Zobacz wÄ…tek - Suzuki GSXR-750 W '94 problemy z silnikiem i skrzyniÄ…
NAS Analytics TAG

Suzuki GSXR-750 W '94 problemy z silnikiem i skrzyniÄ…

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wymiana pieca czy remont

remont
0
Brak głosów
wywal Pan ten piec
4
100%
 
Liczba głosów : 4

Suzuki GSXR-750 W '94 problemy z silnikiem i skrzyniÄ…

Postprzez VincentVanKokonos » 21/5/2014, 13:57

Witajcie forumowicze. Przejdę do sedna. Czeka mnie wymiana skrzynki w silniku Gixera jak w temacie. Wymiana bez możliwości apelacji , 2 przeskakuje. Pytanko numer uno macie może dostęp do części tego rocznika.? Sprawa 2. Silnik słaba moc, pali jak mu się zachce. Jak mu się nie chce to nie pali. Wkręcanie na obroty to jakaś masakra. Coś tyrtyka pod deklem zaworów. Obstawiam rozregulowane zawory. Tłoki pracują loteryjnie na zmianę, tu podejrzenie pada na układ zapłonowy (świece, kable). Historia moto bliżej nieokreślona. Wiem, że piłowany na zimno do odcinki wielokrotnie. Wcześniej piecyk mykał bez żadnego zarzutu za wyjątkiem skaczącej 2. I tu pytanie końcowe (bo nie wiem jak ta ankieta działa): ma ktoś dostęp do części silnika tej kobzy lub całego pieca.? Czy bardziej wymiana.? Pozdrawiam
"Jeśli pędzisz z prędkością 250km/h to co widzisz przed soba juz jest historią" - Bard Eker
VincentVanKokonos
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21/5/2014, 13:36
Lokalizacja: Bochnia


Postprzez miki1406 » 21/5/2014, 14:57

Szukaj pieca... Remont jednostki japońskiej/włoskiej to koszta przekraczające wartość 2 motocykli. Wiem bo chciałem kiedyś remontować SC28. Koszta części w hondzie zabiły moje marzenia (11tyś wał 720zł panewki - do SC28 za 5tyś!!!). Zamienników brak, a dorabianie ze względu na specyficzne materiały, starcza na krótko...

Najlepiej szukać pieca lub rozbitka
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez VincentVanKokonos » 21/5/2014, 20:03

Tylko kurka-wiewiórka strasznie ciężko o części do tego rocznika (pyta przed SRAD-em). Znajomy mi podrzucił tego potworka do popatrzenia, ocenienia strat i ewentualnego podrobienia. Robić po kosztach, bo i tak idzie do żyda. Głupio mi tak, bo sam mykam na moto i nie chciałbym takiej paści komuś puszczać (kupi jakiś młody co 3 lata na niego zbierał, posypie się moto i się młody zapłacze widząc rachunek od mechanika). Ot takie moje skrzywienie. Od czego może tu piecyk spasować.? Wiem, że różne jednostki wpychają do różnych ram (np. Yamaha Aerox z silnikiem od dużo bardziej przykokszonego kuzyna co się zwie R1). Spasować znaczy u mnie "nie będzie dużo przeróbek" :P. Pozdrawiam
"Jeśli pędzisz z prędkością 250km/h to co widzisz przed soba juz jest historią" - Bard Eker
VincentVanKokonos
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21/5/2014, 13:36
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez RUTRA.RD » 22/5/2014, 11:56

ja bym zrobił gaźniki i zawory, świece, filtr powietrza i zobaczył jak to lata bez 2 :) a jak nie to piec od b12 wsadź i tyle :) kompletny kup wsadz walki od 1100 gsxr i gazniki plus zestaw naprawczy do nich przerob airboxa i ze 130 koni bedzie z gigant momentem obrotowym
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez VincentVanKokonos » 25/5/2014, 13:50

B12 jest słabsze od Gixa 3/4. Bardziej by mnie interesował silnik o podobnej charakterystyce. Z jakiegoś ścigacza właśnie.
"Jeśli pędzisz z prędkością 250km/h to co widzisz przed soba juz jest historią" - Bard Eker
VincentVanKokonos
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21/5/2014, 13:36
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez miki1406 » 26/5/2014, 12:42

Ale silnik od B12 idzie łatwo "odblokować", dajesz ostre wałki z GSX1100R, dynojet'y, K&N, stroisz i kocuuuuurrrr :)
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez VincentVanKokonos » 28/5/2014, 21:14

A jak z przekładką.?
"Jeśli pędzisz z prędkością 250km/h to co widzisz przed soba juz jest historią" - Bard Eker
VincentVanKokonos
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21/5/2014, 13:36
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez VincentVanKokonos » 29/5/2014, 21:34

Newsy odnośnie silnika. Pomiar kompresji wykazał kolejno w 1-(7) , 2-(10) , 3-(5), 4-(5). Próba olejowa 1-(12), 2-(nie przeprowadzano), 3-(9,5), 4-(5). Każda iskra czerwoniutka jak buraczek. Otwarcie silnika wykazało pęknięty 4 cylinder. Szczelina grubości paznokcia. Innych uszkodzeń nie stwierdzono. Jednak idę w remont tej jednostki. Dam blok do przebicia tulei. W skrzyni poszło sprzęgło kłowe.
"Jeśli pędzisz z prędkością 250km/h to co widzisz przed soba juz jest historią" - Bard Eker
VincentVanKokonos
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 21/5/2014, 13:36
Lokalizacja: Bochnia



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê