zarzucic na głowe i wtedy mysleć. ja tam nie mam pojęcia jakie mam/miałem rozmiary kasków - jak załozyułem i pasował to brałem
róznie, kazdy ma inną głowe, chodzi o kształt czasami ktoś kto ma duzy obwód wepchnie sie w mały kask, a czasami odwrotnie, obwód moze byc mały i kask niby S ( na przykład) a potem gdzieś cisnie np w uszach. wiec teoretycznie najlepiej to zarzucic na głowe i wtedy mysleć. ja tam nie mam pojęcia jakie mam/miałem rozmiary kasków - jak załozyułem i pasował to brałem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Dt 125 nie chce odpalać na zimnym silnika , odpalam na zapych wtedy odpali bez problemu , na ciepłym silniku pali od kopa co mogło by być powodem niedawno był robiony remont silnika , zauważyłem że jak jest zimna to ma wysokie obroty ale gdy się rozgrzeje już jest ok . Co mogło być by przyczyną ?
- kosa1231
- Świeżak
- Posty: 87
- Dołączył(a): 26/12/2012, 20:27
- Lokalizacja: CCH
Pytanie do kogoś kto ogarnai KMX'y czy w starszych modelach tych gdzie z prawej strony baku nie ma tej śmiesznej owiewki, da się założyć (w sensie czy będzie pasował) cały zbiornik z owymi owiewkami z rocznika bodajże 99 lub 20 ? http://bit.ly/1L094JN (otwórz link) Ktoś próbował ? Bo wiem, że owiewki tam nie założę, bo nie ma mocowań a ta goła rama strasznie szpeci :/
I jeszcze jedno, wiem, że rozbieranie moto do piaskowania ramy kosztuje około 1000zł... Zależy mi na pomalowaniu ramy, czy szło by to zrobić, jakimś dobrym lakierem w sprayu, bez rozbierania absolutnie wszystkiego ?
I jeszcze jedno, wiem, że rozbieranie moto do piaskowania ramy kosztuje około 1000zł... Zależy mi na pomalowaniu ramy, czy szło by to zrobić, jakimś dobrym lakierem w sprayu, bez rozbierania absolutnie wszystkiego ?
- Smerfetek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25
kosa - regulacja gaźnika cię czeka
smerfetek - nie wiem co i jak ze zmianą plastików. hehe malowanie takiego czegos sprejem to porazka, jeszcze bez rozbierania to totalna wiocha i to nie wytrzyma kilku wyjazdów i myć. 1000 zł za rozbieranie to bardzo duzo, mysle że jakiś "amatorski" mechanik zrobił by to za stówke o ile by nie było problemów, bo w takich motocyklach rzadko sie rózne rzerczy rozbiera np wahacz, i często jest to mocno pozapiekane. swoją droga tam nie ma nic mocno skomplikowanego i sam mógłbys to zrobic. najgorzej wg mnie to jest z elektryką bo czasami jest upierdliwa żeby ładnie od nowa połozyć ( a moze ja do takich rzeczy cierpliwosci nie mam ;P ) ale tak czy siak 1000 zł to duzo jak za taką usługę.
smerfetek - nie wiem co i jak ze zmianą plastików. hehe malowanie takiego czegos sprejem to porazka, jeszcze bez rozbierania to totalna wiocha i to nie wytrzyma kilku wyjazdów i myć. 1000 zł za rozbieranie to bardzo duzo, mysle że jakiś "amatorski" mechanik zrobił by to za stówke o ile by nie było problemów, bo w takich motocyklach rzadko sie rózne rzerczy rozbiera np wahacz, i często jest to mocno pozapiekane. swoją droga tam nie ma nic mocno skomplikowanego i sam mógłbys to zrobic. najgorzej wg mnie to jest z elektryką bo czasami jest upierdliwa żeby ładnie od nowa połozyć ( a moze ja do takich rzeczy cierpliwosci nie mam ;P ) ale tak czy siak 1000 zł to duzo jak za taką usługę.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ej a co myślicie o tym, bo generalnie to chodzi mi o zmianę koloru tej ramy, bo jest taka brzydka turkusowa, a gdybym tak rozebrał moto (nie całe, tylko plastiki wszystkie, bak i te sprawy) tak żeby mieć dostęp jako tako do całej ramy, i przesmyrać tym http://allegro.pl/preparat-do-usuwania-powlok-lakierniczych-400ml-i5087890536.html (otwórz link) Wtedy miałbym goły metal, wypolerować i to bardziej by mnie już zadowalało Tylko czy to, jest dobry pomysł ? I czym wtedy pokryć ten metal, żeby chronić go przed korozją ? Co o tym myślicie
- Smerfetek
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/2/2015, 10:25
Albo rozbierzesz do gołej ramy, wyczyścisz ją porządnie papierem i pomalujesz dobrą farbą, albo taka operacja nie ma sensu. Pomalujesz sprayem poleje Ci się benzyna i farba spłynie. Wypolerujesz ramę (chociaż łatwiej było by już ją pomalować) przejedziesz kilka razy przez mokre lub pozostawisz w wilgotnym pomieszczeniu i zacznie rdzewieć. Dostać się do ramy z odkręceniem każdego elementu to mniej niż dniówka roboty. Jakbyś nie rozmyślał co by tu zrobić tylko byś się wziął do roboty to już byś składał.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Jeśli chodzi o elektrykę to zazwyczaj jest tam po prostu z 5 kości i nie da się tam nic pomylić. Zawsze można sobie poznaczyć markerem co gdzie i jak leciało. A odkręcić kilka śrubek i wyciągać po kolei elementy to według mnie żaden problem. Jeśli sam nie zaczniesz to nikt Cię tego nie nauczy.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
- Musicman1997
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
- Lokalizacja: Kraśnik
smerfetek beznadziejny pomysł. albo robisz porządnie albo w ogóle.
kosa - serwisówka zaleca 10W40 wiec taki lej
stryjek - jakis nietyp wiec ja bym sie nie pchał
kosa - serwisówka zaleca 10W40 wiec taki lej
stryjek - jakis nietyp wiec ja bym sie nie pchał
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
spokojnie się nada, u mnie kolezanka sie na tym uczyła jeździc ( fakt nowszymi rocznikami chyba 13 rok który byłna wtrysku i był sporo słabszy i mniej agresywny od starszych roczników) także wybór spoko od siebie polecam ten sprzęcik
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- Musicman1997
- Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 30/6/2013, 13:41
- Lokalizacja: Kraśnik
Jaki środek do czyszczenia gaźnika polecacie? Dotychczas nie używałem żadnego specyficznego. Myślę o zakupie któregoś z niżej wymienionych:
http://allegro.pl/motul-motul-carbu-cle ... 01889.html
http://allegro.pl/valvoline-carburettor ... 46042.html
Myślę, że dużej różnicy nie będzie w poszczególnych środkach ale jeśli ktoś jakiegoś używał i dobrze działa to poproszę o opinie. Pod uwagi biorę tylko środki dostępne w Polsce.
http://allegro.pl/motul-motul-carbu-cle ... 01889.html
http://allegro.pl/valvoline-carburettor ... 46042.html
Myślę, że dużej różnicy nie będzie w poszczególnych środkach ale jeśli ktoś jakiegoś używał i dobrze działa to poproszę o opinie. Pod uwagi biorę tylko środki dostępne w Polsce.
-
Snaffy - Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 2/2/2015, 21:43
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
musicman - kazdy smar jest dobry, mozna nawet i olejem smarować, cały bajer aby smarować wszystko na czas, a to też ma znaczenie gdzie i jak sie jeździ, w jakich warunkach itp itd ja wychodze z załozenia żeby kupowac tanie smary ale duzo smarowac i czesto
snaffy - ja czyszcze DIMERem to płyn do mycia wszystkiego, w odpowiedniej proporcji nieźle czysci gaźnik nawet z takiego stałego brudu. trzeba jedynie uwazać i po przemyciu przepłukać wodą i potem psiknąc np silikonem w spreju bo przy dłuuugim kontakcie alu sie zaczernia. ale sporo serwisów tego uzywa. ja sobie w spryskiwacz leje i fajna piana jest i aż widać jak sie brud usuwa. takie carb cleanery są niezłe ale do samochodów gdzie masz dysze średnicy palca i chodzi ogólne przemycie z nagaru czy jakiegos brudu ( np resztek oleju) motocyklowe gaźniki muszą byc mega czyste żeby działały jak trzeba. takie carb cleanery uzywam czasami do mycia ogólnie korpusu itp, bo dobrze rozpuszcza smary. ale tak czy siak dimer idzie w ruch. chyba że mam dostęp do ultradzwięków. no i dimer kosztuje z niecałe 40 zł za 2 ( kilogramy chyba ) i umyjesz kilka set gaźników jak nie w tysiącach liczyć. u mnie idzie tego sporo bo myje tym motocykl
snaffy - ja czyszcze DIMERem to płyn do mycia wszystkiego, w odpowiedniej proporcji nieźle czysci gaźnik nawet z takiego stałego brudu. trzeba jedynie uwazać i po przemyciu przepłukać wodą i potem psiknąc np silikonem w spreju bo przy dłuuugim kontakcie alu sie zaczernia. ale sporo serwisów tego uzywa. ja sobie w spryskiwacz leje i fajna piana jest i aż widać jak sie brud usuwa. takie carb cleanery są niezłe ale do samochodów gdzie masz dysze średnicy palca i chodzi ogólne przemycie z nagaru czy jakiegos brudu ( np resztek oleju) motocyklowe gaźniki muszą byc mega czyste żeby działały jak trzeba. takie carb cleanery uzywam czasami do mycia ogólnie korpusu itp, bo dobrze rozpuszcza smary. ale tak czy siak dimer idzie w ruch. chyba że mam dostęp do ultradzwięków. no i dimer kosztuje z niecałe 40 zł za 2 ( kilogramy chyba ) i umyjesz kilka set gaźników jak nie w tysiącach liczyć. u mnie idzie tego sporo bo myje tym motocykl
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości