Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
ta yzf troche stara te pierwsze 4T nie były az tak dopracowane jak nowsze chociaz CRF tez najnowsza nie jest wiec klasa podobna. kup to co bedzie w lepszym stanie. ta crf super wygląda jakby niebyła smigana albo była tak dobita ktos wymienił plastiki i tylko :gówno owienięte w ładny papierek " musisz podjechac i ocenic stan techniczny żeby nie wkopac sie w skarbonke
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
no jasna sprawa że obwącham sprzęta, tylko nie mogę się zdecydować, którego najpierw obejrzeć, bo jak będzie dobry to drugiego nie będę oglądał.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
No to odpowiedz sobie na pytanie co wolisz? Bo WR to enduro, można normalnie zarejestrowac i smigać. CRF to full także jazda na legalu odpada. A tak wogóle ten gość ze Skarżyska to jest chyba jakiś handlarz bo ja widziałem u niego nie raz motory na sprzedaż. Nie wiem czy lepiej od handlarza czy od kogoś kto sam użytkował motor.
- bartexo
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 11/1/2009, 13:26
są rózne zdania. bo np serwisy niektóre mają przedstawicieli. i ja moge np swój motor oddac im do seriwisu powiedziec rozsądną cene oni dokłądają swoją marze i sprzedają motory i z reguły od razu je sprawdzają żeby firma nie traciła na reputacji jak by sprzedawała same padła. pozatym handlarze czasem jak cos jest do zrobienia to nie oszczędzają kasy a jak ktos uzytkuje motor sam i potem sprzedaje to w polsce czesto roboty drobniejsze są robione na poxiline i troche drucika wszystko zalezy od kogo moto sie trafi i nie ma raczej czy handlarz osoba prywatna ważne jaki stan i jaka cena... ja tam wolałbym CRF na twoim miejscu lepiej wygląda i naprewno mocniejsza jest chociaż jak zalezy ci na enduro to lepiej yzfke. tylko ta yzf strasznie stara nie wiem od którego roku je produkowali ale włąsnie chyba w 99 wyszła jakos tak. wiec ten silnik moze juz byc po przejsciach no chyba że ktos dbał no wybór tylko należy do ciebie bo oba moto mają plusy i minusy i sam musisz wybrac to co ci bardziej odpowiada
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
To crf nie ma homologacji?
Jeszcze do gościa nie dzwoniłem, ale skoro ma lampy i uchwyt na tablice.
Zresztą chyba widziałem takie zarejestrowane.
Jeszcze do gościa nie dzwoniłem, ale skoro ma lampy i uchwyt na tablice.
Zresztą chyba widziałem takie zarejestrowane.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
seryjnie nie ma homologacji. ale zawsze ktos mógł sobie zrobic. zadzwon spytaj czy ma papiery bo swiatełko moze miec ale nie musi miec papierów a swiatła czasami montowali w crossach bo były produkowane rózne wersie np kumpel miałw yz 125 z 96 roku seryjne swiatło i seryjnie pomalowaną rame na taki fluo zielony kolor i obicie siedzenia hrd seryjne wszystko bo miał wersie z włoch a i miał zawieche marzocci tez seria. no wracając do tych od ciebie aukcji to włąsnie zadzwon popytaj jakby CRF miała papiery to bym od razu brał CRF bo jedyna rzecz jaka mnie przekonuje w YZF to włąsnie papierki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Heniuś!!!!!! a czy nie widziałeś crfki albo kxfy z kraju cherbacianego pościągane??
z daleka widac że torówki i tak dalej ale przecież w tym kraju można nawet deskorolke zarejestrować
z daleka widac że torówki i tak dalej ale przecież w tym kraju można nawet deskorolke zarejestrować
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Bostorn napisał(a): tym kraju można nawet deskorolke zarejestrować
Czyli sÄ… jakieÅ› plusy mieszkania w tym kraju.
Fajny będzie z tego dzik jak go postawie na kołach supermoto.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Cześć! odesłali mnie tutaj mam nadzieje, ze ktos pomoże!
Jestem nowy na forum, a chce sie dowiedzieć jak najwięcej na temat pierwszego crossa. Mam 15 lat, około 170 cm wzrostu, ok 60 kg wagi. Pierwszy raz na motor siadłem mając 6 lat. od 5 kl jeżdżę na simsonku, 2-3 godziny w soboty spędzam jeżdżać po lesie. dlatego wlasnie chce crossa bo mam już dość wypychania z błota oraz pchania pod większe górki(motor jest silny, ale jednak to za mało ) Chcialbym sobie kupic Yamahe yz 250 4T oczywiscie(2T szatan dla początkujących w crossach ), rocznik to:2001-2003 . teraz pytanie takie: czy nie była by mimo to za silna dla mnie? Fakt, mam troche pojęcia co do motorów, umiem dość dobrze panować nad maszyną ale... NIE CHCE ODPOWIEDZI NA TEMAT ENDURO!! interesują mnie tylko odpowiedzi na temat crossow. oczywiscie sugestie na temat np. DT 125, yz 125, KTM 125 sx/exc takze rozpatrze. z góry dziękuje! pozdrawiam!
PS. jeśli ktos zauwazyłby/znalby aukcje zepsutego motorku, tez prosze o odp. mój wujek naprawia crossy z Włoch, jednak nie mam z nim kontatku obecnie, a chce napierw forumowiczów spytac o zdanie.
Jestem nowy na forum, a chce sie dowiedzieć jak najwięcej na temat pierwszego crossa. Mam 15 lat, około 170 cm wzrostu, ok 60 kg wagi. Pierwszy raz na motor siadłem mając 6 lat. od 5 kl jeżdżę na simsonku, 2-3 godziny w soboty spędzam jeżdżać po lesie. dlatego wlasnie chce crossa bo mam już dość wypychania z błota oraz pchania pod większe górki(motor jest silny, ale jednak to za mało ) Chcialbym sobie kupic Yamahe yz 250 4T oczywiscie(2T szatan dla początkujących w crossach ), rocznik to:2001-2003 . teraz pytanie takie: czy nie była by mimo to za silna dla mnie? Fakt, mam troche pojęcia co do motorów, umiem dość dobrze panować nad maszyną ale... NIE CHCE ODPOWIEDZI NA TEMAT ENDURO!! interesują mnie tylko odpowiedzi na temat crossow. oczywiscie sugestie na temat np. DT 125, yz 125, KTM 125 sx/exc takze rozpatrze. z góry dziękuje! pozdrawiam!
PS. jeśli ktos zauwazyłby/znalby aukcje zepsutego motorku, tez prosze o odp. mój wujek naprawia crossy z Włoch, jednak nie mam z nim kontatku obecnie, a chce napierw forumowiczów spytac o zdanie.
- bartek_lipiny
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/10/2009, 17:55
- Lokalizacja: Lipiny
hmm 250 w 4t to jak 125 w 2t wiec przesiadka z simsona moze byc lekkim szokiem kolega ma 16 lat i na takiej RM 125 daje rade wiec moze i ty dałbys na 250 4T. oczywiscie wszystko zalezy od tego jak siebie oceniasz bo jeden po prostu da rade inny sie zabije zanim odpali moto Tobie na początek polecałbym DT 125 bo jest duzo słabszy od takiej yzf ale nie jest na tyle słaby żebys musiał go gdziekolwiek pchac i po simsonku napewno tez dla ciebie będzie szok i nie raz moto takie by cie zaskoczyło. na twoim miejscu na razie poszukałbym jakiej starszej DT sprzed 98 roku 125 bez papierów i zrobic z niej full crossa i sobie pojeździc z sezon potem sprzedac i kupic porządnego crossa. bo jak kupisz od razu taką yzf czy crf to mozesz przez nieumiejętną jazde ją dobic. bo kumpel po simsonie kupił odemnie DT 50. w simsonie kazdy bieg trzeba trzymac i piłowac i tak robił w DT w 2 miesiące dorznoł tłok tak ją cisnął. oczywiscie ten mój pomysł z zakupem DT ma jedną wade mianowicie jak kupisz potem nie jest aż tak łatwo sprzedac taką DTtke. ale niektorzy mająszczęscie w sprzedażach zrobisz jak uwarzasz ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
wielkie dzięki!! no ale 2T tez troche spali więc... na tym tez mi zalezy. wiesz moze ile spali ta DT 125? młodsza pewnie mniej, bo polecasz tutaj '89. ale dzięki stary za konkretną odp. ide cos na allegro poszukac i jutro Ci pokaze co znalazlem, doradzisz.
Edit:
Sęk w tym jeszcze, ze wątpie ze ojciec zgodzi sie na zmiane motoru co sezon, dlatego myslalem zeby wlasnie kupic juz tą 250 4T, jeździć powolutku, oswoic sie, a ze piłowac nie wolno to wiem przeciez raz:pojemnośc, dwa: moment obrotowy trzy: sama moc daje do zrozumienia, jak sie powinno jechac
Edit:
Sęk w tym jeszcze, ze wątpie ze ojciec zgodzi sie na zmiane motoru co sezon, dlatego myslalem zeby wlasnie kupic juz tą 250 4T, jeździć powolutku, oswoic sie, a ze piłowac nie wolno to wiem przeciez raz:pojemnośc, dwa: moment obrotowy trzy: sama moc daje do zrozumienia, jak sie powinno jechac
- bartek_lipiny
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/10/2009, 17:55
- Lokalizacja: Lipiny
mysle że taka DT spali mniej niz yzf a raczej napewno. pozatym DT przy spokojnej jeździe ona pali tyle co nic a potem jak odkręcisz to więcej łyka ale i idzie lepiej. a poradziłem starszą niz 98 to juz powinny byc na zaworze wydechowym. on fajnie zmniejsza spalanie. jak sie jedzie przed jego otwarciem moto naprawde pali bardzo mało ale jak sie juz otworzy to prawdziwy szatan
tylko jeszcze jedna rzecz musisz miec to na uwadze że w takiej DT co 3 lata zmienia sie tłok (zalezy od ilosci km w roku ) i tyle co 3-4 tłoki wymiana korby no i co jakis czas sprzęgło ale tez co kilka lat. zalezy gdzie uzytkowany. a w takie yzfce musisz miec minimum 1000 zł na rok na czesci i płyny. sam płyn do filtrów starczający na sezon 80 zl jakis dobry. duzo mało nie wiem ale grosz do grosza i ciągle cos wychodzi. bo jeszcze smar do łancucha co pare jazd olej w skrzyni. częste regulacje. i szkoda byłoby tyle kasy pakowac w motor i nie móc wykorzystac 40 % jego mocy wiec po oswojeniu takiej DT gdzie w nią raczej nic nie bedziesz musiał wsadzac o ile dobrze bys kupił to potem kupujesz yzf i od razu jedziesz tymi 40% mocy i ciągle jeździsz lepiej chociaż jak juz pisałem to nie wyklucza że od razu bys nie kupił yzf 450 i nie dał rady. bo róznie kazdy jeździ i jedni naprawde mają talent a inni no cóz
tylko jeszcze jedna rzecz musisz miec to na uwadze że w takiej DT co 3 lata zmienia sie tłok (zalezy od ilosci km w roku ) i tyle co 3-4 tłoki wymiana korby no i co jakis czas sprzęgło ale tez co kilka lat. zalezy gdzie uzytkowany. a w takie yzfce musisz miec minimum 1000 zł na rok na czesci i płyny. sam płyn do filtrów starczający na sezon 80 zl jakis dobry. duzo mało nie wiem ale grosz do grosza i ciągle cos wychodzi. bo jeszcze smar do łancucha co pare jazd olej w skrzyni. częste regulacje. i szkoda byłoby tyle kasy pakowac w motor i nie móc wykorzystac 40 % jego mocy wiec po oswojeniu takiej DT gdzie w nią raczej nic nie bedziesz musiał wsadzac o ile dobrze bys kupił to potem kupujesz yzf i od razu jedziesz tymi 40% mocy i ciągle jeździsz lepiej chociaż jak juz pisałem to nie wyklucza że od razu bys nie kupił yzf 450 i nie dał rady. bo róznie kazdy jeździ i jedni naprawde mają talent a inni no cóz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
ale DT-ka to 2T, tak?
coś takiego znalazłem: http://allegro.pl/item788092396_dt_125_ ... ml#gallery
o takim czymś na początek mówisz?:) 120 km/h to już troche jest, dwa razy tyle co mój simek bo mam 13-tke zębatkę z przodu więc jest wolny ale za to śmiga po lesie motorku pewnie rejestrował i tak nie bede, bo na jeden sezon szkoda kasy ;/ moze w zime namówie tatę zeby kupił mama jest ze mną, bo wczesniej brat miał ściga (Aprilka RS/GS 125 ccm jechalem nią tylko raz w zyciu, na 2 biegu z podwórka na szose to bedzie jakies 100 m teraz strasznie załuje, ze nie jezdziłem)i ona chce zebym o własnie crossa lub enduro kupił takze jakbym kupił w zimie DT, z wujkiem bym pojechal, on by poaptrzył wszystko i by powiedział czy jest OK. wujek ma Yamaha YZ 450f oraz naprawia crossy, z czego sie bardzo ciesze bo w razie jakich kolwiek klopotow wszystko bedzie to zrobienia. ale patrząc po kosztach na allegro, to DT by mi odpowiadała. 3500-4000 zł. i jeszcze mowisz, ze nic nie trzeba robic przy niej oprocz wlewania benzy
EDIT:
Do motorku moze jedyne co by sie przydało to opona "kostka". bo po szosie ja nie lubie jezdzic ze względu na policje mialem juz z nimi troche przygod ale takim motorkiem to pierwsza lepsza droga polna i bye bye
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=oFWz5VI5 ... re=related
kuuurde... przyśpiecha niezła zaczyna mi sie podobac ten sprzęt i szkoda ze w crossach nie ma liczników. ciekawi mnie ile mozna taką 250 4T pojechac. 140 pewnie bite, nie?
coś takiego znalazłem: http://allegro.pl/item788092396_dt_125_ ... ml#gallery
o takim czymś na początek mówisz?:) 120 km/h to już troche jest, dwa razy tyle co mój simek bo mam 13-tke zębatkę z przodu więc jest wolny ale za to śmiga po lesie motorku pewnie rejestrował i tak nie bede, bo na jeden sezon szkoda kasy ;/ moze w zime namówie tatę zeby kupił mama jest ze mną, bo wczesniej brat miał ściga (Aprilka RS/GS 125 ccm jechalem nią tylko raz w zyciu, na 2 biegu z podwórka na szose to bedzie jakies 100 m teraz strasznie załuje, ze nie jezdziłem)i ona chce zebym o własnie crossa lub enduro kupił takze jakbym kupił w zimie DT, z wujkiem bym pojechal, on by poaptrzył wszystko i by powiedział czy jest OK. wujek ma Yamaha YZ 450f oraz naprawia crossy, z czego sie bardzo ciesze bo w razie jakich kolwiek klopotow wszystko bedzie to zrobienia. ale patrząc po kosztach na allegro, to DT by mi odpowiadała. 3500-4000 zł. i jeszcze mowisz, ze nic nie trzeba robic przy niej oprocz wlewania benzy
EDIT:
Do motorku moze jedyne co by sie przydało to opona "kostka". bo po szosie ja nie lubie jezdzic ze względu na policje mialem juz z nimi troche przygod ale takim motorkiem to pierwsza lepsza droga polna i bye bye
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=oFWz5VI5 ... re=related
kuuurde... przyśpiecha niezła zaczyna mi sie podobac ten sprzęt i szkoda ze w crossach nie ma liczników. ciekawi mnie ile mozna taką 250 4T pojechac. 140 pewnie bite, nie?
- bartek_lipiny
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/10/2009, 17:55
- Lokalizacja: Lipiny
tak DT to 2T. kumpel ma DT mu 140 spoko idzie. ale duzo więcej da sie wycisnąc tylko tu nie chodzi o v max tylko o przyspieszenie. no ta DT niezła. jedynie bak wgnieciony ale w jeździe to nie przeszkadza. napewno ma sporo mocy prez ten wydech. kumpel 36 koni wycisnął przez wydech. wiec nie tak mało nom DT jak kupic to sie nawet opłaca oponke zawsze mozna załozyc kosteczke co do filmiku to jakas mocna ta DT jak ja jeździłęm kumpla ładnie szłą ale bez przesady aż tak dobrze nie było 250 4T jest bardzo wolna 120 mysle że max. oczywiscie na przełozeniach sensownych na teren. 125 2T jedzie 140 około. 450 4T jakies 130 a 250 2T jakies 150 km h. ale wszystko zalezy od przełozenia. bo tu sie nie liczy v max bo po torze nikt v maxa nie dusi i chodzi o to żeby jak najszybciej z zakrętu wyjsc.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
tak, tak, ja wiem ze nie o v-max'a chodzi. ale po lesie tak zapi***ac tez fajnie w sobote goście koło mojego domu, bo ja tak mieszkam kolo takiej drogi co z szosy na pola i w las, jechali dwoma KTM'ami 520 EXC. goście z sąsiedniej wioski. ja piernicze... tylko ziuuum bylo no a co do mnie to postanowione w zimie albo na wiosne kupuje DT-ke. pieniądzem tez nie smierdze, wiec dobrze wiedziec, ze jest bezawaryjna. a teraz jeszcze jesli chodzi o oleje. które wymieniac (chodzi do skrzyni itp.), jakie najlepsze oraz filtr kupic/wyczyścic.
- bartek_lipiny
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/10/2009, 17:55
- Lokalizacja: Lipiny
tez tak mysle najpierw kupic DT nauczyc sie co i jak i nie pakowac kasy na marne potem opanowac motor i zacząc prawdziwy off road. olej wymieniasz jak dobrze 2-3 razy na rok do takiej DT polecam motul transoil ładnie smaruje i sie szybko nie zużywa. filtr sie czysci z reguły co jazde tylko że w full crossie a tam filtr jest jakby na wierzchu bo musi ssac potężną ilosc powietrza w DT filtr jest zabudowany bardziej i ciągnie jednym otworem wiec filtr jak raz na tydzien wyczyscisz to bedzie juz spoko. chyba że jedziesz na jakies bagna błota albo ostre szutrowe sciezki zwłaszcza z innymi moto które kurzą a ty kurz wciągasz to mozna częsciej. ja u siebie w DT 50 czysciłem co 2 tygodnie i było dobrze filtra nie wymieniaj jak masz dobry wystarczy myc go w wodzie z mydłem. i nasączac go płynem do filtrów obojętne firma bo do DT jaki nie uzyjesz bedzie dobry. kup płyn nie w sprayou tylko w butelce taki lepiej sie wchłania i nasącza filtr w całosci
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dzięki Heniu! dośc duzo sie dowiedziałem na temat motorkow, i dobrze ze nie zacząłęm wiercic ojcu dziury w brzuchu o yz250 f za rok albo dwa okaze sie. to jeszcze mi pomozesz wybrac jesli tak bede dawał linki a Ty co o niej myslisz
LINK
http://allegro.pl/item787183007_yamaha_ ... ml#gallery tutaj znalazlem po super cenie no i w super stanie wizualnym ciekawe jak chodzi...
LINK
http://allegro.pl/item787183007_yamaha_ ... ml#gallery tutaj znalazlem po super cenie no i w super stanie wizualnym ciekawe jak chodzi...
- bartek_lipiny
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 24/10/2009, 17:55
- Lokalizacja: Lipiny
W super stanie wizualnym bo odmalowana. A malowanie w enduro to nieporozumienie. Jeden wypad w teren i moto wyglÄ…da jak po wojnie.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
tak o nawet niezłą ale tak malowana raz wypad w las i po malowaniu wiec albo mozna by pomyslec z okeliną albo kupic nowe plastiki. kolega pracuje w firmie gdzie robią reklamy bilbordy i tak dalej i sam sobie zrobił. z neta wziął wzory róznych firm. i naprawde z daleka super tyle że wada że ta folia na której to robił była dosyc słaba i sie odklejało przy bokach. ale jakby podkleic samemu np klejem w sprayou to byłoby dobrze ;D no i ciekawe jak w tej DT silnik ;P bo z wyglądu moze byc malinka a w srodku moze sie okazac że moto do remontu moze palic moze jeździc ale kto wie ile to pojeździ ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości