Zobacz wÄ…tek - <i>[używane]</i> WspomnieÅ„ czar cz. II – MZ...
NAS Analytics TAG

[używane] WspomnieÅ„ czar cz. II – MZ...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 27/5/2010, 19:25

Komentatorzy napisał(a):POMOCY!!! Moja etz 251 w dwie osby zawsze zamykała licznik, teraz jak jej zaczne od 3 biegu wstwiać na obroty to w 2 osoby przy oko ło 90km/h zaczyna słabnąć, jest nagły spadek mocy, czuje jakby przychamowanie w silniku, trzymam odkrecona manetke i spadek mocy... dopieru po chwili gdy opuszcze przepustnice to wraca mocy na tyle zeby jechac powoli dalej.... W 1 osobe to nie jest tak odczuwalne ale tez. A kłopot zaczał sie miesiac temu jak przycisnalem w dwie osoby do 110km/h i od teraz lipa zaczyna sie nawet od tych 90km/h gdy wbije na obroty.
-Znajomy ustawił mi zapłon ( choc dziwił się bo bardzio trudno było o dziwo go ustawić)
-zmienilem kondensator
-zmienilem pierscienie
... i dalej to samo! Prosze o POMOC bo brak już pomysów! ):<br><hr>Draco<br>
Prawdopodobnie zaciera sie silnik tłok puchnie i stąd przychamowanie i utrata mocy. W dwie osoby to już jest spore obciążenie, jeżeli jeszcze był robiony szlif to jest wszystko jasne. Sam miałem to samo mimo że przejechałem ok 1500 km od szlifu.<br><hr>pzet-p1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 27/5/2010, 20:06

Komentatorzy napisał(a):POMOCY!!! Moja etz 251 w dwie osby zawsze zamykała licznik, teraz jak jej zaczne od 3 biegu wstwiać na obroty to w 2 osoby przy oko ło 90km/h zaczyna słabnąć, jest nagły spadek mocy, czuje jakby przychamowanie w silniku, trzymam odkrecona manetke i spadek mocy... dopieru po chwili gdy opuszcze przepustnice to wraca mocy na tyle zeby jechac powoli dalej.... W 1 osobe to nie jest tak odczuwalne ale tez. A kłopot zaczał sie miesiac temu jak przycisnalem w dwie osoby do 110km/h i od teraz lipa zaczyna sie nawet od tych 90km/h gdy wbije na obroty.
-Znajomy ustawił mi zapłon ( choc dziwił się bo bardzio trudno było o dziwo go ustawić)
-zmienilem kondensator
-zmienilem pierscienie
... i dalej to samo! Prosze o POMOC bo brak już pomysów! ):<br><hr>Draco<br>
Komentatorzy napisał(a):Prawdopodobnie zaciera sie silnik tłok puchnie i stąd przychamowanie i utrata mocy. W dwie osoby to już jest spore obciążenie, jeżeli jeszcze był robiony szlif to jest wszystko jasne. Sam miałem to samo mimo że przejechałem ok 1500 km od szlifu.<br><hr>pzet-p1<br>
To jak temu zapobiec? i niby czemu nagle puchnie, jak dotad było wszystko ok?<br><hr>Draco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 30/5/2010, 20:32

Komentatorzy napisał(a):POMOCY!!! Moja etz 251 w dwie osby zawsze zamykała licznik, teraz jak jej zaczne od 3 biegu wstwiać na obroty to w 2 osoby przy oko ło 90km/h zaczyna słabnąć, jest nagły spadek mocy, czuje jakby przychamowanie w silniku, trzymam odkrecona manetke i spadek mocy... dopieru po chwili gdy opuszcze przepustnice to wraca mocy na tyle zeby jechac powoli dalej.... W 1 osobe to nie jest tak odczuwalne ale tez. A kłopot zaczał sie miesiac temu jak przycisnalem w dwie osoby do 110km/h i od teraz lipa zaczyna sie nawet od tych 90km/h gdy wbije na obroty.
-Znajomy ustawił mi zapłon ( choc dziwił się bo bardzio trudno było o dziwo go ustawić)
-zmienilem kondensator
-zmienilem pierscienie
... i dalej to samo! Prosze o POMOC bo brak już pomysów! ):<br><hr>Draco<br>
Komentatorzy napisał(a):Prawdopodobnie zaciera sie silnik tłok puchnie i stąd przychamowanie i utrata mocy. W dwie osoby to już jest spore obciążenie, jeżeli jeszcze był robiony szlif to jest wszystko jasne. Sam miałem to samo mimo że przejechałem ok 1500 km od szlifu.<br><hr>pzet-p1<br>
Komentatorzy napisał(a):To jak temu zapobiec? i niby czemu nagle puchnie, jak dotad było wszystko ok?<br><hr>Draco<br>
Jeżeli wcześniej było Ok, to może byc np. rozregulowany gażnik i nieprawidłowy skład mieszanki (uboga lub bogata itp.) skutkuje to podwyższoną temperaturą w komorze spalania, spadkiem mocy. Dwusów chłodzony jest nie tylko powietrzem ale i zasysaną mieszanką. Osobiście spóbował bym ustawić zapłon i gażnik. <br><hr>pzet-p1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/5/2010, 10:43

Komentatorzy napisał(a):POMOCY!!! Moja etz 251 w dwie osby zawsze zamykała licznik, teraz jak jej zaczne od 3 biegu wstwiać na obroty to w 2 osoby przy oko ło 90km/h zaczyna słabnąć, jest nagły spadek mocy, czuje jakby przychamowanie w silniku, trzymam odkrecona manetke i spadek mocy... dopieru po chwili gdy opuszcze przepustnice to wraca mocy na tyle zeby jechac powoli dalej.... W 1 osobe to nie jest tak odczuwalne ale tez. A kłopot zaczał sie miesiac temu jak przycisnalem w dwie osoby do 110km/h i od teraz lipa zaczyna sie nawet od tych 90km/h gdy wbije na obroty.
-Znajomy ustawił mi zapłon ( choc dziwił się bo bardzio trudno było o dziwo go ustawić)
-zmienilem kondensator
-zmienilem pierscienie
... i dalej to samo! Prosze o POMOC bo brak już pomysów! ):<br><hr>Draco<br>
Komentatorzy napisał(a):Prawdopodobnie zaciera sie silnik tłok puchnie i stąd przychamowanie i utrata mocy. W dwie osoby to już jest spore obciążenie, jeżeli jeszcze był robiony szlif to jest wszystko jasne. Sam miałem to samo mimo że przejechałem ok 1500 km od szlifu.<br><hr>pzet-p1<br>
Komentatorzy napisał(a):To jak temu zapobiec? i niby czemu nagle puchnie, jak dotad było wszystko ok?<br><hr>Draco<br>
Komentatorzy napisał(a):Jeżeli wcześniej było Ok, to może byc np. rozregulowany gażnik i nieprawidłowy skład mieszanki (uboga lub bogata itp.) skutkuje to podwyższoną temperaturą w komorze spalania, spadkiem mocy. Dwusów chłodzony jest nie tylko powietrzem ale i zasysaną mieszanką. Osobiście spóbował bym ustawić zapłon i gażnik. <br><hr>pzet-p1<br>
Zapłon wykluczyłem, bo niadawno był ustawiany przez znajomego ( choć z trudem, jakies kfiatki z nim są że brakuje miejsca zeby ustawic kat wyprzedzenia ). A wykluczam tą możliwość bo jak byl przestawiony to zawsze strzelala z wydecvhu a nei strzela i byl problem z odpaleniem jej a teraz zimna odpala na ssaniu od drugiego kopa, a w miare ciepla od pierwszego bez ssania... Tylko tebn spadek mocy w 2 osoby, szczególnie pod górę... moze dostaje zbyt malo paliwa? Jeden znajomy mowil ze skoro ciezko bylo ustawic zaplon i traci moc to moze dostala luzów na wale albo poszedl tam zimering, to wchodzi w rachube??<br><hr>Draco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/5/2010, 10:43

Komentatorzy napisał(a):POMOCY!!! Moja etz 251 w dwie osby zawsze zamykała licznik, teraz jak jej zaczne od 3 biegu wstwiać na obroty to w 2 osoby przy oko ło 90km/h zaczyna słabnąć, jest nagły spadek mocy, czuje jakby przychamowanie w silniku, trzymam odkrecona manetke i spadek mocy... dopieru po chwili gdy opuszcze przepustnice to wraca mocy na tyle zeby jechac powoli dalej.... W 1 osobe to nie jest tak odczuwalne ale tez. A kłopot zaczał sie miesiac temu jak przycisnalem w dwie osoby do 110km/h i od teraz lipa zaczyna sie nawet od tych 90km/h gdy wbije na obroty.
-Znajomy ustawił mi zapłon ( choc dziwił się bo bardzio trudno było o dziwo go ustawić)
-zmienilem kondensator
-zmienilem pierscienie
... i dalej to samo! Prosze o POMOC bo brak już pomysów! ):<br><hr>Draco<br>
Komentatorzy napisał(a):Prawdopodobnie zaciera sie silnik tłok puchnie i stąd przychamowanie i utrata mocy. W dwie osoby to już jest spore obciążenie, jeżeli jeszcze był robiony szlif to jest wszystko jasne. Sam miałem to samo mimo że przejechałem ok 1500 km od szlifu.<br><hr>pzet-p1<br>
Komentatorzy napisał(a):To jak temu zapobiec? i niby czemu nagle puchnie, jak dotad było wszystko ok?<br><hr>Draco<br>
Komentatorzy napisał(a):Jeżeli wcześniej było Ok, to może byc np. rozregulowany gażnik i nieprawidłowy skład mieszanki (uboga lub bogata itp.) skutkuje to podwyższoną temperaturą w komorze spalania, spadkiem mocy. Dwusów chłodzony jest nie tylko powietrzem ale i zasysaną mieszanką. Osobiście spóbował bym ustawić zapłon i gażnik. <br><hr>pzet-p1<br>
Zapłon wykluczyłem, bo niadawno był ustawiany przez znajomego ( choć z trudem, jakies kfiatki z nim są że brakuje miejsca zeby ustawic kat wyprzedzenia ). A wykluczam tą możliwość bo jak byl przestawiony to zawsze strzelala z wydecvhu a nei strzela i byl problem z odpaleniem jej a teraz zimna odpala na ssaniu od drugiego kopa, a w miare ciepla od pierwszego bez ssania... Tylko tebn spadek mocy w 2 osoby, szczególnie pod górę... moze dostaje zbyt malo paliwa? Jeden znajomy mowil ze skoro ciezko bylo ustawic zaplon i traci moc to moze dostala luzów na wale albo poszedl tam simering, to wchodzi w rachube??<br><hr>Draco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/5/2010, 10:43

Komentatorzy napisał(a):POMOCY!!! Moja etz 251 w dwie osby zawsze zamykała licznik, teraz jak jej zaczne od 3 biegu wstwiać na obroty to w 2 osoby przy oko ło 90km/h zaczyna słabnąć, jest nagły spadek mocy, czuje jakby przychamowanie w silniku, trzymam odkrecona manetke i spadek mocy... dopieru po chwili gdy opuszcze przepustnice to wraca mocy na tyle zeby jechac powoli dalej.... W 1 osobe to nie jest tak odczuwalne ale tez. A kłopot zaczał sie miesiac temu jak przycisnalem w dwie osoby do 110km/h i od teraz lipa zaczyna sie nawet od tych 90km/h gdy wbije na obroty.
-Znajomy ustawił mi zapłon ( choc dziwił się bo bardzio trudno było o dziwo go ustawić)
-zmienilem kondensator
-zmienilem pierscienie
... i dalej to samo! Prosze o POMOC bo brak już pomysów! ):<br><hr>Draco<br>
Komentatorzy napisał(a):Prawdopodobnie zaciera sie silnik tłok puchnie i stąd przychamowanie i utrata mocy. W dwie osoby to już jest spore obciążenie, jeżeli jeszcze był robiony szlif to jest wszystko jasne. Sam miałem to samo mimo że przejechałem ok 1500 km od szlifu.<br><hr>pzet-p1<br>
Komentatorzy napisał(a):To jak temu zapobiec? i niby czemu nagle puchnie, jak dotad było wszystko ok?<br><hr>Draco<br>
Komentatorzy napisał(a):Jeżeli wcześniej było Ok, to może byc np. rozregulowany gażnik i nieprawidłowy skład mieszanki (uboga lub bogata itp.) skutkuje to podwyższoną temperaturą w komorze spalania, spadkiem mocy. Dwusów chłodzony jest nie tylko powietrzem ale i zasysaną mieszanką. Osobiście spóbował bym ustawić zapłon i gażnik. <br><hr>pzet-p1<br>
Zapłon wykluczyłem, bo niadawno był ustawiany przez znajomego ( choć z trudem, jakies kfiatki z nim są że brakuje miejsca zeby ustawic kat wyprzedzenia ). A wykluczam tą możliwość bo jak byl przestawiony to zawsze strzelala z wydecvhu a nei strzela i byl problem z odpaleniem jej a teraz zimna odpala na ssaniu od drugiego kopa, a w miare ciepla od pierwszego bez ssania... Tylko tebn spadek mocy w 2 osoby, szczególnie pod górę... moze dostaje zbyt malo paliwa? Jeden znajomy mowil ze skoro ciezko bylo ustawic zaplon i traci moc to moze dostala luzów na wale albo poszedl tam zimering, to wchodzi w rachube??<br><hr>Draco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/5/2010, 19:23

Komentatorzy napisał(a):POMOCY!!! Moja etz 251 w dwie osby zawsze zamykała licznik, teraz jak jej zaczne od 3 biegu wstwiać na obroty to w 2 osoby przy oko ło 90km/h zaczyna słabnąć, jest nagły spadek mocy, czuje jakby przychamowanie w silniku, trzymam odkrecona manetke i spadek mocy... dopieru po chwili gdy opuszcze przepustnice to wraca mocy na tyle zeby jechac powoli dalej.... W 1 osobe to nie jest tak odczuwalne ale tez. A kłopot zaczał sie miesiac temu jak przycisnalem w dwie osoby do 110km/h i od teraz lipa zaczyna sie nawet od tych 90km/h gdy wbije na obroty.
-Znajomy ustawił mi zapłon ( choc dziwił się bo bardzio trudno było o dziwo go ustawić)
-zmienilem kondensator
-zmienilem pierscienie
... i dalej to samo! Prosze o POMOC bo brak już pomysów! ):<br><hr>Draco<br>
Komentatorzy napisał(a):Prawdopodobnie zaciera sie silnik tłok puchnie i stąd przychamowanie i utrata mocy. W dwie osoby to już jest spore obciążenie, jeżeli jeszcze był robiony szlif to jest wszystko jasne. Sam miałem to samo mimo że przejechałem ok 1500 km od szlifu.<br><hr>pzet-p1<br>
Komentatorzy napisał(a):To jak temu zapobiec? i niby czemu nagle puchnie, jak dotad było wszystko ok?<br><hr>Draco<br>
Komentatorzy napisał(a):Jeżeli wcześniej było Ok, to może byc np. rozregulowany gażnik i nieprawidłowy skład mieszanki (uboga lub bogata itp.) skutkuje to podwyższoną temperaturą w komorze spalania, spadkiem mocy. Dwusów chłodzony jest nie tylko powietrzem ale i zasysaną mieszanką. Osobiście spóbował bym ustawić zapłon i gażnik. <br><hr>pzet-p1<br>
Komentatorzy napisał(a):Zapłon wykluczyłem, bo niadawno był ustawiany przez znajomego ( choć z trudem, jakies kfiatki z nim są że brakuje miejsca zeby ustawic kat wyprzedzenia ). A wykluczam tą możliwość bo jak byl przestawiony to zawsze strzelala z wydecvhu a nei strzela i byl problem z odpaleniem jej a teraz zimna odpala na ssaniu od drugiego kopa, a w miare ciepla od pierwszego bez ssania... Tylko tebn spadek mocy w 2 osoby, szczególnie pod górę... moze dostaje zbyt malo paliwa? Jeden znajomy mowil ze skoro ciezko bylo ustawic zaplon i traci moc to moze dostala luzów na wale albo poszedl tam zimering, to wchodzi w rachube??<br><hr>Draco<br>
Uszczelniacze na wale raczej bym wykluczył bo byłby problem w uruchomieniu ( lewe powietrze, zaciąganie oleju ze skrzyni). Na odległośc ciężko określić ale może po przygrzaniu silnika (we dwoje przy pełnym otwarciu przepustnicy) zakleszczył się pierścień i stąd ten spadek mocy. Gdy moja się zatarła zakleszczyło się dwa pierścienie, spadła moc, zaczęła się dusić pod wiekszą górkę, ale nie wpłynęło to nic na palenie. Po zatarciu i ostygnięciu przejechałem ok. 60 km, na drugi dzięń odpaliłem od pierwszwszego kopnięcia (tylko ten spadek mocy był odczualny)<br><hr>pzet-p1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/6/2010, 14:16

Witam. Super artykuł.
Kupię mz etz 251, mój tel 721 958 418 za pomoc bardzo dziękuję. <br><hr>Marcin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2010, 12:08

UWAGA POMOCY!!!
Mam problem.... Ostatnio gdy hamuje przednim hamulcem w swojej mz etz 251 to slychac ,,pisk". Kompletnie sie na tym nieznam... co to moze oznaczac? Boje sie ze jest cos rozwalone i nagle zablokuje mi calkiem koło lub niebede mial wcale hamulców, czy to jest możliwe???<br><hr>newbie
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/7/2010, 19:12

Komentatorzy napisał(a): UWAGA POMOCY!!!
Mam problem.... Ostatnio gdy hamuje przednim hamulcem w swojej mz etz 251 to slychac ,,pisk". Kompletnie sie na tym nieznam... co to moze oznaczac? Boje sie ze jest cos rozwalone i nagle zablokuje mi calkiem koło lub niebede mial wcale hamulców, czy to jest możliwe???<br><hr>newbie<br>
skończyły Ci się okładziny na klockach hamulcowych, nic sie nie stanie ale hamulce będę znacznie słabsze. Trzeba czym szybciej wymienic klocki na nowe bo w tej chwili szybko zużywa sie tarcza hamólcowa.<br><hr>Przemek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/7/2010, 08:39

Komentatorzy napisał(a): UWAGA POMOCY!!!
Mam problem.... Ostatnio gdy hamuje przednim hamulcem w swojej mz etz 251 to slychac ,,pisk". Kompletnie sie na tym nieznam... co to moze oznaczac? Boje sie ze jest cos rozwalone i nagle zablokuje mi calkiem koło lub niebede mial wcale hamulców, czy to jest możliwe???<br><hr>newbie<br>
Komentatorzy napisał(a):skończyły Ci się okładziny na klockach hamulcowych, nic sie nie stanie ale hamulce będę znacznie słabsze. Trzeba czym szybciej wymienic klocki na nowe bo w tej chwili szybko zużywa sie tarcza hamólcowa.<br><hr>Przemek<br>
Dzięki za info, Pozdro!<br><hr>Newbie
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/7/2010, 08:44

Amortyzator! Ostatnio pękł mi tylni amortyzator po prawej stronie, moge na nim z miesiac pojedzic w dwie osoby? czy cos sie stanie i odrazu musze wymieniac?<br><hr>Maniak jazdy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/1/2011, 17:34

Słuchajcie mam prośbę kupiłem skutera zippa stedd 50.
Z tyłu na sprzęgle na pokrywie bocznej zamontowana jest szczotka elektroniczna nie wiem do czego ona służy wystaje tylko kabelek gdzie mam go przymocować.
A drugi problem przy odpalaniu jak jest zimny silnik jest dobrze jak go zgaszę przy następnym odpaleniu herhole go około 3 minut i dopiero odpalę a jak postoi z 15 minut odpale od razu. Kto wie proszę o odpowiedzi. <br><hr>Andrzej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/2/2011, 17:25

jak macie jakieś pytania co do mz 250 to możecie pisać do mnie na tą stronke postaram się odpowiedzieć <a href="http://emz250.blogspot.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://emz250.blogspot.com</a><br><hr>mati
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/4/2011, 00:47

Kiedyś złożyliśmy etz250 to było tak kupiliśmy eztkę bez silnika silnik oddzilenie stary zatarty remont był robiony z część orginalnych z DDR .Po dotarciu chodziła 150-160km/h to nie jest kit jak jechało się we dwóch obok jechał kumpel poldkiem i sprawdzał prędkość aby było wiarygodnie. Poldek wersja export silnik 2,0 litry forda ,Fajne czasy ,<br><hr>krzysztof
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/4/2011, 21:54

Komentatorzy napisał(a):POMOCY!!! Moja etz 251 w dwie osby zawsze zamykała licznik, teraz jak jej zaczne od 3 biegu wstwiać na obroty to w 2 osoby przy oko ło 90km/h zaczyna słabnąć, jest nagły spadek mocy, czuje jakby przychamowanie w silniku, trzymam odkrecona manetke i spadek mocy... dopieru po chwili gdy opuszcze przepustnice to wraca mocy na tyle zeby jechac powoli dalej.... W 1 osobe to nie jest tak odczuwalne ale tez. A kłopot zaczał sie miesiac temu jak przycisnalem w dwie osoby do 110km/h i od teraz lipa zaczyna sie nawet od tych 90km/h gdy wbije na obroty.
-Znajomy ustawił mi zapłon ( choc dziwił się bo bardzio trudno było o dziwo go ustawić)
-zmienilem kondensator
-zmienilem pierscienie
... i dalej to samo! Prosze o POMOC bo brak już pomysów! ):<br><hr>Draco<br>
a spróbuj zwiększyć dawkę paliwa na możliwie największa jak to nie pomorze to zaciągnij ssanie przy 90 km/h jak się poprawi to zobacz świecę i filtr powietrza jak coś to wymień i powinno grac ewentualnie zmien przewód od cewki do świecy i fajkę i powinno grac

<br><hr>bandzior
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2011, 22:59

Komentatorzy napisał(a):jak macie jakieś pytania co do mz 250 to możecie pisać do mnie na tą stronke postaram się odpowiedzieć <a href="http://emz250.blogspot.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://emz250.blogspot.com</a><br><hr>mati<br>
witam mam silnik po 2 szlifie w mz jaki powinien byc odstep tłoka od głowicy.<br><hr>speed362
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/5/2011, 09:25

Komentatorzy napisał(a):jak macie jakieś pytania co do mz 250 to możecie pisać do mnie na tą stronke postaram się odpowiedzieć <a href="http://emz250.blogspot.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://emz250.blogspot.com</a><br><hr>mati<br>
Komentatorzy napisał(a):witam mam silnik po 2 szlifie w mz jaki powinien byc odstep tłoka od głowicy.<br><hr>speed362<br>
Taki sam jak w nominale 0.9-1.2 mm<br><hr>pzet
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/5/2011, 08:56

Komentatorzy napisał(a):Kiedyś złożyliśmy etz250 to było tak kupiliśmy eztkę bez silnika silnik oddzilenie stary zatarty remont był robiony z część orginalnych z DDR .Po dotarciu chodziła 150-160km/h to nie jest kit jak jechało się we dwóch obok jechał kumpel poldkiem i sprawdzał prędkość aby było wiarygodnie. Poldek wersja export silnik 2,0 litry forda ,Fajne czasy ,<br><hr>krzysztof <br>
Tak, oczywiście. A później wyprzedził Was fiat 126p, który leciał 261km/h, to nie jest kit, biegłem równo z nim na piechotę i mierzyłem prędkość<br><hr>Kulas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 31/5/2011, 11:14

POMOCY!!! kupiłem sobie druga ETZ 251, jeżdżę nią juz 2 tydzień i wczoraj zdarzyła mi sie dziwna akcja ze sprzęgłem ( w poprzednim motorze nigdy tak nie miąłem). Mianowicie stanąłem na miesicie, poszedłem do sklepu a gdy wróciłem i chciałem odpalić moto to klamka sprzęgła byla całkowicie luźna, tak jakby linka nagle stała sie za długa, a i kopniak jakos dziwnie chodził, juz myślałem ze bede musial ja pchac czy cos ale poruszałem klamką ze 20 razy i po chwili wszystko wróciło do normy... I przejechałem nia z 40km i jest ok. Moje pytanie co to moglo byc? I czy duze prawdopodobieństwo ze sie powtórzy? Bo boje sie jechać gdzieś dalej...<br><hr>Draco
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê