Zobacz wÄ…tek - Yamaha DT - wszystko o motocyklu
NAS Analytics TAG

Yamaha DT - wszystko o motocyklu

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 6/3/2010, 09:22

kolego przeczytaj regulamin - jest napisane że nie mozemy nakłaniac i pomagac do popełniania przestępstw. a spiłowanie numerów i rejestracja motocykla na motorower w polsce jest karalne. wiele ludzi tak robi ale trzeba wiedziec że wystarczy że kogos otrzesz albo ktos ci lekko w tyłek wjedzie wezwie policje to 99% że bedą poddawali moto badaniom technicznym :) gdzie w mig wyjdzie że to motocykl... wtedy mozna ładnie po du*** dostac :D choc z drugiej strony patrząc to ja chyba nie widziałem motoroweru który w 100% spełnia kryteria :P bo nawet sringwaye skuterki ponad 45 wyciągają i chyba mają wiecej mocy niz dopuszczalnie :P

to nie ma że wybebeszysz to to od razu dostaniesz moc. CDI ci blokuje i mozesz wsadzic cylinder z 500 ccm a i tak on ci bedzie sie blokował do pewnych obrotów :P zamiast kase ładowac w co innego kup odblokowany moduł i od razu moto bedzie miał pełny v max bo reszta nic nie da. wybebeszony wydech czy większy gaźnik da ci tylko czas w jakim moto przyspiesza - osiągnie max obrotów dla modułu i dalej sie nie bedzie kręcił :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez rider525 » 6/3/2010, 09:48

Zrobiłem to tylko dlatego, że na przeróznych forach opisywali to jako jedna z blokad w Dt. Koncówka wydechu, dyfuzor oraz C.D.I. Metodą na zdjecie tych blokad miało byc wypróznienie wszystkiego co tam jest (CDI to osobna kwestia) i nie spodziewałem sie ze tak bedzie. Przed i po wyjeciu tych wszystkich bebechów predkosc max sie nie zmieniła, na niskich obrotach troszke lepiej sie zbiera, tylko jak jest jakis kawałek dłuzszej sciezki to brakuje tych 20 km/h wiecej ;/ Dzieki za odpowiedz, pozdr.

p.s i tak mam teraz wyrejestrowany motor bo nie opłacało mi sie to. Wsadziłem dobra kostke na przód i tyl tak wiec i tak nie ma mowy o utwardzonych szlakach tzn asfaltach ;p
rider525
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/7/2009, 12:44
Lokalizacja: Białystok


Postprzez Landryss25 » 6/3/2010, 10:09

Nie ma to jak porady fachowców z gimnazjum. Jedyna blokada jaka może być w dyfuzorze to zwężka przy wyjściu z cylindra. Środek jest niezbędny do prawidłowego procesu spalania w silniku 2t. Proponuję zapoznać się z zasadą działania silnika dwusuwowego http://pl.wikipedia.org/wiki/Dwusuw
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez rider525 » 6/3/2010, 10:43

. . . . . . znam zasadę działania silnika 2T, nie rób ze mnie jakiegos kretyna. Sam sie nad tym zastanawiałem, ale skoro ludzie którzy to zrobili, pisza o poprawie osciagów to dlaczego miałbym nie spróbowac??
rider525
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/7/2009, 12:44
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Dzesiu10 » 6/3/2010, 12:22

bo masz mózg i jeżeli znasz zasadę działania to Ci koledzy z gimnazjów ze swoimi mongolskimi teoriami mogą się schować, nie dla jaj konstruktorzy zrobili tak a nie inaczej żeby jakaś fajtłapa( nie do Ciebie kolego) coś tam kombinowała i osiągneła o 2km/h wieksze V-max gdy spalanie wzrosnie 4 X pozdro
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez qadrat » 6/3/2010, 17:59

To ja się jeszcze zapytam - bo jednak na DT125 jestem już zdecydowany. Jak tam jest rozwiązana sprawa oleju? Osobny zbiornik czy trzeba robić mieszankę?
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Bostorn » 6/3/2010, 18:19

piwinien byc mieszalnik, jednak ja polecam robic samemu mieszankÄ™ ;d

wtedy wiesz, masz pewnosc że wszystko jest jak się należy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 6/3/2010, 20:51

dokładnie wszyscy którzy sie pseudo znają obcinają koncówki wydechów albo wiercą dziurki w dyfuzorze :P moto moze nawet stracic częśc mocy przy czym moze wzrosnąc spalanie jednak jak sie jedzie i pierdzi jak kosiarka to sie im zdaje że jadą o wiele szybciej ;P jedynym sensownym rozwiązaniem jest sportowy wydech - ogromnej kasy nie kosztuje bo mozna używke kupic i moto dostaje mocy :) albo chociażby sama koncówka co nieco doda.

co do mieszanki :D tak jak bosti napisał ;P tylko że na ulicy wygodniejszy jest dozownik :D ale w terenie nie dosc że to zbędne gramy :P to nigdy to nie jest w 100% pewne.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Landryss25 » 6/3/2010, 23:24

Dozownik jest pewny o ile siÄ™ o niego odpowiednio dba.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez qadrat » 7/3/2010, 08:01

No właśnie, też wiem, że w dwusuwie układ wydechowy ma duże znaczenie - rozumiem, że dyfuzor to jest to poszerzenie między tłumikiem a cylindrem?
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez rider525 » 7/3/2010, 10:42

Tak, to ta bańka rozchodząca sie od "kiszki" która jest za cylindrem i zwęża ku końcówce tłumika. Mam kombinowac i spróbować wspawac to z powrotem? Nie wiem co z tym zrobic. Na forum yamahadt.info wiekszosc osób to zrobiła i jest ok, nie mam pojęcia co teraz z tym zrobic ;/
rider525
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4/7/2009, 12:44
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Landryss25 » 7/3/2010, 11:23

Jak uważasz. Przez usunięcie tego moto na pewno nie zyskało, może być nieco głośniejsze przez co będzie się wydawało że lepiej idzie. Na pewno będzie więcej paliło bo zakłócony został proces prawidłowego spalania.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez henio12323 » 7/3/2010, 11:54

ja w DT miałem np w koncówce wykręcaną zwęzke na samym końcu - moto nieco więcej palił ale moc wyraźnie była odczuwalna jak wykręcałem koncówke. ale z kolei jak założyłem to lepiej pracował równiej. kumpel w DT 125 miał kompletny wydech gianelli to mu dało naprawde potężny przyrost mocy pewnie spalanie tez sie nieco zwiekszyło ale wszystko jest zrobione przez inżynierów gianelli itp :P a nie byle wywalenie kilku blaszek :P to samo w full crossach często zdarzają sie wgniecenia wydechu kazde mocniejsze wgniecenie to zmiana w charakterystyce silnika :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez n.michal » 7/3/2010, 12:11

Panowie czy taki wydech z dt 80 http://www.allegro.pl/item939229129_dt_ ... mplet.html bedzie pasowal i spelnial dobrze swoja funkcje w 125??
DT 125
n.michal
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 9/2/2010, 13:54
Lokalizacja: Radom

Postprzez Landryss25 » 7/3/2010, 12:13

Nie, nie będzie spełniał dobrze swojej funkcji w 125.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez mivchal333 » 8/3/2010, 15:12

Witam.
Zamierzam kupić sobie Yamahe td 125/50.(wersja X-street)
1. W opisie taj dt jest napisane że ona jest z 2008 roku. Słyszałem że dt były produkowane od 2004 do 2006. czy to prawda?
2. Czy w niej jest dozownik oleju czy trzeba robić samemu mieszankę?
Link do tej dt:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1737171
mivchal333
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/3/2010, 15:07

Postprzez henio12323 » 8/3/2010, 15:37

nie mam pojęcia od którego roku taki model był produkowany.
ale wiem że jest dowoznik oleju :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez mivchal333 » 8/3/2010, 17:36

Ok.
Dzięki.
Może jeszcze ktoś się odezwie :]
mivchal333
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/3/2010, 15:07

Postprzez mivchal333 » 8/3/2010, 18:04

I jeszcze to...
Chce kupić sobie taką dt. Będę mieć 13 lat (za miesiąc), zdam na kartę moto-rowerową i byś śmigał taką dt. Jak miałem 7/8 lat nauczyłem się jezdźić Yamahą t80/50 (bardzo stary motor), potem kupiłem Yamahe Tri-z 250 (trajka 58 km) i mam ją do dziś. Wszyscy mówią że jeżdże bardzo dobrze. Znudziły mi się rajdy po lasach i polach, więc chce pośmigać po ulicach. Nie chce mieć 50ccm3 bo dla mnie to za mała pojemność, 125ccm3 było by w sam raz. Oraz chcę taki motor by można było przejechać przez np. pole, głównie będę jeźdżić po ulicach, 2 miejsca, lepiej było by gdyby 4-suw, chłodzony cieczą najlepiej, i oczywiśćie 125/50.
1. Czy przy kontroli policjanci nie zoriętowali się że to jest 125 a nie 50, jakie były by tego konsenfekcje?
2. Czy polecacie mi tą Yamahę? Jak możecie to podajcie jakiś motor który by pasował, najlepiej Yamaha/Honda/Suzuki. :) :)
mivchal333
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/3/2010, 15:07

Postprzez henio12323 » 8/3/2010, 18:37

po 1) jeżeli chcesz yamahe DT 125 to jest dobry sprzęt wszędzie wjedzie. jeżeli chcesz 125 w 4T to tak jakbys kupił 50 w 2t :P wiec jak juz to większa ale nie bardzo takie sprzęty istnieją :D co do rejestracji po 1 słyszałem że mają byc coroczne przeglądy motorowerów wprowadzone wiec byle każdy na kontroli powie ci ze to 125 poj. bo w koncu to DT znany model :) 2 sprawa policja - mozesz jechac na 600 ccm jak masz na 50 ccm wbite oni ci nic nie zrobią ? jedynie mogą cie na badania techniczne wysłac gdzie od razu wyjdzie pojemnosc. dalsza sprawa najważniejsza to podczas byle kolizjii nawet najmniejszej policja i ubezpieczyciel od razu bedą chcieli poddac motorower badaniom technicznym jak wyjdzie że to jest większa pojemnosc od razu ostro mozna po dup*** dostac raz że nie ma prawka ale ty najmniejszy mandat gorzej z tym że nie masz ubezpieczenia wykupionego na motocykl. a jeżeli np nie daj Boże :P kogoś byś potrącił albo ktos przez ciebie np złamie noge albo dozna urazu płacisz mu do końca życia rente. wiec to jest spore eyzyko.
co do sprzętów najlepszym wg mnie sprzętem jest yamaha dt 25 z tej klasy. reszta sprzętów jest albo bardzo nowa bo jest np exc 125 wiec juz bardzo mocny sprzęt ale tam często remonty sporo pali no i cena zakupu wysoka.
a nie lepiej kupic DT 50 jakÄ…s na ulice i cos mocniejszego w teren ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê