Zobacz wÄ…tek - <i>[Yamaha WR250R]</i> Yamaha WR250R na pierwszy motocykl...
NAS Analytics TAG

[Yamaha WR250R] Yamaha WR250R na pierwszy motocykl...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 1/4/2011, 14:18

Chciałam tylko zauważyć, że w większość tych komentarzy nie jest zupełnie w temacie, a ocenianie czyjegoś wyglądu jest nie tylko mocno niekulturalne ale zwyczajnie prostackie. Może niektórzy niech leczą swoje kompleksy w innym miejscu, bardziej odpowiednim. A jak już coś się do kogoś ma to albo osobiście sie to załatwia, albo podpisuje się imieniem i nazwiskiem, "odważni"<br><hr>monia900
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 1/4/2011, 14:26

Komentatorzy napisał(a):Wszystko super i fajnie.. Kurde, nie wiem czym sieu podniecacacie..? Motocykl to pierdzipęd a jego kierowczyni wcale nie jest ładna. Zostawcie wreszcie to dupowłastwo i wazeliniarstwo i nie piszcie jej, że seksi ładniutka itd. Ma krzywy ryj, długi nos, dziwne oczy. De gustibus non... ja to rozumiem, ale jakies kanony urody chyba istnieją!? Chyba, ze w mysl zasady .."każda potwora znajdzie...." . To tyle. <br><hr>mario<br>
Komentatorzy napisał(a):kompleksy to straszna sprawa. pokaż lepiej swoją dziunię, aby wszyscy mogli zobaczyć czy jest ładniejsza... A moim zdaniem - fajna laska, choć nie ma to wiele wspólnego z temtem, czyli WRką ;)<br><hr>Gonzo<br>
Komentatorzy napisał(a):cycków nie ma ;-)<br><hr>...<br>
Komentatorzy napisał(a):Bo to jest sportowy model dziewczyny :D<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Cóż za żenujący poziom wypowiedzi. Pogratulować inteligencji i rozumu. Z leczeniem kompleksów najlepiej udać się do psychologa a nie smarować anonimowo na forum.<br><hr>Artur<br>
Słoma z butów buraki. Modele z journala się *** znaleźli.<br><hr>scatlock
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 1/4/2011, 18:57

Brawo za kretyńskie komentarze dot wyglądu autorki, możne nie jest idealna ale wy tez nie!! Choc i ona moglaby oszczedzic sobie takich zdjec.

Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.<br><hr>magik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/4/2011, 19:26

Komentatorzy napisał(a):Brawo za kretyńskie komentarze dot wyglądu autorki, możne nie jest idealna ale wy tez nie!! Choc i ona moglaby oszczedzic sobie takich zdjec.

Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.<br><hr>magik<br>
Dzięki za uwagi. Rozważając jednak nowe modele motocykli o pojemności 250cc, w tym wspomnianą w artykule Hondę VTR (161 kg) czy Kawasaki Ninja 250 (169 kg), czy też chociażby KLX 250 (138 kg) WRka nie jest moim zdaniem ciężka. Modelem rzeczywiście lżejszym od kozy jest wspomniany przez Ciebie Rieju. Tak czy inaczej dzięki za rozszerzenie tematu. <br><hr>Żmija
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/4/2011, 19:38

Komentatorzy napisał(a):Brawo za kretyńskie komentarze dot wyglądu autorki, możne nie jest idealna ale wy tez nie!! Choc i ona moglaby oszczedzic sobie takich zdjec.

Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.<br><hr>magik<br>
Ty mówisz o wyczynowych enduro. Wiem, że KTM EXC250 waży 98kg, ale to są motocykle sportowe. WR250R to sprzęt drogowy.<br><hr>Kondzio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/4/2011, 22:09

Komentatorzy napisał(a):Wszystko super i fajnie.. Kurde, nie wiem czym sieu podniecacacie..? Motocykl to pierdzipęd a jego kierowczyni wcale nie jest ładna. Zostawcie wreszcie to dupowłastwo i wazeliniarstwo i nie piszcie jej, że seksi ładniutka itd. Ma krzywy ryj, długi nos, dziwne oczy. De gustibus non... ja to rozumiem, ale jakies kanony urody chyba istnieją!? Chyba, ze w mysl zasady .."każda potwora znajdzie...." . To tyle. <br><hr>mario<br>
Komentatorzy napisał(a):kompleksy to straszna sprawa. pokaż lepiej swoją dziunię, aby wszyscy mogli zobaczyć czy jest ładniejsza... A moim zdaniem - fajna laska, choć nie ma to wiele wspólnego z temtem, czyli WRką ;)<br><hr>Gonzo<br>
Komentatorzy napisał(a):cycków nie ma ;-)<br><hr>...<br>
Komentatorzy napisał(a):Bo to jest sportowy model dziewczyny :D<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Cóż za żenujący poziom wypowiedzi. Pogratulować inteligencji i rozumu. Z leczeniem kompleksów najlepiej udać się do psychologa a nie smarować anonimowo na forum.<br><hr>Artur<br>
prawda w oczy kole, co?<br><hr>mazi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/4/2011, 22:33

Komentatorzy napisał(a):Brawo za kretyńskie komentarze dot wyglądu autorki, możne nie jest idealna ale wy tez nie!! Choc i ona moglaby oszczedzic sobie takich zdjec.

Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.<br><hr>magik<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzięki za uwagi. Rozważając jednak nowe modele motocykli o pojemności 250cc, w tym wspomnianą w artykule Hondę VTR (161 kg) czy Kawasaki Ninja 250 (169 kg), czy też chociażby KLX 250 (138 kg) WRka nie jest moim zdaniem ciężka. Modelem rzeczywiście lżejszym od kozy jest wspomniany przez Ciebie Rieju. Tak czy inaczej dzięki za rozszerzenie tematu. <br><hr>Żmija<br>
Proszę mi podać jakieś dane gdzie jest waga klx 250 na poziomie prawie 140kg, bo to chyba jakaś pomyłka, szykuję się właśnie do kupna klx 300, a różnią się jedynie wielkością gaźnika i gara, a waga to 105-106kg, torowa ofc, ale nie będzie zwykła po ponad 30kg cięższa... z resztą nie wiele więcej ma, tzn. tandetna zawiecha, bagażnik, podnóżki i takie bzdety, ale to jest zbędne, bo z takiego enduro i tak nie zrobimy turystyka, ani autostopu więc nie widzę sensu w kupowaniu wersji soft:)<br><hr>magik2208
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/4/2011, 09:25

Mario i szczery to pewnie ta sama osoba, pryszczaty gnojek, dziecko neostrady. Wypierdalać na Onet!<br><hr>Duke
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/4/2011, 09:43

Komentatorzy napisał(a):Brawo za kretyńskie komentarze dot wyglądu autorki, możne nie jest idealna ale wy tez nie!! Choc i ona moglaby oszczedzic sobie takich zdjec.

Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.<br><hr>magik<br>
Komentatorzy napisał(a):Dzięki za uwagi. Rozważając jednak nowe modele motocykli o pojemności 250cc, w tym wspomnianą w artykule Hondę VTR (161 kg) czy Kawasaki Ninja 250 (169 kg), czy też chociażby KLX 250 (138 kg) WRka nie jest moim zdaniem ciężka. Modelem rzeczywiście lżejszym od kozy jest wspomniany przez Ciebie Rieju. Tak czy inaczej dzięki za rozszerzenie tematu. <br><hr>Żmija<br>
Komentatorzy napisał(a):Proszę mi podać jakieś dane gdzie jest waga klx 250 na poziomie prawie 140kg, bo to chyba jakaś pomyłka, szykuję się właśnie do kupna klx 300, a różnią się jedynie wielkością gaźnika i gara, a waga to 105-106kg, torowa ofc, ale nie będzie zwykła po ponad 30kg cięższa... z resztą nie wiele więcej ma, tzn. tandetna zawiecha, bagażnik, podnóżki i takie bzdety, ale to jest zbędne, bo z takiego enduro i tak nie zrobimy turystyka, ani autostopu więc nie widzę sensu w kupowaniu wersji soft:)<br><hr>magik2208<br>
Magik2208 taka informacje znalazłam na stronie polskiego importera Kawasaki <a href="http://www.kawasaki.pl/KLX250" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.kawasaki.pl/KLX250</a> gdzie w specyfikacji pojazdu jest mowa o masie pojazdu.<br><hr>Zmija
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/4/2011, 15:15

Wedlug mnie to z tym Crosem to troche pokrecone - dziewczyny jezdza albo chca inny rodzaj motocykla, no przynajmniej te ktore znam ..<br><hr>mis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/4/2011, 20:08

A ja uważam ,że autorka jest atrakcyjną kobietą i miło się ogląda te zdjęcia:) P.S fajny opis-test-artykuł :)<br><hr>tomer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/4/2011, 10:21

a rozumiem że właścicielka moto śmiga bez buzera itp? bo jakoś zdjęcia nie wskazują żeby się zbytnio ubierała, a jednak upadek z brudasa boli, siniaki zostają na parę miesięcy i można się poważnie uszkodzić....chyba że lasu czy łąki toto nie widziało...<br><hr>ksara
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/4/2011, 16:21

Komentatorzy napisał(a):a rozumiem że właścicielka moto śmiga bez buzera itp? bo jakoś zdjęcia nie wskazują żeby się zbytnio ubierała, a jednak upadek z brudasa boli, siniaki zostają na parę miesięcy i można się poważnie uszkodzić....chyba że lasu czy łąki toto nie widziało...<br><hr>ksara<br>
daj spokój, lajtowe śmiganie w lesie i polach obywa sie praktycznie bez gleb, a nawet jak już są to na ogół niebolesne.
Poza tym nie sądzę, żeby autorka jakoś nie wiadomo jak zapier**<br><hr>magik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/4/2011, 08:40

O jaki Å‚adny motorek, a jakÄ… ma Å‚adnÄ… PaniÄ…<br><hr>dziecko
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/4/2011, 09:43

Komentatorzy napisał(a):a rozumiem że właścicielka moto śmiga bez buzera itp? bo jakoś zdjęcia nie wskazują żeby się zbytnio ubierała, a jednak upadek z brudasa boli, siniaki zostają na parę miesięcy i można się poważnie uszkodzić....chyba że lasu czy łąki toto nie widziało...<br><hr>ksara<br>
Autorka śmiga w buzerze. Zdjęcia zimowe były robione na dzień przed sprzedażą motocykla i tego dnia jazdy w zasadzie nie było. Zdjęcia stanowią zbiór różnych fotek, które udało mi się wygrzebać z dysku bowiem nie planowałam tworzenia artykułu na Ścigacz.pl. Jak Magik powiedział "Poza tym nie sądzę, żeby autorka jakoś nie wiadomo jak zapier**" i ma rację :) Nie zmienia to jednak faktu, że na każdą podróż zakładałam zbroje, właśnie przez wzgląd na fakt, że jeżdżę jak ministrant :)<br><hr>Żmija
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/4/2011, 18:10

Komentatorzy napisał(a):Wszystko super i fajnie.. Kurde, nie wiem czym sieu podniecacacie..? Motocykl to pierdzipęd a jego kierowczyni wcale nie jest ładna. Zostawcie wreszcie to dupowłastwo i wazeliniarstwo i nie piszcie jej, że seksi ładniutka itd. Ma krzywy ryj, długi nos, dziwne oczy. De gustibus non... ja to rozumiem, ale jakies kanony urody chyba istnieją!? Chyba, ze w mysl zasady .."każda potwora znajdzie...." . To tyle. <br><hr>mario<br>
Komentatorzy napisał(a):kompleksy to straszna sprawa. pokaż lepiej swoją dziunię, aby wszyscy mogli zobaczyć czy jest ładniejsza... A moim zdaniem - fajna laska, choć nie ma to wiele wspólnego z temtem, czyli WRką ;)<br><hr>Gonzo<br>
Komentatorzy napisał(a):cycków nie ma ;-)<br><hr>...<br>
a komu cycki potrzebne przy tak dzikim charakterze ;P<br><hr>wariat
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/4/2011, 02:01

Nic nie wiem o WR250R ale sam posiadam WR426F i ten o to motocykl wogle nienadaje sie na pierwszy motocykl :-) najwiekszy problem przy codziennym uzytkowaniu to potrzeba czestej zmiany drogiego oleju ( co 500 km !!! ) a pozatym czeste regulacje zaworow i ble ble ble . A poza tym to mocny sprzet :-)<br><hr>WRRRRRRRRRRR
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/4/2011, 06:43

ech, znów brak jakiejkolwiek stylistyki w artykule, a niektóre błędy aż rażą w oczy. radzę załatwić sobie jakąś dobrą korektę przed publikacją..<br><hr>kania
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/4/2011, 17:24

Komentatorzy napisał(a):Nic nie wiem o WR250R ale sam posiadam WR426F i ten o to motocykl wogle nienadaje sie na pierwszy motocykl :-) najwiekszy problem przy codziennym uzytkowaniu to potrzeba czestej zmiany drogiego oleju ( co 500 km !!! ) a pozatym czeste regulacje zaworow i ble ble ble . A poza tym to mocny sprzet :-)<br><hr>WRRRRRRRRRRR<br>
Tylko pamiętaj, że wr to hard enduro - full z światłami, silnik wysilony jak w fullu, a wr 250 (akurat ta) to dual sport, wymiana co 3k nawet starczy, w smarowaniu rozbryzgowym starczało co 3000km wymienić więc przy pompie spokojnie.
Poza tym potrafisz w ogóle na niej jeździć? bo jak w teren to nie ma większej głupoty niż kupno harda ponad 50KM z wścieklizną jak cholera, Zauważ, że takie sprzęty to już startują w zawodach, a nie mocniejsze bo to praktycznie najmocniejsze co w teren. Po kumplach widzę, że wsiadają na 250cc w 2t i się tylko męczą, po czym i tak pragną tylko zmienić na 125 w 2t.
Chyba, że latasz po polnych drogach, ew las to ok, ale wtedy po cholere taki wysilony garnek i na cholere zmieniać olej co 500km?<br><hr>magik2208
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/4/2011, 09:20

Komentatorzy napisał(a):Nic nie wiem o WR250R ale sam posiadam WR426F i ten o to motocykl wogle nienadaje sie na pierwszy motocykl :-) najwiekszy problem przy codziennym uzytkowaniu to potrzeba czestej zmiany drogiego oleju ( co 500 km !!! ) a pozatym czeste regulacje zaworow i ble ble ble . A poza tym to mocny sprzet :-)<br><hr>WRRRRRRRRRRR<br>
Komentatorzy napisał(a):Tylko pamiętaj, że wr to hard enduro - full z światłami, silnik wysilony jak w fullu, a wr 250 (akurat ta) to dual sport, wymiana co 3k nawet starczy, w smarowaniu rozbryzgowym starczało co 3000km wymienić więc przy pompie spokojnie.
Poza tym potrafisz w ogóle na niej jeździć? bo jak w teren to nie ma większej głupoty niż kupno harda ponad 50KM z wścieklizną jak cholera, Zauważ, że takie sprzęty to już startują w zawodach, a nie mocniejsze bo to praktycznie najmocniejsze co w teren. Po kumplach widzę, że wsiadają na 250cc w 2t i się tylko męczą, po czym i tak pragną tylko zmienić na 125 w 2t.
Chyba, że latasz po polnych drogach, ew las to ok, ale wtedy po cholere taki wysilony garnek i na cholere zmieniać olej co 500km?<br><hr>magik2208<br>
Dodam również, że przegląd w WRce dokonuje się jak w drogowym motocyklu po 1000 km, 10 000 km itd..<br><hr>Żmija
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê