Dwa problemy: hamulce i chłodnica
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Dwa problemy: hamulce i chłodnica
Spuscilem dzisiaj na zimę płyn chlodniczy z motorow...i po głebszych przemysleniach stwierdzilem ze sie wszystko zapowietrzylo...mam racje czy sie myle? w chłodnicy jest wlew to moze jak przez niego wleje to się "odpowietrzy"??
I jeszcze jeden problem z RC 36. Tylne koło mi hamuje odpowietrzałem hamulce ale nic nie dało, czy może to być wina klocków? albo starego płynu hamulcowego? bo są dość wytarte (moto jeszcze nie jezdzone w tym sezonie)
I jeszcze jeden problem z RC 36. Tylne koło mi hamuje odpowietrzałem hamulce ale nic nie dało, czy może to być wina klocków? albo starego płynu hamulcowego? bo są dość wytarte (moto jeszcze nie jezdzone w tym sezonie)
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
-
inzynier - Świeżak
- Posty: 385
- Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
- Lokalizacja: Dębica
nie spuszczałbym płynu jak bym wiedział jaki jest wlany, nie ja go wlewałem wiec obawiałem się że może byc woda.
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
-
inzynier - Świeżak
- Posty: 385
- Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
- Lokalizacja: Dębica
wiec powiem Ci kolego tak:
CO DO KLOCKOW:
plyn mozesz zmienic (nie zaszkodzi jesli jest juz brazowy lub ciemniejszy) sadze ze wiesdz jak to sie robi wiec nie pisze o tym.... a co do blokujacego kola koledzy wyzej sie wypowiedzieli wiec sprawdz te tloczki.....
CO DO CHLODNICY:
mogles sie powstrzymac z tym spuszczeniem tej cieczy jest prosty sposob by spawdzic co tam krazy:
- albo jedziesz do jakiejs stacji i CI spawdza..
-albo nalewasz troche w jakas buteleczke troche tego plynu i wkladasz do zamrazarki....(wzamrazarce jest srednio ok -15C) wiec bedziesz widzial czy zamarzlo czy nie....
ale jak juz spusciles to owszem musisz nalewac plynu przez wlew (w chlodnicy) jak juz przestanie "chlonac"plynik odpalasz moto i najlepiej zeby sie zagrzalo (wlaczyl wentylator) wczesniej ewentualnie mozesz spawdzic stan plynu czy go ubylo (ale ostroznie bo moze "wykipiec" i byc juz goracy ...) uzupelniasz ubytki "zagotowujesz" sprzeta sprawdzasz ostatecznie stan plynu i gotowe...
powodzenia...
CO DO KLOCKOW:
plyn mozesz zmienic (nie zaszkodzi jesli jest juz brazowy lub ciemniejszy) sadze ze wiesdz jak to sie robi wiec nie pisze o tym.... a co do blokujacego kola koledzy wyzej sie wypowiedzieli wiec sprawdz te tloczki.....
CO DO CHLODNICY:
mogles sie powstrzymac z tym spuszczeniem tej cieczy jest prosty sposob by spawdzic co tam krazy:
- albo jedziesz do jakiejs stacji i CI spawdza..
-albo nalewasz troche w jakas buteleczke troche tego plynu i wkladasz do zamrazarki....(wzamrazarce jest srednio ok -15C) wiec bedziesz widzial czy zamarzlo czy nie....
ale jak juz spusciles to owszem musisz nalewac plynu przez wlew (w chlodnicy) jak juz przestanie "chlonac"plynik odpalasz moto i najlepiej zeby sie zagrzalo (wlaczyl wentylator) wczesniej ewentualnie mozesz spawdzic stan plynu czy go ubylo (ale ostroznie bo moze "wykipiec" i byc juz goracy ...) uzupelniasz ubytki "zagotowujesz" sprzeta sprawdzasz ostatecznie stan plynu i gotowe...
powodzenia...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości