Jaki motocykl
Posty: 52
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Jaki motocykl
Witam mam pewien dylemat , poszukuje motocyklu do 7 tyś zł, postanowiłem ze ze ścigacza przesiądę sie własnie na jakiegoś crossika , enduro czy coś , ( co do crosów/enduro itp. jestem zielony w temacie ) ale głównie zależy mi na ostrej jeździe po lasach , polach , łąkach , piachu ,błocie ( po wszystkim co sie da ) , nie zalezy mi wgl na jeździe po drogach miejskich, publicznych itp, ( on ma byc własnie typowo do szaleństw ) i tu własnie pytanko sie nasuwa która kategoria bedzie najlepsza cross ? , mniej wiecej sie juz rozeznałem w temacie i pokaze wam co mi sie spodobało , powiedzcie czy te moto bedą sie nadawały do takich wyczynów , na którym sie wgl. mam skupić w poszukiwaniu, i dajcie jeszcze jakies swoje propozycje innych lepszych moto do tej ceny , a tu moja propozycja :
Honda CRF 250
Honda CR 250
Ktm EXC
Kawasaki KX / sx
a i wlasnie jaka pojemnosc dobra by była , 250 styknie czy moze cos wyzej mierzyć ? ( lubie zap****ać )
pozdro !
Honda CRF 250
Honda CR 250
Ktm EXC
Kawasaki KX / sx
a i wlasnie jaka pojemnosc dobra by była , 250 styknie czy moze cos wyzej mierzyć ? ( lubie zap****ać )
pozdro !
- TEWU600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7/9/2013, 11:50
Najlepszym wyjściem było by exc tylko teraz 2t czy 4t? jeśli 2t to 125 na początek spokojnie styknie, jeśli 4t to 250 na początek będzie ok. Tylko wiesz że tutaj motocykle się remontuje (często) Motocykle typu cross czy hard enduro nie lubią piłowania na prostej (tutaj liczy się technika i wyjście z zakrętów)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
No własnie nie wiem nie znam sie lepszy bedzie 2 tłokowy czy 4 tłokowy ?? , bo do takiej jazdy jak ja chce to tylko cross pewnie ? i z tym Ktm EXC to tez nie wiem czy cos sie znajdzie do 7 tyś, trzeba by było szukać, sa na alledrogo 200cm 250cm i 300cm chyba jeszcze jest ta wersja SX 450cm w gore ale to juz chyba za ostro z pojemnoscia, powiem ze czym taniej tym lepiej by było , co jeszcze proponujecie moze jeszcze jakies inne moto do takiej jazdy sie znajdzie lepsze ? jaka bedzie najlepsza opcja dla mnie w tej cenie o moze tak ?
- TEWU600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7/9/2013, 11:50
Nie 2 tłokowy tylko 2 suwowy (trzeba lać mieszankę) lub 4 suwowy (jednotłokowy czterotakt). Najlepiej nadawał by się hard enduro (cross jest do ciśnięcia na torze), exc do 7k spokojnie się znajdzie. i tak jak pisałem jeśli 2t to 125 starczy (250 jest jednym z najmocniejszych w hard enduro), tak by przełożyć to na plastiki 600 porównać można ze 125-200 w 2t lub 250-350 w 4t, a 1000 można porównać z 250/300 w 2t i 450-530 w 4t. Więc szukaj exc 125-200 w 2t lub 250 w 4t (chociaż exc 4t będzie ciężko wyrwać). Tutaj przy częstym ganianiu trzeba liczyć 2k rocznie w części
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Dzieki za dokladne wytłumaczenie przyda sie a ten ktm exc to hard enduro czy crossik ? i co bys wybrął na moim miejscu 2T czy 4T w co bardziej celować , i jesli by zaszła taka sytuacja ze nie uda mi sie znaleźć dobrego ktm'a to co postawić na drugim miejscu tzn. za jakim sie rozglądac wtedy jeszcze ??
- TEWU600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7/9/2013, 11:50
exc to hard enduro, ja wolę jednak 2t (lubię jak szarpie od pewnych obrotów), 4t jest bardziej ułożony
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Może husqvarna wr 125 (klasa ta sama tylko marka o gorszej renomie w pl) i jeśli o 2t to chyba by się skończyło bo gas gasa czy tego podobnych to ci już polecać nie będę z 4t masz jeszcze yamahe wr 250f, honde crf250x,
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
dobra dzieki juz wszystko wiem bede szukal tego ktm'a exc 250cm a jak nie znajde to chyba wlasnie tą honde crf 250 wezme , powiedz mi jeszcze na co mam sie przygotować tzn. jakie czesci najczesciej do wymiany itp itd )
ps. a co powiesz o ktm sx ?
ps. a co powiesz o ktm sx ?
- TEWU600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7/9/2013, 11:50
sx to cross i jest na tor, jeśli exc 250 to 4t, jeśli crf 250 to wersja x
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Myślę że 200 powinieneś ogarnąć chociaż 125 wystarczy spokojnie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
oka dzieki wielkie stary za pomoc : ) , jakby co to jeszcze bede pytać , teraz tylko ścigacz musze sprzedać hehe
własnie zapomniałbym sie spytac o najważniejsze , ten exc to szukac od jakiego roku mniej wiecej ?? 2000r ? ktory rok da rade wyłapac juz w tej cenie
własnie zapomniałbym sie spytac o najważniejsze , ten exc to szukac od jakiego roku mniej wiecej ?? 2000r ? ktory rok da rade wyłapac juz w tej cenie
- TEWU600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7/9/2013, 11:50
możesz patrzeć od 1998? w sensie w tych nowszych plastikach (owiewka na baku w kształcie N lub V) ja bym myślę że znalazł coś w granicach nawet 2006r
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
najmłodszy jaki na allegro znalazłem to ten http://otomoto.pl/ktm-exc-godny-polecenia-M3865586.html 2002rok , do 7 tyś nie ma juz nic młodszego , na razie i tak mi sie nie spieszy bede po woli polował na okazje na co wgl patrzeć przy kupnie takie podstawy ??
- TEWU600
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7/9/2013, 11:50
Trzymaj, kiedyś z nudów robiłem sobie i zawsze podczas kupna, warto taką kartkę zabrać ze sobą i zaznaczać co działa, co do poprawek, a co do wymiany :
Temperatura silnika przed odpaleniem(zimny) -->
Luzy koła przód -->
Stan opony i felgi(poobijana) przód -->
Luzy koła tył -->
Stan opony i felgi(poobijana) tył -->
Luzy na główce ramy -->
Luzy na wahaczu -->
Luzy na przegubie -->
Luzy na amortyzatorze góra -->
Luzy na amortyzatorze dół -->
Stan ramy(prosta/rdza) -->
Stan napędu(zębatki/odchylenia łańcucha) -->
Stan chłodnic(lewa+prawa - prosta/nie cieknie) -->
Plastiki(całe/klejone/braki) -->
Elektryka(światła/rozruch/gaszenie/stop) -->
Dźwignia zmiany biegów(dospawana/prosta/niewyrobiona) -->
Podnóżki(wytarte/spawane) -->
Filtr powietrza(nasmarowany/bez dziur) -->
Widelec przód(porysowane/wycieki/uszczelniacze) -->
Amor tył(porysowany/wycieki) -->
Hamulec przód(tarcza/klocki/zacisk/przewód) -->
Hamulec tył(tarcza/klocki/zacisk/przewód) -->
Stan siedziska(obdarte/urwane mocowania) -->
Stan gaźnika(ssanie/regulacja/mocowanie) -->
Stan śrub/nakrętek(silnik/wahacz/koła/plastiki/itp.) -->
Wycieki pod silnikiem(w miejscu postoju) -->
Zgodność z paragonami/fakturami i starymi częściami -->
Odpalanie na rozgrzanym silniku -->
Taki mały gotowiec, być może czegoś nie ma, ja to robiłem pod zakup 4t, z czego większość wykasowałem, więc zapewne do tego może coś jeszcze dojść, co warto sprawdzić przy kupnie 2t, jak np. dufyzor, łączenie dyfka z cylkiem i takie tam inne.
Temperatura silnika przed odpaleniem(zimny) -->
Luzy koła przód -->
Stan opony i felgi(poobijana) przód -->
Luzy koła tył -->
Stan opony i felgi(poobijana) tył -->
Luzy na główce ramy -->
Luzy na wahaczu -->
Luzy na przegubie -->
Luzy na amortyzatorze góra -->
Luzy na amortyzatorze dół -->
Stan ramy(prosta/rdza) -->
Stan napędu(zębatki/odchylenia łańcucha) -->
Stan chłodnic(lewa+prawa - prosta/nie cieknie) -->
Plastiki(całe/klejone/braki) -->
Elektryka(światła/rozruch/gaszenie/stop) -->
Dźwignia zmiany biegów(dospawana/prosta/niewyrobiona) -->
Podnóżki(wytarte/spawane) -->
Filtr powietrza(nasmarowany/bez dziur) -->
Widelec przód(porysowane/wycieki/uszczelniacze) -->
Amor tył(porysowany/wycieki) -->
Hamulec przód(tarcza/klocki/zacisk/przewód) -->
Hamulec tył(tarcza/klocki/zacisk/przewód) -->
Stan siedziska(obdarte/urwane mocowania) -->
Stan gaźnika(ssanie/regulacja/mocowanie) -->
Stan śrub/nakrętek(silnik/wahacz/koła/plastiki/itp.) -->
Wycieki pod silnikiem(w miejscu postoju) -->
Zgodność z paragonami/fakturami i starymi częściami -->
Odpalanie na rozgrzanym silniku -->
Taki mały gotowiec, być może czegoś nie ma, ja to robiłem pod zakup 4t, z czego większość wykasowałem, więc zapewne do tego może coś jeszcze dojść, co warto sprawdzić przy kupnie 2t, jak np. dufyzor, łączenie dyfka z cylkiem i takie tam inne.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Szukaj 125, 200 ciężko wyrwać a i ceny przerażają
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Posty: 52
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości