Jaki motocykl
Posty: 52
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
no i spoko, ja widziałem R1 która smiga po lesie i co z tego ? nadaje sie jak myslisz ? bez sensu brać crossówke do lasu. i bez sensu jest brać 250tke w 2T dla amatora - niezaleznie gdzie latasz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
z tym ktm exc i tak chyba nie wypali bo nie bede miał tylu funduszy , a na ta honde cr by mi starczyło bo za 5500 sie juz kupi fajny rocznik, no chyba ta honda nie jest taka zła ? to ze cross to nie mozna do lasu itp tylko tor czemu tak jest ?
- TEWU600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7/9/2013, 11:50
mozna, ale skoro nie stać cie na zakup dobrego motocykla, to jakim cudem bedzie cie stać na utrzymanie ?
po 1 zwyklle jazda na torze wygląda tak że ładujesz moto z przyczepki,/ ewentualnie bliski dojazd. robisz kilka kółek i siadasz ze zmęczenia, potem znowu kilka i tak kilka sesji. i wracasz zmęczony do domu.
w enduro jak ruszysz to mozesz pół dnia jechac. wiec dziennie nabijasz mase km wiec szybko nabijesz te 40 mth do wymiany tłoka.
po 2 charakterystyka silnika do enduro jest 10X lepsza w enduro niz w crossie, cross jest narwany, nie przewidywalny zwłaszcza w starych 2T. no i silnik w enduro jest mniej wyżyłowany, liniowo oddaje moc, lepszy ma dół i przez to wytrzymuje wiecej, przez skrzynie inaczej zestrojoną nie musisz pałowac moto na prostej tylko pyrkasz a jedziesz i tak szybko. przez to wszystko spala mniej, zuzywa sie mniej itp itd
po 3 zawieszenie w crossówce jest twarde i smigając po lesie i korzeniach to po prostu masakra, nie wspomne o takich niuansach jak np to że nie ma opon enduro w rozmiarze 19cali a jadac na niskoprofilówce łatwo sobie rozwalic felge..
więc wjechac mozna - ale to kompletnie nie ma sensu gdy są enduraki duzo lepiej przystosowane
po 1 zwyklle jazda na torze wygląda tak że ładujesz moto z przyczepki,/ ewentualnie bliski dojazd. robisz kilka kółek i siadasz ze zmęczenia, potem znowu kilka i tak kilka sesji. i wracasz zmęczony do domu.
w enduro jak ruszysz to mozesz pół dnia jechac. wiec dziennie nabijasz mase km wiec szybko nabijesz te 40 mth do wymiany tłoka.
po 2 charakterystyka silnika do enduro jest 10X lepsza w enduro niz w crossie, cross jest narwany, nie przewidywalny zwłaszcza w starych 2T. no i silnik w enduro jest mniej wyżyłowany, liniowo oddaje moc, lepszy ma dół i przez to wytrzymuje wiecej, przez skrzynie inaczej zestrojoną nie musisz pałowac moto na prostej tylko pyrkasz a jedziesz i tak szybko. przez to wszystko spala mniej, zuzywa sie mniej itp itd
po 3 zawieszenie w crossówce jest twarde i smigając po lesie i korzeniach to po prostu masakra, nie wspomne o takich niuansach jak np to że nie ma opon enduro w rozmiarze 19cali a jadac na niskoprofilówce łatwo sobie rozwalic felge..
więc wjechac mozna - ale to kompletnie nie ma sensu gdy są enduraki duzo lepiej przystosowane
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
no rozumiem juz , szkoda troche bo nie powiem ze spodobała mi sie ta Honda hehe i w fajnych cenach sa dostepne , czyli co najlepsza opcja to tylko ten ktm exc ? nic innego nie pozostaje ? dzieki henio za objaśnienie z tym wszystkim jak to jest, teraz przynajmniej juz wiem na przyszłość a i wolałbym sprzet który nie bede musiał rejestrować itp czyli automatycznie opłaty wszelkie mam z głowy i zeby był bez zbednego obciążenia czyli te lampy, kierunki itp , bo to tez mi sie nie przyda bo tak jak mowiłem moto ma byc tylko do jazdy po miejscówkach
- TEWU600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7/9/2013, 11:50
mozesz sobie powywalac lampy itp id i nikt nie kaze Ci kupowac z papierami. wszystko chodzi o zawieszenie, silnik itp
obok ktma exc jest np husqvarna WR
obok ktma exc jest np husqvarna WR
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Dobra panowie dzis przemyślałem temat dogłębnie i stwierdziłem ze biore crossa honde cr od 2000rok w góre ewentualnie kawasaki kx , zrobie sobie tor i bede smigał ze znajomymi , ewentualnie po jakiś dróżkach leśnych , polach ( to sie chyba nie zjebie nic ), cos po skakać itp a jak mi bedzie mało to ogarne wtedy dopiero moze ktm'a , jednak przezwyciężyła u mnie zajawka co do crossów ... marzenie za czasów dzieciaka hehe
- TEWU600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7/9/2013, 11:50
kxf to 4T kx to 2T
no niestety wybór jest ale poczytaj istniejące tematy bo takich zapytan było wiele. akurat o tym co lepsze było setki. wszystko to jedno i to samo. kupujac uzywke wybierz taki w jak najlepszym stanie
no niestety wybór jest ale poczytaj istniejące tematy bo takich zapytan było wiele. akurat o tym co lepsze było setki. wszystko to jedno i to samo. kupujac uzywke wybierz taki w jak najlepszym stanie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
No bo te Ktm EXC tez dobre z tego co widzę i czytam wszędzie się po smiga itp i na tor i do lasu , ale kurde no 9 klocków juz trzeba mieć z tego co widzę na fajny egzemplarz, nie powiem jakby były po 6,500 zł co do tej ceny to bym brał , a juz np full crossa idzie w fajnym roczniku i stanie jak sie poszuka dobrze dorwac juz za nie całe 6 klocków, tylko ze znowu wszedzie nim nie po smigam tak jak mowicie, ale bym tam jakieś małe dróżki w lesie po zaliczał hehe (jesli miałbym wlasnie tego crossa brac to bym sie skupił jednak na tej Yamaszcze Yz, dobre moto z tego co widze ) , dla tego obrałem taki limit cenowy bo tez nie chce na poczatku wydac tyle kasy (wliczam jeszcze w to jakies 2,3 klocki na strój ochraniacze itp), nie wiem jak mi to siądzie czy mi sie spodoba itp (znajac zycie pewnie mnie nie bedzie mozna oderwac od tego, ale róznie to bywa ) , dzieki panowie za wszystkie porady pozdróweczki
- TEWU600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7/9/2013, 11:50
to szukaj takiego bez papierów da sie wyrwać exc tylko bez tablic często też bez lamp. ale wazny jest silnik zawieszenie itp
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
no na pierwszym miejscu stawiam exc moze uda sie kupić , własnie jakis koles pod moim blokiem takim teraz śmigał , ładny to ma ryk jest pierdolniecie hałasu narobil jak zobacyzłem go na zywo teraz to nawet z tą przednia lampą piekny jest
- TEWU600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7/9/2013, 11:50
Posty: 52
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości