jaki olej ? f4i sport 45k
Posty: 5
• Strona 1 z 1
jaki olej ? f4i sport 45k
Jako ze to moj pierwszy post - witam wszystkich LWG.
A teraz do rzeczy tj jak w temacie... - zastanawiam sie nad Motul 7100/5100 10w50/10w40
Poprzedni wlasciciel twierdzil ze lal syntetyka, ale nie wiem czy przebieg nie jest za duzy zeby dalej go lac. Druga sprawa to 10w40 czy 10w50 - ksiazka zaleca 10w40, z drugiej strony polskie lato jest tak nie przewidywalne, ze 10w50 takze wydaje sie ciekawa opcja (o ile nie ma przeciwskazan).
Z gory dzieki za wszelkie konstruktywne opinie
Pozdro
svr
A teraz do rzeczy tj jak w temacie... - zastanawiam sie nad Motul 7100/5100 10w50/10w40
Poprzedni wlasciciel twierdzil ze lal syntetyka, ale nie wiem czy przebieg nie jest za duzy zeby dalej go lac. Druga sprawa to 10w40 czy 10w50 - ksiazka zaleca 10w40, z drugiej strony polskie lato jest tak nie przewidywalne, ze 10w50 takze wydaje sie ciekawa opcja (o ile nie ma przeciwskazan).
Z gory dzieki za wszelkie konstruktywne opinie
Pozdro
svr
- svr
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:16
- Lokalizacja: wro
Przebieg 36k z małym przecinkiem (czy prawdziwy któż to wie pewnie nie :])
Zalałem półsyntetykiem 5100 motula.
Dlaczego nie full? Ponieważ nie widziałem, jaki olej był wcześniej wolałem nie ryzykować i zalać zgodnie z serwisówką.
Kumpel kiedyś zalał syntetykiem f4 silnik zaczął hałasować sprzęgłom zaczęło się ślizga masakra tu się sprawdza powiedzenie lepsze wrogiem dobrego...
Co do 10W50 może być nieco za gęsty, w zimniejsze poranki przy niskich temperaturach może być większe prawdopodobieństwo słabego smarowania podczas uruchamiania silnika. Niestety Polska to Nie południe Włoch, mamy trochę surowszy klimat.
Zalałem półsyntetykiem 5100 motula.
Dlaczego nie full? Ponieważ nie widziałem, jaki olej był wcześniej wolałem nie ryzykować i zalać zgodnie z serwisówką.
Kumpel kiedyś zalał syntetykiem f4 silnik zaczął hałasować sprzęgłom zaczęło się ślizga masakra tu się sprawdza powiedzenie lepsze wrogiem dobrego...
Co do 10W50 może być nieco za gęsty, w zimniejsze poranki przy niskich temperaturach może być większe prawdopodobieństwo słabego smarowania podczas uruchamiania silnika. Niestety Polska to Nie południe Włoch, mamy trochę surowszy klimat.
CBR f4i sport
-
malomi - Bywalec
- Posty: 829
- Dołączył(a): 5/7/2013, 11:47
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości