Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
tylko, że to nie ma być pierwsze moto, ale ok
XR 400R | | Kula daje fula | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
-
Kula07 - Stały bywalec
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
- Lokalizacja: Sadłuki
ja duzo razy pomagałem teraz wy poradzcie ;P bo mam oferte wymiany CRki na WR 400 z 99 roku niby po wymianie rozrządu (zawory łancuszek) do rejestracji i tak dalej. co o tym sądzicie ? jak modele z tego roku czyms sie mocno róznily od nowszych ? sypały sie czy nie? to pewnie gdzies z początku produkcji to moze jeszcze nie były doskonałe? kazda opinia mi sie przyda
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
henio12323 Ty stary raiderze chyba wiesz co znaczą te niby wymiany..., a 4t to dużo $. A załóżmy, że tak jest, to wiem z doświadczenia, ze tak i tak go trzeba doszykować pod siebie. Ale jak chcesz mieć w zimowe wieczory zajęcie... No, no do rejestracji-następny wydatek. Wiem, że masz parcie na asfalt. Wiadomo mi jedynie, że te starsze miały jakieś słabe chłodnice i ich osłony.
Pytasz co sÄ…dzicie. Moja odp. - nie
Pytasz co sÄ…dzicie. Moja odp. - nie
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
Heniu zamień się z gościem na jeden dzień i zobacz czy ci podchodzi taki sprzęt. Jest bardzo poręczny ale będzie cięższy od cr250
Wady wieku dziecięcego (ponoć jakieś były) zostały wyeliminowane w modelu z 99r.
Po kodzie ramy poznasz który to model. CH04W to nowszy a CH02W starszy.
Z serwisu problematyczna jest regulacja zaworów, nie dość, że częsta to jeszcze na płytkach.
Lewa chłodnica jest rzeczywiście narażona, ale nie aż tak bardzo jak mówią. Jak będę miał chwile to muszę na to opracować jakiś patent.
Crasch cage czy coÅ›.
Wady wieku dziecięcego (ponoć jakieś były) zostały wyeliminowane w modelu z 99r.
Po kodzie ramy poznasz który to model. CH04W to nowszy a CH02W starszy.
Z serwisu problematyczna jest regulacja zaworów, nie dość, że częsta to jeszcze na płytkach.
Lewa chłodnica jest rzeczywiście narażona, ale nie aż tak bardzo jak mówią. Jak będę miał chwile to muszę na to opracować jakiś patent.
Crasch cage czy coÅ›.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
oo dzięki za odpowiedz. taki problem że mamy do siebie kilka set kilometrów. i w gre nie wchodzi wziąc motor na dzien i sie przejechac. jedynie ja podjade zobaczyc w jakim rzeczywiscie stanie jest moto. i on pewnie tez by chciał. co do poręcznosci chce teraz nie wariata jakim jest taka CRka troche za agresywna oczywiscie odpowiada mi to w 100% ale męczy mnie ciągłe jej jakby piłowanie bo inaczej sie nie da pozatym chce jakies enduro a WR to jedna z opcji ;D tylko myslałem nad czyms nowszym nieco. popytam o ten numer ramy ;D zobaczymy jeszcze ale moze sie skusze musze zobaczyc jak ona z wyglądem jeszcze stoi. bo mam propozycje sprzedania CR normalnie za kase i przed wakacjami bym miał dołozone prawie drugie tyle i mógłbym cos kupic w granicach 10 tysięcy.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
henio, to sprzedaj wstrzym się z wr-ką dołóż i za 10 klocków coś już można myśleć.
A masz jakiÅ› plan zapasowy Chodzi mi o ten za dyche
A masz jakiÅ› plan zapasowy Chodzi mi o ten za dyche
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
no jakbym miał te 10 tysięcy to mysle nad WR tylko 450 raczej albo DR-Z albo ktm EXC 450. albo zarejestrowana CRFka. tylko tak WR nie ma tego wyglądu co ma ktm czy CRF :d ktm za tą cene nie bardzo bo są w srednim stanie. CRF kupie tyle że chce smigac także po asfalcie praktycznie 50/50 asfalt i teren. wiec martwiłbym sie o spalanie i remonty.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ale to na kostkach po asfalcie chcesz jeździć?
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
bierz exca 450;d podszykuj go troszkÄ™ i lataj a bd prze zadowolony;d
uzywane szosówki kup i jazda;d przerobisz na sm i tyle
ja tak chcialem ale seta narazie mi wystarcza aż nad to :0 więc wyobrażam sobie co by się działo ze mną na 450:o
uzywane szosówki kup i jazda;d przerobisz na sm i tyle
ja tak chcialem ale seta narazie mi wystarcza aż nad to :0 więc wyobrażam sobie co by się działo ze mną na 450:o
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
chce miec 2 komplety kół SM i Enduro. albo jakies na początek z oponkami duro czy cos. bostorn ktma dobrego za tyle nie kupie same padła. albo bez wyglądu ;P a co do 450 to w porównaniu z CR 250 to jest pikus tyle że od dołu lepiej ciągnie jeździłem na yzf 450 na dr-z 400 to przy CR to padła moze na asfalcie DR-z powyzej setki brała. a yzf nie ma polotu z miejsca i z jazdy z niczego ;P tyle że 4T i brak remontów no i na asfalt bo taki duzy 2T nie radzi sobie na asfalcie ;P bo asfalt tylko sie zwija ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
bierz tą 4-setke ; ] Zawsze nowe doświadczenie no i 4 takt .... Mniej remontów niż przy 2-suwie. Wolniej sie psuje i większe elastyczność bierz i sie pochwal fotkami na forum pozdro ;]
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją
-
cztery - Świeżak
- Posty: 208
- Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31
no, no wolniej się psuje pisze cztery, a powiedz mi kolego co sie dzieje jak się zawór urwie.... wiesz, no i co wtedy....
To było moje krótkie pytanie jak w temacie
To było moje krótkie pytanie jak w temacie
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
nie koniecznie. ja własnie wiem że jak sie źle trafi to koszty remontu mogą byc masakryczne bo za sam tani remont głowicy mozna miec prawie kompletny remont silnika w 2T. pozatym martwi mnie rok produkcji... zrobie tak bo mam klienta na niedziele jak nie kupi to pojade zobaczyc tą WRke dopiero. ocenie dokładnie stan i pomyslimy. a jeszcze bo gosc mówił że ogulnie moto super i że nie ma zaleznmosci czy sie jedzie na 2 biegu czy 5 to tak samo ciągnie ( a i jeszcze bo słyszałem że w yzfkach chyba 5 biegowych 5 bieg sie sypał? cos wiadomo jak w WR ? ) noo ale powiedział że cięzko ją odpalic. że ma jakies duze przełozenie i trzeba mocno kopnąc i dobrze ustawic tłok żeby odpaliła czy to moze byc jakas wada? czy norma w WRkach ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
No wiadomo że 4t odpalać trzeba się nauczyć... Jak ustawić tłok i jak posługiwać się dekompresatorem. Może jeszcze słabo palić jak zawory domagają się regulacji.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
speedy częstotliwość i koszty podobne, jedynie części troche droższe do 250tki. Te troche zależy jak dla kogo.
cztery załóżmy, że się zatrze te 2 razy, to w tym nieszczęściu to lepsze niż ten zawór urwany w 4t ...widziałeś zdjęcia zbombardowanego miasta np. Dortmund, no
cztery załóżmy, że się zatrze te 2 razy, to w tym nieszczęściu to lepsze niż ten zawór urwany w 4t ...widziałeś zdjęcia zbombardowanego miasta np. Dortmund, no
Tylko na torze. | Honda CR 125 - Osobniku! Do Ciebie piszę! Narzekasz, że bez przerwy Ci mocy brakuje? Jeśli tak, ta czerwona diablica pokaże Ci , gdzie jest Twoje miejsce! Normalnie Cię sponiewiera! | http://www.youtube.com/watch?v=6FQG7Eqwtow
-
Hamulec - Bywalec
- Posty: 773
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:14
- Lokalizacja: okolice Leszna
4t to masakryczny ból głowy i portwela ;d to niczymbomba atomowa spuszczona na nagasaki
taka wyrwa powstaje w naszyms ercu jak sie cos takiego stanie, portwelu;d
za 2k masz nowy tłok, korbe, łozyska i oleje, moze nawet na robocizne wyjdzie a w 4t...
nie wiem czy połowe tego zrobisz
taka wyrwa powstaje w naszyms ercu jak sie cos takiego stanie, portwelu;d
za 2k masz nowy tłok, korbe, łozyska i oleje, moze nawet na robocizne wyjdzie a w 4t...
nie wiem czy połowe tego zrobisz
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
No okej, tylko, ze takie urwanie zaworu to nie wiem kiedy sie dzieje.. Mam wielu kolegów którzy jeżdża na yzf 250 yzf 450 crf 250, śmigają w zawodach więc obciążenie jest konkretne i jeszcze nie słyszałem, żeby któremuś się zawór urwał ; ooooo To są skrajne przypadki. 4 suw dobrze zadbany z wymienianym olejem i regulowanymi zaworami jest duuużo miał awaryjny niż 2takt ...... Wątpie, żeby ktoś mógł obalić tą teorie. Na pewno podacie przykład jakiś "kolegów" co się urwał zawór, po w ogóle 2 tygodniach jazdy jak kupił nowego z salonu, ale takie kity to dzieciom z piaskownicy możecie wciskać pozdro
ps; Moim celem na pewno nie było, sprowokowanie kogoś, albo postawienie kropki nad i dotyczącej spraw pomiedzy 4t a 2t który jest lepszy. Nie, nie, nie ja nie stwierdzam jednoszcześnie co jest lepsze!!! jeżeli kogoś uraziłem to przepraszzaaam )))
ps; Moim celem na pewno nie było, sprowokowanie kogoś, albo postawienie kropki nad i dotyczącej spraw pomiedzy 4t a 2t który jest lepszy. Nie, nie, nie ja nie stwierdzam jednoszcześnie co jest lepsze!!! jeżeli kogoś uraziłem to przepraszzaaam )))
Chłopak z pasją i marzeniami związanymi z motoryzacją
-
cztery - Świeżak
- Posty: 208
- Dołączył(a): 13/6/2009, 21:31
znajomy miał crfe 150 dzieciak jego śmigał nie mało, zawody, treningi itp.. pod koniec sezonu musiał opychac, a że wsadzil ze 3-4 tysie bo po kupnie tłok staną zawory trzeba było wymienic i inne pierdoły to nie wspomnę.
ale pod koniec sezonu kolejne 4 tysie sie szykowały bo:
tłok do wymiany
zawory do wymiany
korba
łożyska
Å‚ancuszek rozrzÄ…du do wymiany
płyny,
klocki hamulcowe
inne pierdoły sprawiły że sie zrobiło prawie 4k...
w 2t za ok 2000zł masz nowy tłok, łożyska na wale,korbe,robocizne nowe oleje, klocki hamulcowe, mozna zregenerowac całe zawieszenie
ja za 3tysie zregenerowalem, poinaprawialem wszystkie łożyska, uszczelniacze, korbowód kupiłem robocizne oplacilem x2 bo 2 roboty były, zawór wydechowy, kilka układów regenerujących zawieszenie, specjalnie trzeba było toczyc pierdółki pod wachacz ,1 podkladka 20zł.. i 80zł tak więc za te 3 tysie zrobiłem wszystko oprócz tłoka, który był w db stanie
a żeby w 4t tak zrobic nie wiem czy bys sie w 5-6k zamkną
ale pod koniec sezonu kolejne 4 tysie sie szykowały bo:
tłok do wymiany
zawory do wymiany
korba
łożyska
Å‚ancuszek rozrzÄ…du do wymiany
płyny,
klocki hamulcowe
inne pierdoły sprawiły że sie zrobiło prawie 4k...
w 2t za ok 2000zł masz nowy tłok, łożyska na wale,korbe,robocizne nowe oleje, klocki hamulcowe, mozna zregenerowac całe zawieszenie
ja za 3tysie zregenerowalem, poinaprawialem wszystkie łożyska, uszczelniacze, korbowód kupiłem robocizne oplacilem x2 bo 2 roboty były, zawór wydechowy, kilka układów regenerujących zawieszenie, specjalnie trzeba było toczyc pierdółki pod wachacz ,1 podkladka 20zł.. i 80zł tak więc za te 3 tysie zrobiłem wszystko oprócz tłoka, który był w db stanie
a żeby w 4t tak zrobic nie wiem czy bys sie w 5-6k zamkną
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości