Zobacz wątek - <i>[używane]</i> Wspomnień czar cz. II – MZ...
NAS Analytics TAG

[używane] Wspomnień czar cz. II – MZ...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 31/5/2011, 20:59

Komentatorzy napisał(a):Kiedyś złożyliśmy etz250 to było tak kupiliśmy eztkę bez silnika silnik oddzilenie stary zatarty remont był robiony z część orginalnych z DDR .Po dotarciu chodziła 150-160km/h to nie jest kit jak jechało się we dwóch obok jechał kumpel poldkiem i sprawdzał prędkość aby było wiarygodnie. Poldek wersja export silnik 2,0 litry forda ,Fajne czasy ,<br><hr>krzysztof <br>
U mnie brat MZ 251 leciał dobre 140km/h (po remoncie)
Fajnie to wyglądało bo jechaliśmy na 4 motory, dwie Sevenki (honda 750 seventy fifty) hornetka noi oczywiście MZ :D
pozdr;)<br><hr>Achmed
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 31/5/2011, 21:19

Komentatorzy napisał(a):POMOCY!!! kupiłem sobie druga ETZ 251, jeżdżę nią juz 2 tydzień i wczoraj zdarzyła mi sie dziwna akcja ze sprzęgłem ( w poprzednim motorze nigdy tak nie miąłem). Mianowicie stanąłem na miesicie, poszedłem do sklepu a gdy wróciłem i chciałem odpalić moto to klamka sprzęgła byla całkowicie luźna, tak jakby linka nagle stała sie za długa, a i kopniak jakos dziwnie chodził, juz myślałem ze bede musial ja pchac czy cos ale poruszałem klamką ze 20 razy i po chwili wszystko wróciło do normy... I przejechałem nia z 40km i jest ok. Moje pytanie co to moglo byc? I czy duze prawdopodobieństwo ze sie powtórzy? Bo boje sie jechać gdzieś dalej...<br><hr>Draco<br>
Może sie myle ale sprawdz czy pod nakrętką która dociska stożek sprzęgła jest podkładka i dobrze dociska stożek jezeli jest ok to coś ci się zacina, tuleja wyciskowa lub tarcze ( stawiałbym na tuleje)<br><hr>pzet
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/6/2011, 12:39

dlaczego gdy wciskam tylni hamulec to starter wogule nie reaguje na przednim pali<br><hr>prezes458
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/7/2011, 15:13

Komentatorzy napisał(a):Witam. Posiadam ETZ 251 i wyskakuje mi 3 bieg, reszta biegów jest ok. Sprawdzałem zęby na kołach w skrzyni wszystkie są i nie są wytarte. Co może być przyczyną wyskakiwania tego biegu.
Proszę o pomoc<br><hr>Przemek<br>
Mam ten sam problem nowy wodzik nowe koła zębate a 3 bieg wyskakuje <br><hr>Jerry
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/7/2011, 18:57

Witam artykuł spoko ale pare żeczy nie daje mi spac mianowicie --rama w 251 jest przedłużona o 13 cm a nie o 20mm
-zapłon elektroniczny znacznie ułatwiał rozruch? Mi na bateryjnym pali zawsze od 1 strzała
-luz wbija sie bez najmniejszgo problemu
-sprzęgła nie trzyma żaden klin jest ono po prostu nabite na wał i trzeba sie naprawde namęczyć żeby sie obrucił...
-w 251 przy jeździe z pasażerem wcale tak nie podnosi kała jak pisze autor
-A POSIDANIE MZ NIGDY NIE BYŁO POWODEM DO WSTYDU.<br><hr>miru
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2011, 10:53

Komentatorzy napisał(a):WITAM WSZYSTKICH MAM PROBLEM MOJA MZ 250 GASNIE NA SREDNICH OBROTACH NA DOZYCH CHODZI BARDZO DOBRZE GAZNIK IGLICE USTAWIALEM ZAPLON I TO SAMO CALY CZAS TAK JAK BY SIE DUSILA I SWIECE ZALEWA ...POMOCY..POZDRAWIAM..<br><hr>mzzzz250<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak na moje oko to może być kilka spraw, rozregulowany gażnik (nie iglica) następuje nie odpowiedni skład mieszanki, uszkodzona lub nieodpowiednia (nieoryginalna) świeca, zapchany filtr powietrza, nawet uszkodzona cewka zapłonowa, czy przedmuchy ( słaba kompresja). Każda mz- ka przy tych samych objawach może mieć różne przyczyny np mz ts250/1 i mz etz 250. <br><hr>pzet-p1<br>
Komentatorzy napisał(a):no dzieki tylko widzisz zdejmowalem tez filtr cewki cztery mam swiec z 10 jak nie lepiej i na wszystkich to samo i pluje benzyna z gaznika..<br><hr>mzzz<br>
Plucie benzyny z gażnika hmm.. spotkalem sie z tym.. mialem to w WSK i sie okazalo ze cylinder byl wychodzony i trzeba bylo robic szlifa :D:D<br><hr>Axel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/7/2011, 16:54

Komentatorzy napisał(a):WITAM WSZYSTKICH MAM PROBLEM MOJA MZ 250 GASNIE NA SREDNICH OBROTACH NA DOZYCH CHODZI BARDZO DOBRZE GAZNIK IGLICE USTAWIALEM ZAPLON I TO SAMO CALY CZAS TAK JAK BY SIE DUSILA I SWIECE ZALEWA ...POMOCY..POZDRAWIAM..<br><hr>mzzzz250<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak na moje oko to może być kilka spraw, rozregulowany gażnik (nie iglica) następuje nie odpowiedni skład mieszanki, uszkodzona lub nieodpowiednia (nieoryginalna) świeca, zapchany filtr powietrza, nawet uszkodzona cewka zapłonowa, czy przedmuchy ( słaba kompresja). Każda mz- ka przy tych samych objawach może mieć różne przyczyny np mz ts250/1 i mz etz 250. <br><hr>pzet-p1<br>
Komentatorzy napisał(a):no dzieki tylko widzisz zdejmowalem tez filtr cewki cztery mam swiec z 10 jak nie lepiej i na wszystkich to samo i pluje benzyna z gaznika..<br><hr>mzzz<br>
Komentatorzy napisał(a):Plucie benzyny z gażnika hmm.. spotkalem sie z tym.. mialem to w WSK i sie okazalo ze cylinder byl wychodzony i trzeba bylo robic szlifa :D:D<br><hr>Axel<br>
Witam prawdopodobnie pluje ci benzyną przez zapłon nie ma innej opcji :) Poprubuj ustawić jak serwisówa nakazuje i musi być git.<br><hr>mirumz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 29/11/2011, 18:11

witam chlopaki sprzedam aprilke af1 125 silnik rotax 123 40km oplacony wiecej informacji 512690390 trzeba wymienic kolo zamachowe bo ladowania nie ma ale pali i lancuch i przód znaczy zegar i lampe . woj mazowieckie gmina Łochów tanio!!!!!!!!<br><hr>SABTONI>>>>>>>>>>>>>>>
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/3/2012, 16:22

Komentatorzy napisał(a):jak macie jakieś pytania co do mz 250 to możecie pisać do mnie na tą stronke postaram się odpowiedzieć <a href="http://emz250.blogspot.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://emz250.blogspot.com</a><br><hr>mati<br>
kolego mam problem moja ETZ251 jest strasznie slaba ostatnio postanowiłem zrobić szlif cylindra zrobiłem 2 jest lepiej szybko się wkręca. tylko problem polega na tym że na 5biegu jest tragedia w dwie osoby nie pociągnie a pali od strzala czy zimna czy ciepła. wynieniłem uszczelniacze i filtr powietrza i nic nie pomogło. co zrobić pomocy<br><hr>radek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/6/2012, 19:48

Komentatorzy napisał(a):Kiedyś złożyliśmy etz250 to było tak kupiliśmy eztkę bez silnika silnik oddzilenie stary zatarty remont był robiony z część orginalnych z DDR .Po dotarciu chodziła 150-160km/h to nie jest kit jak jechało się we dwóch obok jechał kumpel poldkiem i sprawdzał prędkość aby było wiarygodnie. Poldek wersja export silnik 2,0 litry forda ,Fajne czasy ,<br><hr>krzysztof <br>
Komentatorzy napisał(a):Tak, oczywiście. A później wyprzedził Was fiat 126p, który leciał 261km/h, to nie jest kit, biegłem równo z nim na piechotę i mierzyłem prędkość<br><hr>Kulas<br>
To prawda. Ten motocykl tyle jedzie. Jechałem tyle po autostradzie w 2 osoby i obciążeniu lekkim bagażem. Jak się bujnie to już leci te 140 dokładnie. To nie są kity. Generalnie można spokojnie jechać po autostradzie 130-135 i bez problemu ładnie idzie. Przy większych prędkościach czyści się wydech i lepiej chodzi maszynka. Lepiej się zbiera. Zaleca się co jakiś czas szybszą autostradową jazdę przez wg. mnie minimum 20-30 km.
Mam 251 od wielu lat. <br><hr>W.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2012, 08:26

mz 251 dobry motocykl tylko że nie ma już orginalnych części do niego a podróbki są fatalnej jakości<br><hr>tomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/3/2014, 12:34

Komentatorzy napisał(a):jak macie jakieś pytania co do mz 250 to możecie pisać do mnie na tą stronke postaram się odpowiedzieć <a href="http://emz250.blogspot.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://emz250.blogspot.com</a><br><hr>mati<br>
Komentatorzy napisał(a):kolego mam problem moja ETZ251 jest strasznie slaba ostatnio postanowiłem zrobić szlif cylindra zrobiłem 2 jest lepiej szybko się wkręca. tylko problem polega na tym że na 5biegu jest tragedia w dwie osoby nie pociągnie a pali od strzala czy zimna czy ciepła. wynieniłem uszczelniacze i filtr powietrza i nic nie pomogło. co zrobić pomocy<br><hr>radek<br>
kolego sprawdż łożyska na wale takie są objawy uszkodzonych łożysk
<br><hr>pablo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/10/2014, 17:03

Komentatorzy napisał(a):Irytują mnie wasze komentaże!! Jak nie jeździcie to nie pierdolc.. Moja MZ bez problemu ma 7,6s badana była u mojego kumpla na profesjonalnym sprzęcie!!<br><hr>NIE WAŻNE<br>
jaki to sprzęt ? mz na 7,8 do 100 na seryjnych przełożeniach musiałby mieć z 30 kucy najmniej seria buja do realnej 100 nie licznikowej w 11 ,miałem dt 125 odblowowana moc ma zblizona do mz wage 20 kg mniej troche gorsze aero co prawda ale do 100 mierzonej raceloogiciem miałą 12,0 sec ze mna na pokładzie (75 kg ) te 12 to było oczywiście przy max dobrym starcie nie od 3 tys obrotow na minute tylko od 7+ vmax 120 km/h licznik 125 km/h ,seryjna mz niema szans na zrobienie poniezej 8 sek do 100 ,chyba ze z sporego wzniesienia bądź z karłem waacym 5 kg na pokładzie<br><hr>taki jeden
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/12/2014, 01:20

Komentatorzy napisał(a):Witam artykuł spoko ale pare żeczy nie daje mi spac mianowicie --rama w 251 jest przedłużona o 13 cm a nie o 20mm
-zapłon elektroniczny znacznie ułatwiał rozruch? Mi na bateryjnym pali zawsze od 1 strzała
-luz wbija sie bez najmniejszgo problemu
-sprzęgła nie trzyma żaden klin jest ono po prostu nabite na wał i trzeba sie naprawde namęczyć żeby sie obrucił...
-w 251 przy jeździe z pasażerem wcale tak nie podnosi kała jak pisze autor
-A POSIDANIE MZ NIGDY NIE BYŁO POWODEM DO WSTYDU.<br><hr>miru<br>
Racja Brachu - wypijmy za to! Jeśli ktoś wstydzi(ł) się posiadania MZ, to zapewne nigdy w życiu nie miał okazji jej dosiąść,a jazdę na motocyklu(MZ) zna tylko z opowiadań zmanierowanych snobistycznych lalusiów,którym zapewne typowy dla dwusuwa dymek mógł ,,zasmrodzić" należycie zawiązaną pod szyjką apaszkę!!! P.S. O którym dowiedzieli się oczywiście od swojej guwernantki!!!<br><hr>Damek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/12/2014, 10:56

Komentatorzy napisał(a):Witam artykuł spoko ale pare żeczy nie daje mi spac mianowicie --rama w 251 jest przedłużona o 13 cm a nie o 20mm
-zapłon elektroniczny znacznie ułatwiał rozruch? Mi na bateryjnym pali zawsze od 1 strzała
-luz wbija sie bez najmniejszgo problemu
-sprzęgła nie trzyma żaden klin jest ono po prostu nabite na wał i trzeba sie naprawde namęczyć żeby sie obrucił...
-w 251 przy jeździe z pasażerem wcale tak nie podnosi kała jak pisze autor
-A POSIDANIE MZ NIGDY NIE BYŁO POWODEM DO WSTYDU.<br><hr>miru<br>
Komentatorzy napisał(a):Racja Brachu - wypijmy za to! Jeśli ktoś wstydzi(ł) się posiadania MZ, to zapewne nigdy w życiu nie miał okazji jej dosiąść,a jazdę na motocyklu(MZ) zna tylko z opowiadań zmanierowanych snobistycznych lalusiów,którym zapewne typowy dla dwusuwa dymek mógł ,,zasmrodzić" należycie zawiązaną pod szyjką apaszkę!!! P.S. O którym dowiedzieli się oczywiście od swojej guwernantki!!!<br><hr>Damek<br>
mz fajny motocykl tylko nie ma do nich częsci orginalnych a te nowe orginały to badziewiane hińskie podróbki pakowane w niemczech w ich opakowania Tak samo jest z tłokami orginał niemiecki a to jest polski tłok almot który nie jest taki zły jak hiński badziew ale nie dorównuje jakością orginałowi DDR<br><hr>tomasz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/3/2015, 15:30

Komentatorzy napisał(a):mz 251 dobry motocykl tylko że nie ma już orginalnych części do niego a podróbki są fatalnej jakości<br><hr>tomek<br>
stolca tam wiesz, obecne części wcale nie są złe !<br><hr>bodzio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/6/2015, 20:29

Panowie mam pewien problem z moją MZ'tką jezdzilem nia po wiosce bez swiatel a gdy przelączylem na swiatła to mi zaczął tak jakby sie dusic i zaczał mi gasnąc i co roz jak go odpalam do musze bez swiatel go odpalac co moze byc przyczyna ? Bardzo prosze o pomoc! Pozdrawiam.<br><hr>Apacz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr