Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez damian8178 » 28/6/2012, 16:40

właśnie zawory były dopiero co po regulacji, tak mi powiedział mechanik. W czesniej tez były takie jaja z tymi swiecami.
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41


Postprzez kris514 » 28/6/2012, 18:25

a.wygrzewasz.je?
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez damian8178 » 28/6/2012, 20:19

Znaczy sie jak? Raczej nic nie robię tylko wkręcam nowa. Kupiłem dzis ale jeszcze nie założyłem, także jesli możesz to napisz co zrobic z nia.
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez henio12323 » 28/6/2012, 20:22

co do kranik w ktmie. smigasz sobie na ON jak sie paliwo skonczy to przekręcasz na res i masz troche paliwa jakies 1.5 litra moze litr. nie wiem jak w 520. i jak to wyjeździsz to bedziesz miał kilka kropel moze w drugiej komorze, ale komora nie działa jako rezerwa

co do klxa skoro pali swiecy, popatrz sobie (wpisz w google) co oznaczają kolory swiec, fajny jest materiał w necie z bosha fotka swiecy i opis co jest nie tak. porównasz swoją i bedziesz miał odpowiedx

jak czarna okopcona to dostaje za duzo paliwa. pewnie gaxnik do regulacji ma iść. ( dymi na czarno ? ) ssanie odbija wszystko działa ?

kris a ty wygrzewasz ? ja swiece kupuje nową wsadzam i smigam, nigdy w zyciu nie wygrzewałem swiecy. ona sama sie wygrzewa podczas pracy ;p przy temp pracy silnika sama sie oczyszcza itp itd...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez kris514 » 29/6/2012, 10:16

no o to mi chodzi że ja się włoży nową świecę to trzeba odpalić i żeby sobie pochodził aż do pełnego zagrzania a nie tak że odpalisz pochodzi z 1 min i go zgasisz bo się w tedy coś ze świecą dzieje że szybciej pada. Po prostu jak założysz nową świece to przy pierwszym odpaleniu motor musi złapać pełną temperaturę pracy.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 29/6/2012, 20:10

ee czy ja wiem, kazde odpalenie zimnego silnika i nie rozgrzanie swiecy do temp roboczej żeby soe oczysciła w pewnym sensie uszkadza swiece. a czy nowa czy uzywana - niszczy sie tak samo ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez henio12323 » 29/6/2012, 22:22

zawsze pisz jakie moto.. co innego chinskiego crossa, co innego honde czy yamahe. jak markowy to smiało mozna ja tylko tak myje swoje moto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez damian8178 » 30/6/2012, 09:51

Pobawiłem sie śrubą od składu mieszanki i juz jest lepiej, swieca ma taki brązowawy kolor.
Teraz mam jeszcze jedno pytanie, co mogło sie stac z hamulcem przednim. 3 miesiące temu jak ostatnio jeździłem przed dłuższym odpoczynkiem działał on jak należy. Spokojnie można było blokować koło, teraz jest on strasznie słaby. Moge go nacisnąć i jak pchne do przodu moto to koło sie kreci. Jak rozwiazac ten problem?
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez barek253 » 30/6/2012, 11:29

odpowietrz
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez damian8178 » 30/6/2012, 11:32

No własnie sprawdziłem i mam wyciek z przedniego zawieszenia...
http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/ari ... -5879.html takie uszczelniacze bede dobre? Bo pisze klx 250 94-96r. tylko nie pisze ze UPSIDE DOWN a ja takie mam.
damian8178
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41

Postprzez zbyho222 » 30/6/2012, 16:23

Siemka :) Mam małe pytanko... Jak wy uważacie czy KTM 450 EXC to naprawdę pancerny sprzęt które roki albo co ?? Chcę sobie sprawić takiego do SuperMoto :D żeby dojeżdzać do pracy :D
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez henio12323 » 30/6/2012, 17:21

damian wymien płyn, odpowietrz wszystko ładnie i na pewno sie poprawi


damian8178 - skÄ…d mamy wiedziec ? wiemy to samo co i ty, pytaj sprzedawcy co sprzedaje, czy pasuje do USD. patrz najlepiej po wymiarze zdejmij swoje uszczelniacze i dobierz pod wymiar, mozna nawet dojsc po wymiarze golenia, mierzys rednice i to bedzie w tym przypadku 43mm jezeli masz inaczej to sie nie nadaje


exc to dobre moto, ale na asfat 525 lepsze :P minimalnie mocniejsze a zawsze nieco wytrzymalsze. moto generalnie pancerne jest, ale na codzienna jazde troche kosztowne :P ja bym wolał chyba jakąs wzmacnianą lc4 na SM na dojazdy takie. do typowo zabawy i na tor EXC jako supermoto cudownie sie sprawdza. ja teraz sam kupuje drugie moto bo nie chce męczyc EXC na dojazdy na uczelnie itp ( a mam niedaleko ;P )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez zbyho222 » 30/6/2012, 17:30

No ja do pracy mam dokładnie 5 km.... No ale zobaczę na allegro co i jak i jeszcze zadam potem parę pytań :D
Honda Cr 250 2007
zbyho222
Świeżak
 
Posty: 462
Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31

Postprzez barek253 » 30/6/2012, 18:05

może drzte?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez wawzon » 30/6/2012, 18:15

silnik byl rozebrany i zmieniony plyn chlodniczy,czy po zalaniu plynu trzeba jakos chlodnice odpowietrzac ??

kawasaki kx250f
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 30/6/2012, 18:27

ja mam na uczelnie niecałe 5 km, do garazu tez mam z tyle. przebieg leci momentalnie;/ na asfalcie wcale wolniej nie latał bys na LC4, kolejna sprawa lc4 mniej kosztuje, kolejna - lc4 jest stabilniejsza. fakt EXC wygra w zwinnosci i mozliwosciami. ale te róznice wyjdą dopiero pod reka zawodnika na torze supermoto ;P a tak o po miescie wolałbym lc4 sam nawet rozwazałem zakup. tylko oczywiscie podkręcic fabryczna gaxnik z EXC, wydech akrapa silnik HF itp DRZ to tez opcja fajnie sie smiga choc mocowo do EXC sporo brakuje. ale do zabawy w sam raz :d kolega zreszta na DRZie startował w zawodach SM i miał czasy ułamkowe gorsze od ludzi z wyzszymi miejscami, jedynie na dłuzszych prostych nie dawał rady, na winklach jechałrowno :D

wawzon zawsze warto odpowietrzyc, szukaj jakiejs srubki w cylindrze, albo okolicach żeby poluzowac. zajrzyj do serwisówki jak nic nie dojzysz :P ( choć nie raz zmieniałem płyn w kxf i nigdy nie odpowietrzałem tylko lałem pod serwisową ilosc wody i tyle )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 30/6/2012, 20:04

jak sie nazywa ta czesc co przykrywa plytke regulacji zaworu mozna ja sama kupic ? pekla mi na pol ;/
co moglo byc tego przyczyna zawory byly nowe tytanowe maja ok 20 mth dzis byly regulowane


czy dziurawe kolanko w paru miejsach moglo sie do tego przyczynic jest dziurawe w paru miejsach i troche wgiete w miejscu gdzie laczy sie z tlumikiem

ta ukruszona plytka mogla spowodowac zablokowanie kopki ?

jaka jest roznica miedzy zaworami stalowymi a tytanowymi ktore wybrac
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez Marcin :D » 30/6/2012, 20:57

Linka od sprzęgła suzuki DR 125. Na allegro są tylko do DR 350. Czy ona również podpasuje? :)
Suzuki DR 125 --> KTM SX 200 ;>
Avatar użytkownika
Marcin :D
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 26/12/2011, 19:16
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez kris514 » 30/6/2012, 21:17

Deszczu bak jest z jakiegoś takiego plastiku że nawet jak sie pomaluje go z nieodpowiednim podkładem to się robią bąble.
Zobacz że nawet oryginalne okleiny na zbiornik posiadają takie nacięcia aby sie nie odklejały:D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 30/6/2012, 22:17

wawzon chodzi o szklanke ? peknieta płytka mogła cos zablokowac jak najbardziej :P tytanowe sa kruche ale lzejsze i twardsze oraz sporo drozsze, stalowe sa tansze, mieksze i cięzsze. typowo zawodnik wybierze tytany bo ma kase, bedzie miał mocniejszy wyzej kręcący silnik, a amator powinien wybrac stalowe, straci czasem niezawazalnie mniej mocy, mniej wyklepują sie gniazda w głowicy ( wieksza zywotnosc ) no i nie płacisz kilka stowek za 1 zawór tylko 100-150 zł powiedzmy. to tak w teorii bo niektóre silniki po prostu nie toleruja stalowych zaworów, np gdy silnik jest fabrycznie na tytanach po wsadzeniu stalowych sa przypadki że stalowe potrafia sie wygiać. i odwrotnie tytany potrafią sie ukruszyc. dlatego najlepiej stosować fabryczne..

tak też miałem naklejki na baku i pobablowało ostro ;/ trzeba kupowac specjalne okleiny wtedy to sie trzyma ;d

marcin spytaj sprzedawcy u niego sie szybciej i pewniej dowiesz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê
cron