Zobacz wÄ…tek - yamah yz450f pali na pycha nie chce od kopki
NAS Analytics TAG

yamah yz450f pali na pycha nie chce od kopki

Enduro, Cross
_________

yamah yz450f pali na pycha nie chce od kopki

Postprzez przemobuli1989 » 7/5/2014, 21:08

witam wczystkich mam pyt odnośnie yz450f 2004 r . wiec było tak zablokowało mi silnik.... :( skrzynia sprawna... sciągnołem głowice ,rozpiełem łańcuszek wałki , zdjełem cilinder poniewasz myslałem ze tam cos wpadło i zblokowało..... okazało sie ze to wszystko było nie potrzebnie zdejmowane....... zdjełem pokrywe od str sprzegła i okazało sie ze tam na wale jest taka podkładka w środku z gwiazdkom i zaklepuje sie ją na nakretke ze by sie nie odkrecała.......... podkładka pękła no i sie odkreciło... i zablokowało... Wiec wszystko złozyłem rozrzad itd zalałem nowym płynem , olejem ...pokopałem odpowietrzyłem ... odpaliłem pochodził chwile i tak 3 razy pojezdziłem chwile i juz nie chce pali co kopki... a na pycha pali moc wszystko jak nalezy... myslałem ze sie nagrzał i cos nie tak ,ale na drugi dziem próbowałem z kopki to strasznie kicha [skrecałem silnik bez klucza dynamometrycznego] PROSZE O POMOC
przemobuli1989
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7/5/2014, 20:38


Postprzez kris514 » 7/5/2014, 21:36

Wymieniłeś uszczelki (najważniejsza pod głowicą)?, skręcając silnik bez tego klucza naraziłeś się na zatarcie panewek w głowicy, ale cóż za głupotę się płaci :D
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez przemobuli1989 » 7/5/2014, 21:50

uszczelka dosłownie 5motogodzin wczesniej była wymieniana bo był wymieniany wał ,wyglądała na dobra
. no ale palił wszystko elegancko a tu nagle nie chce... a na pycha tak....
przemobuli1989
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7/5/2014, 20:38

Postprzez przemobuli1989 » 7/5/2014, 21:51

i teraz kicha w tłumik... na pycha juz nie prubóje
przemobuli1989
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7/5/2014, 20:38

Postprzez przemobuli1989 » 7/5/2014, 21:57

a ma ktos moze jakis schemat z jaką mocą dokręcać te śruby głowicy wałków itd...
przemobuli1989
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7/5/2014, 20:38

Postprzez sylwek199888 » 7/5/2014, 22:31

Jak kicha, to może faktycznie uszczelka pod głowica ;d
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez sylwek199888 » 7/5/2014, 22:32

Jak kicha, to może faktycznie uszczelka pod głowicą (ogólnie przy każdym demontażu powinno się ją wymienić) ;d Info z jaką siłą trzeba przykręcić śruby, znajdziesz pewni w książce serwisowej ;)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez Street4Fun » 7/5/2014, 22:50

Wałki pewnie coś okolicy 10NM, ale nie bierz tych danych pod uwagę, tylko poszukaj w książce i upewnij się dokładnie.
Tylko po co ci to, skoro nie masz klucza, znajdź klucz i dopiero szukaj danych.
Niektórzy skręcają bez klucza, po prostu na wyczucie, z jaką siłą odkręcałeś, z taką samą musisz przykręcić, do tego samego oporu, czasami klucz dokręci te np. 10NM, ale śruba mogła jeszcze nie dojść, tak też się zdarza. Ale zawsze powinno dokręcać się kluczem, nie każdy ma w łapie klucz dynamometryczny. :)

Uszczelka do wymiany, wałki do diagnozy i ponownego skręcania jak je skręcałeś bez klucza. Chyba nie chcesz wymieniać całej góry ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez przemobuli1989 » 8/5/2014, 05:58

mój plan jest taki zdjąc i skręcic z kluczem... no i uszczelki nowe ;] klucz to nie problem....ja nim jechaem dosłownie chwile mogło sie cos stac.....??? dpkładnie to rozkrecał i zkrecał mi to mechanik ale samochodowy wiec jakies tam wyczucie ma.... i uszczelka moze byc przyczynom tego kichania a na pycha pali....??? nie moge znalesc tego schematu podrzuci ktos...?
przemobuli1989
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7/5/2014, 20:38

Postprzez Landryss25 » 8/5/2014, 08:09

I weź tu później kup używaną crossówkę...

Uszczelka pod głowicę jest produktem jednorazowym, jakieś tam drobne od dekli można zakładać i zdejmować kilkakrotnie. Nie ważne czy była założona i zrobione 5mth czy założona i na drugi dzień rozebrana. No i robienie bez klucza. Mechanicy samochodowi mają to do siebie że zazwyczaj wszystkie śruby dokręcają zbyt mocno ;)

Poza tym przeczytaj regulamin, czyli pisz po polsku i edytuj posty bo będzie warn.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez kris514 » 8/5/2014, 13:54

http://chomikuj.pl/godzillaaaa/Motoryza ... s*c5*82ugi)/Yamaha/yzf+450/2004,3863948639.PDF

Trzymaj
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez przemobuli1989 » 9/5/2014, 06:28

dzięki za link... jesli poszła ta uszczelka to jest możliwość ze woda dostała się do oleju....???
przemobuli1989
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7/5/2014, 20:38

Postprzez sylwek199888 » 9/5/2014, 18:00

Woda ? Jeśli chodzi Ci o płyn chłodniczy, którego chyba nie lejesz, to chyba nie, ale mógł si się zatrzeć silnik :/
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez przemobuli1989 » 9/5/2014, 18:38

chodziło mi o płyn kupowałem specjalny w serwisie yamaha...a dlaczego silnik mógł się zatrzeć...? a jeżeli uszczelka by poszła to było by widać???
przemobuli1989
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7/5/2014, 20:38

Postprzez przemobuli1989 » 9/5/2014, 18:55

od razu musicie straszyć ze się zatarł.. . ;[ kurcze obecnie jestem za granicom i zbieram info...normalnie byśmy poszli i wymienili tę uszczelkę skręcił kluczem dym.. i bym was nie męczył...;[
przemobuli1989
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 7/5/2014, 20:38

Postprzez Bartek_SIDI » 9/5/2014, 19:24

sylwek199888 dlaczego mógł się zatrzeć silnik? oO
KX250F 2007r. :D
Bartek_SIDI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
Lokalizacja: Barlinek

Postprzez Effendi » 9/5/2014, 22:00

Jeżeli do oleju zaczął się dostawać płyn chłodniczy to z oleju zrobiło się "mleko", za czym idzie właśnie zatarcie silnika, tylko nie stanie się to tak szybko, gdybyś na tym pojeździł to wtedy mogłoby być znacznie gorzej, a niestety Ty jeździłeś, bez zdjęcia góry niczego się nie dowiesz, ale nie licz na dobre wieści.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Bartek_SIDI » 9/5/2014, 23:16

Gdyby się zatarł inne objawy by były.
KX250F 2007r. :D
Bartek_SIDI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
Lokalizacja: Barlinek

Postprzez Effendi » 10/5/2014, 01:46

Są różne objawy zatarcia, przecież nie zawsze silnik zaciera się tak, że nie da się ruszyć kopką, czasami jest to lekkie przytarcie. Sprawdź może profilaktycznie gaźnik i przysłonę przepustnicy.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
Effendi
Świeżak
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20/5/2013, 17:36
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Bartek_SIDI » 10/5/2014, 11:05

Tak, ale gdyby sie przytarł to nie strzelał by z wydechu. Kopka napewno chodziła by ciężej i gdyby był delikatnie przytarty to powinien odpalić i chodzić nie równo.
KX250F 2007r. :D
Bartek_SIDI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 20/3/2014, 12:50
Lokalizacja: Barlinek

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości




na górê