Cr 125 Układ ssący.
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Cr 125 Układ ssący.
Cześć
Mam takie pytanie odnośnie Hondy Cr 125 ( 1999 r )
Gdy motor jest zimny nie ciągnie paliwa. Nic a nic. Można kopać godzine a świeca będzie sucha.
Gdy kapne bezpośrednio do cylindra przez otwór na świece benzyny motor odpali. Gdy się zagrzeje wszystko jest ok. Obroty trzyma, wkręca się jak należy, odpala od strzała.
Sprawdzałem luzy na wale w celu sprawdzenia czy gdzieś nie wytarł uszczelnienia. Nic z tych rzeczy. Uszczelnienia są ok.
Czekam na wasze propozycje.
Pozdrawiam.
Mam takie pytanie odnośnie Hondy Cr 125 ( 1999 r )
Gdy motor jest zimny nie ciągnie paliwa. Nic a nic. Można kopać godzine a świeca będzie sucha.
Gdy kapne bezpośrednio do cylindra przez otwór na świece benzyny motor odpali. Gdy się zagrzeje wszystko jest ok. Obroty trzyma, wkręca się jak należy, odpala od strzała.
Sprawdzałem luzy na wale w celu sprawdzenia czy gdzieś nie wytarł uszczelnienia. Nic z tych rzeczy. Uszczelnienia są ok.
Czekam na wasze propozycje.
Pozdrawiam.
- Narky
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 30/8/2014, 15:46
Sądząc po tym że sprawdzałeś luzy stan silnika jest nie znany, a więc tłok i gaźnik bym obatawiał(pamiętaj że jest zimno i sprzęty lubią robić figle, spróbuj postawić moto w ogrzewanym pomieszczeniu i potem odpalić)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
a jak stan tłoka i cylindra ? zazwyczaj tak jest jak kompresja słaba
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Cylinder na tulejii, ma rysy związane z użytkowaniem ( przy najbliższym remoncie idzie do honowania ), Tłok wymieniany 25 mth temu ( Namura ) w tym momencie kompresja wynosi 11. Więc jeżeli chodzi o cylinder i tłok raczej nie ma co tu byś zepsute.
- Narky
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 30/8/2014, 15:46
- AnastazyLeslaw
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 5/12/2014, 13:54
- Lokalizacja: Starachowice
1) nie moze miec zadnych rys, chyba ze drobne ryski jak ma duzo przebiegu.
2) sprawdzaj dalej gaźnik. porównaj dysze z serwisówką
2) sprawdzaj dalej gaźnik. porównaj dysze z serwisówką
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Remont zrobiony, cylinder po honowaniu, nowy tłok, nowe uszczelnienia i uszczelki w całym silniku. Problem nadal istnieje.
Po postawieniu na noc w ogrzewanym pomieszczeniu ( z kominkiem ) przy próbie odpalenia motor dostałstrzała ale odrazy zgasł z braku paliwa.
Gaźnik raczej okej, ze względu na to, że na początku chodziłjak należy. A od jazdy lub stania w garazu raczej nic tam sie nie przestawi. Wychodzi na to, że jest to coś między gaźnikiem a cylindrem, czyli membrana. Jest możliwość zepsucia membrany ?
Po postawieniu na noc w ogrzewanym pomieszczeniu ( z kominkiem ) przy próbie odpalenia motor dostałstrzała ale odrazy zgasł z braku paliwa.
Gaźnik raczej okej, ze względu na to, że na początku chodziłjak należy. A od jazdy lub stania w garazu raczej nic tam sie nie przestawi. Wychodzi na to, że jest to coś między gaźnikiem a cylindrem, czyli membrana. Jest możliwość zepsucia membrany ?
- Narky
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 30/8/2014, 15:46
własnie, sprawdź membranke, ona sie psuje włąsnie wpuszczajac za duzo paliwa. ale sprawdź jak ona wygląda.
a jeszcze napisz, taki problem jest od zawsze, cyz od niedawna ?
a jeszcze napisz, taki problem jest od zawsze, cyz od niedawna ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Membrana wygląda na dobrą. Te zatyczki jeżeli można to tak nazwać są jak należy.
Kupiłem motor rok temu, przez pierwsze 2 miesiące nie był problemów. Potem stopniowo coraz gorzej coraz gorzej aż dosztło do takiego stanu, że nie idzie odpalić.
Kupiłem motor rok temu, przez pierwsze 2 miesiące nie był problemów. Potem stopniowo coraz gorzej coraz gorzej aż dosztło do takiego stanu, że nie idzie odpalić.
- Narky
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 30/8/2014, 15:46
a moze po prostu kiepsko czyscisz gaźnik ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ale dysze wykręcałes i srubke od składu mieszanki ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Tak, wszystko wykręcane i przeczyszczone.
Już poprostu nie mam pomysłów
Cylinder po honowaniu, tłok Namura, sprężanie 12, nowe uszczelki, uszczelniacze nowe, uszczelki od membrany też nowe, króciec gaźnika nowy, gaźnik czyszczony, filtr powietrza nowy. Już nie mam pomysłów.
Już poprostu nie mam pomysłów
Cylinder po honowaniu, tłok Namura, sprężanie 12, nowe uszczelki, uszczelniacze nowe, uszczelki od membrany też nowe, króciec gaźnika nowy, gaźnik czyszczony, filtr powietrza nowy. Już nie mam pomysłów.
- Narky
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 30/8/2014, 15:46
to posprawdzaj rozmiary dysz - moze ktos cos dziwnego pozakładał tam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Chciałbym nadmienić, że układ zasilania zaczyna się od korka baku, a nawet od wężyka (odpowietrznika) korka baku.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Czyli motocykl jest "raczej" sprawny.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości