Zobacz wątek - Dwa problemy: hamulce i chłodnica
NAS Analytics TAG

Dwa problemy: hamulce i chłodnica

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Dwa problemy: hamulce i chłodnica

Postprzez inzynier » 27/12/2008, 13:12

Spuscilem dzisiaj na zimę płyn chlodniczy z motorow...i po głebszych przemysleniach :) stwierdzilem ze sie wszystko zapowietrzylo...mam racje czy sie myle? w chłodnicy jest wlew to moze jak przez niego wleje to się "odpowietrzy"??
I jeszcze jeden problem z RC 36. Tylne koło mi hamuje odpowietrzałem hamulce ale nic nie dało, czy może to być wina klocków? albo starego płynu hamulcowego? bo są dość wytarte (moto jeszcze nie jezdzone w tym sezonie)
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Avatar użytkownika
inzynier
Świeżak
 
Posty: 385
Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
Lokalizacja: Dębica


Postprzez inzynier » 27/12/2008, 14:47

nie spuszczałbym płynu jak bym wiedział jaki jest wlany, nie ja go wlewałem wiec obawiałem się że może byc woda.
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Avatar użytkownika
inzynier
Świeżak
 
Posty: 385
Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
Lokalizacja: Dębica


Postprzez cycu_rsko » 27/12/2008, 16:56

Jak kolo Ci stale hamuje to sa zakleszczone tloczki.
Zacisk do rozbiorki.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez hugo2003 » 27/12/2008, 17:42

wiec powiem Ci kolego tak:
CO DO KLOCKOW:
plyn mozesz zmienic (nie zaszkodzi jesli jest juz brazowy lub ciemniejszy) sadze ze wiesdz jak to sie robi wiec nie pisze o tym.... a co do blokujacego kola koledzy wyzej sie wypowiedzieli wiec sprawdz te tloczki.....
CO DO CHLODNICY:
mogles sie powstrzymac z tym spuszczeniem tej cieczy jest prosty sposob by spawdzic co tam krazy:
- albo jedziesz do jakiejs stacji i CI spawdza..
-albo nalewasz troche w jakas buteleczke troche tego plynu i wkladasz do zamrazarki....(wzamrazarce jest srednio ok -15C) wiec bedziesz widzial czy zamarzlo czy nie....
ale jak juz spusciles to owszem musisz nalewac plynu przez wlew (w chlodnicy) jak juz przestanie "chlonac"plynik odpalasz moto i najlepiej zeby sie zagrzalo (wlaczyl wentylator) wczesniej ewentualnie mozesz spawdzic stan plynu czy go ubylo (ale ostroznie bo moze "wykipiec" i byc juz goracy ...) uzupelniasz ubytki "zagotowujesz" sprzeta sprawdzasz ostatecznie stan plynu i gotowe...
powodzenia...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê