[Yamaha WR250R] Yamaha WR250R na pierwszy motocykl...
Posty: 48
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Chciałam tylko zauważyć, że w większość tych komentarzy nie jest zupełnie w temacie, a ocenianie czyjegoś wyglądu jest nie tylko mocno niekulturalne ale zwyczajnie prostackie. Może niektórzy niech leczą swoje kompleksy w innym miejscu, bardziej odpowiednim. A jak już coś się do kogoś ma to albo osobiście sie to załatwia, albo podpisuje się imieniem i nazwiskiem, "odważni"<br><hr>monia900
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Słoma z butów buraki. Modele z journala się *** znaleźli.<br><hr>scatlockKomentatorzy napisał(a):Wszystko super i fajnie.. Kurde, nie wiem czym sieu podniecacacie..? Motocykl to pierdzipęd a jego kierowczyni wcale nie jest ładna. Zostawcie wreszcie to dupowłastwo i wazeliniarstwo i nie piszcie jej, że seksi ładniutka itd. Ma krzywy ryj, długi nos, dziwne oczy. De gustibus non... ja to rozumiem, ale jakies kanony urody chyba istnieją!? Chyba, ze w mysl zasady .."każda potwora znajdzie...." . To tyle. <br><hr>mario<br>Komentatorzy napisał(a):kompleksy to straszna sprawa. pokaż lepiej swoją dziunię, aby wszyscy mogli zobaczyć czy jest ładniejsza... A moim zdaniem - fajna laska, choć nie ma to wiele wspólnego z temtem, czyli WRką <br><hr>Gonzo<br>Komentatorzy napisał(a):cycków nie ma <br><hr>...<br>Komentatorzy napisał(a):Bo to jest sportowy model dziewczyny <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Cóż za żenujący poziom wypowiedzi. Pogratulować inteligencji i rozumu. Z leczeniem kompleksów najlepiej udać się do psychologa a nie smarować anonimowo na forum.<br><hr>Artur<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Brawo za kretyńskie komentarze dot wyglądu autorki, możne nie jest idealna ale wy tez nie!! Choc i ona moglaby oszczedzic sobie takich zdjec.
Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.<br><hr>magik
Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.<br><hr>magik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzięki za uwagi. Rozważając jednak nowe modele motocykli o pojemności 250cc, w tym wspomnianą w artykule Hondę VTR (161 kg) czy Kawasaki Ninja 250 (169 kg), czy też chociażby KLX 250 (138 kg) WRka nie jest moim zdaniem ciężka. Modelem rzeczywiście lżejszym od kozy jest wspomniany przez Ciebie Rieju. Tak czy inaczej dzięki za rozszerzenie tematu. <br><hr>ŻmijaKomentatorzy napisał(a):Brawo za kretyńskie komentarze dot wyglądu autorki, możne nie jest idealna ale wy tez nie!! Choc i ona moglaby oszczedzic sobie takich zdjec.
Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.<br><hr>magik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ty mówisz o wyczynowych enduro. Wiem, że KTM EXC250 waży 98kg, ale to są motocykle sportowe. WR250R to sprzęt drogowy.<br><hr>KondzioKomentatorzy napisał(a):Brawo za kretyńskie komentarze dot wyglądu autorki, możne nie jest idealna ale wy tez nie!! Choc i ona moglaby oszczedzic sobie takich zdjec.
Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.<br><hr>magik<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
prawda w oczy kole, co?<br><hr>maziKomentatorzy napisał(a):Wszystko super i fajnie.. Kurde, nie wiem czym sieu podniecacacie..? Motocykl to pierdzipęd a jego kierowczyni wcale nie jest ładna. Zostawcie wreszcie to dupowłastwo i wazeliniarstwo i nie piszcie jej, że seksi ładniutka itd. Ma krzywy ryj, długi nos, dziwne oczy. De gustibus non... ja to rozumiem, ale jakies kanony urody chyba istnieją!? Chyba, ze w mysl zasady .."każda potwora znajdzie...." . To tyle. <br><hr>mario<br>Komentatorzy napisał(a):kompleksy to straszna sprawa. pokaż lepiej swoją dziunię, aby wszyscy mogli zobaczyć czy jest ładniejsza... A moim zdaniem - fajna laska, choć nie ma to wiele wspólnego z temtem, czyli WRką <br><hr>Gonzo<br>Komentatorzy napisał(a):cycków nie ma <br><hr>...<br>Komentatorzy napisał(a):Bo to jest sportowy model dziewczyny <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Cóż za żenujący poziom wypowiedzi. Pogratulować inteligencji i rozumu. Z leczeniem kompleksów najlepiej udać się do psychologa a nie smarować anonimowo na forum.<br><hr>Artur<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Proszę mi podać jakieś dane gdzie jest waga klx 250 na poziomie prawie 140kg, bo to chyba jakaś pomyłka, szykuję się właśnie do kupna klx 300, a różnią się jedynie wielkością gaźnika i gara, a waga to 105-106kg, torowa ofc, ale nie będzie zwykła po ponad 30kg cięższa... z resztą nie wiele więcej ma, tzn. tandetna zawiecha, bagażnik, podnóżki i takie bzdety, ale to jest zbędne, bo z takiego enduro i tak nie zrobimy turystyka, ani autostopu więc nie widzę sensu w kupowaniu wersji soft:)<br><hr>magik2208Komentatorzy napisał(a):Brawo za kretyńskie komentarze dot wyglądu autorki, możne nie jest idealna ale wy tez nie!! Choc i ona moglaby oszczedzic sobie takich zdjec.
Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.<br><hr>magik<br>Komentatorzy napisał(a):Dzięki za uwagi. Rozważając jednak nowe modele motocykli o pojemności 250cc, w tym wspomnianą w artykule Hondę VTR (161 kg) czy Kawasaki Ninja 250 (169 kg), czy też chociażby KLX 250 (138 kg) WRka nie jest moim zdaniem ciężka. Modelem rzeczywiście lżejszym od kozy jest wspomniany przez Ciebie Rieju. Tak czy inaczej dzięki za rozszerzenie tematu. <br><hr>Żmija<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mario i szczery to pewnie ta sama osoba, pryszczaty gnojek, dziecko neostrady. Wypierdalać na Onet!<br><hr>Duke
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Magik2208 taka informacje znalazłam na stronie polskiego importera Kawasaki <a href="http://www.kawasaki.pl/KLX250" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.kawasaki.pl/KLX250</a> gdzie w specyfikacji pojazdu jest mowa o masie pojazdu.<br><hr>ZmijaKomentatorzy napisał(a):Brawo za kretyńskie komentarze dot wyglądu autorki, możne nie jest idealna ale wy tez nie!! Choc i ona moglaby oszczedzic sobie takich zdjec.
Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.<br><hr>magik<br>Komentatorzy napisał(a):Dzięki za uwagi. Rozważając jednak nowe modele motocykli o pojemności 250cc, w tym wspomnianą w artykule Hondę VTR (161 kg) czy Kawasaki Ninja 250 (169 kg), czy też chociażby KLX 250 (138 kg) WRka nie jest moim zdaniem ciężka. Modelem rzeczywiście lżejszym od kozy jest wspomniany przez Ciebie Rieju. Tak czy inaczej dzięki za rozszerzenie tematu. <br><hr>Żmija<br>Komentatorzy napisał(a):Proszę mi podać jakieś dane gdzie jest waga klx 250 na poziomie prawie 140kg, bo to chyba jakaś pomyłka, szykuję się właśnie do kupna klx 300, a różnią się jedynie wielkością gaźnika i gara, a waga to 105-106kg, torowa ofc, ale nie będzie zwykła po ponad 30kg cięższa... z resztą nie wiele więcej ma, tzn. tandetna zawiecha, bagażnik, podnóżki i takie bzdety, ale to jest zbędne, bo z takiego enduro i tak nie zrobimy turystyka, ani autostopu więc nie widzę sensu w kupowaniu wersji soft:)<br><hr>magik2208<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wedlug mnie to z tym Crosem to troche pokrecone - dziewczyny jezdza albo chca inny rodzaj motocykla, no przynajmniej te ktore znam ..<br><hr>mis
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A ja uważam ,że autorka jest atrakcyjną kobietą i miło się ogląda te zdjęcia:) P.S fajny opis-test-artykuł <br><hr>tomer
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a rozumiem że właścicielka moto śmiga bez buzera itp? bo jakoś zdjęcia nie wskazują żeby się zbytnio ubierała, a jednak upadek z brudasa boli, siniaki zostają na parę miesięcy i można się poważnie uszkodzić....chyba że lasu czy łąki toto nie widziało...<br><hr>ksara
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
daj spokój, lajtowe śmiganie w lesie i polach obywa sie praktycznie bez gleb, a nawet jak już są to na ogół niebolesne.Komentatorzy napisał(a):a rozumiem że właścicielka moto śmiga bez buzera itp? bo jakoś zdjęcia nie wskazują żeby się zbytnio ubierała, a jednak upadek z brudasa boli, siniaki zostają na parę miesięcy i można się poważnie uszkodzić....chyba że lasu czy łąki toto nie widziało...<br><hr>ksara<br>
Poza tym nie sądzę, żeby autorka jakoś nie wiadomo jak zapier**<br><hr>magik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Autorka śmiga w buzerze. Zdjęcia zimowe były robione na dzień przed sprzedażą motocykla i tego dnia jazdy w zasadzie nie było. Zdjęcia stanowią zbiór różnych fotek, które udało mi się wygrzebać z dysku bowiem nie planowałam tworzenia artykułu na Ścigacz.pl. Jak Magik powiedział "Poza tym nie sądzę, żeby autorka jakoś nie wiadomo jak zapier**" i ma rację Nie zmienia to jednak faktu, że na każdą podróż zakładałam zbroje, właśnie przez wzgląd na fakt, że jeżdżę jak ministrant <br><hr>ŻmijaKomentatorzy napisał(a):a rozumiem że właścicielka moto śmiga bez buzera itp? bo jakoś zdjęcia nie wskazują żeby się zbytnio ubierała, a jednak upadek z brudasa boli, siniaki zostają na parę miesięcy i można się poważnie uszkodzić....chyba że lasu czy łąki toto nie widziało...<br><hr>ksara<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a komu cycki potrzebne przy tak dzikim charakterze ;P<br><hr>wariatKomentatorzy napisał(a):Wszystko super i fajnie.. Kurde, nie wiem czym sieu podniecacacie..? Motocykl to pierdzipęd a jego kierowczyni wcale nie jest ładna. Zostawcie wreszcie to dupowłastwo i wazeliniarstwo i nie piszcie jej, że seksi ładniutka itd. Ma krzywy ryj, długi nos, dziwne oczy. De gustibus non... ja to rozumiem, ale jakies kanony urody chyba istnieją!? Chyba, ze w mysl zasady .."każda potwora znajdzie...." . To tyle. <br><hr>mario<br>Komentatorzy napisał(a):kompleksy to straszna sprawa. pokaż lepiej swoją dziunię, aby wszyscy mogli zobaczyć czy jest ładniejsza... A moim zdaniem - fajna laska, choć nie ma to wiele wspólnego z temtem, czyli WRką <br><hr>Gonzo<br>Komentatorzy napisał(a):cycków nie ma <br><hr>...<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nic nie wiem o WR250R ale sam posiadam WR426F i ten o to motocykl wogle nienadaje sie na pierwszy motocykl najwiekszy problem przy codziennym uzytkowaniu to potrzeba czestej zmiany drogiego oleju ( co 500 km !!! ) a pozatym czeste regulacje zaworow i ble ble ble . A poza tym to mocny sprzet <br><hr>WRRRRRRRRRRR
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ech, znów brak jakiejkolwiek stylistyki w artykule, a niektóre błędy aż rażą w oczy. radzę załatwić sobie jakąś dobrą korektę przed publikacją..<br><hr>kania
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tylko pamiętaj, że wr to hard enduro - full z światłami, silnik wysilony jak w fullu, a wr 250 (akurat ta) to dual sport, wymiana co 3k nawet starczy, w smarowaniu rozbryzgowym starczało co 3000km wymienić więc przy pompie spokojnie.Komentatorzy napisał(a):Nic nie wiem o WR250R ale sam posiadam WR426F i ten o to motocykl wogle nienadaje sie na pierwszy motocykl najwiekszy problem przy codziennym uzytkowaniu to potrzeba czestej zmiany drogiego oleju ( co 500 km !!! ) a pozatym czeste regulacje zaworow i ble ble ble . A poza tym to mocny sprzet <br><hr>WRRRRRRRRRRR<br>
Poza tym potrafisz w ogóle na niej jeździć? bo jak w teren to nie ma większej głupoty niż kupno harda ponad 50KM z wścieklizną jak cholera, Zauważ, że takie sprzęty to już startują w zawodach, a nie mocniejsze bo to praktycznie najmocniejsze co w teren. Po kumplach widzę, że wsiadają na 250cc w 2t i się tylko męczą, po czym i tak pragną tylko zmienić na 125 w 2t.
Chyba, że latasz po polnych drogach, ew las to ok, ale wtedy po cholere taki wysilony garnek i na cholere zmieniać olej co 500km?<br><hr>magik2208
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dodam również, że przegląd w WRce dokonuje się jak w drogowym motocyklu po 1000 km, 10 000 km itd..<br><hr>ŻmijaKomentatorzy napisał(a):Nic nie wiem o WR250R ale sam posiadam WR426F i ten o to motocykl wogle nienadaje sie na pierwszy motocykl najwiekszy problem przy codziennym uzytkowaniu to potrzeba czestej zmiany drogiego oleju ( co 500 km !!! ) a pozatym czeste regulacje zaworow i ble ble ble . A poza tym to mocny sprzet <br><hr>WRRRRRRRRRRR<br>Komentatorzy napisał(a):Tylko pamiętaj, że wr to hard enduro - full z światłami, silnik wysilony jak w fullu, a wr 250 (akurat ta) to dual sport, wymiana co 3k nawet starczy, w smarowaniu rozbryzgowym starczało co 3000km wymienić więc przy pompie spokojnie.
Poza tym potrafisz w ogóle na niej jeździć? bo jak w teren to nie ma większej głupoty niż kupno harda ponad 50KM z wścieklizną jak cholera, Zauważ, że takie sprzęty to już startują w zawodach, a nie mocniejsze bo to praktycznie najmocniejsze co w teren. Po kumplach widzę, że wsiadają na 250cc w 2t i się tylko męczą, po czym i tak pragną tylko zmienić na 125 w 2t.
Chyba, że latasz po polnych drogach, ew las to ok, ale wtedy po cholere taki wysilony garnek i na cholere zmieniać olej co 500km?<br><hr>magik2208<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 48
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości