Zobacz wÄ…tek - Niski wzrost a motocykl
NAS Analytics TAG

Niski wzrost a motocykl

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Niski wzrost a motocykl

Postprzez Bartek98 » 1/5/2014, 22:53

Cześć wszystkim , jestem tu nowy , w tym roku będę mógł robić A1 co za tym idzie zastanawiam sie nad jakas 125cc ,biore pod uwage NSR ale jestem niski 160 coś .. niewiem czy "dosiegne" ;f
Bartek98
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/5/2014, 22:48
Lokalizacja: Sierpc


Postprzez Bartek98 » 1/5/2014, 22:57

Zapomniałem dodać , że jeździłem nawet na crossie kawa 250cc i dawałem rade :p
Bartek98
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/5/2014, 22:48
Lokalizacja: Sierpc


Postprzez leff » 1/5/2014, 22:59

a dales rade zapoznac sie z regulaminem czy przypomniec Ci warnem?
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Bartek98 » 1/5/2014, 23:08

Nie wiem gdzie tu jest "błąd" to chyba warn ;)
Bartek98
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/5/2014, 22:48
Lokalizacja: Sierpc

Postprzez leff » 1/5/2014, 23:22

podpowiem Ci, pkt 11 Regulaminu
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez motomc » 5/5/2014, 10:51

Bartek98 dla Ciebie:

Regulamin

1. Wypowiadaj się kulturalnie, jak przystało na miejsce publiczne, unikaj wulgaryzmów. Od tonu wypowiedzi będzie zależeć liczba i ton odpowiedzi.

2. Staraj się pisać tak, aby czytający nie głowił się nad zrozumieniem tekstu. Dłuższe partie oddzielaj znakami nowego wiersza (ENTER).

3. Przestrzegaj także ortografii i gramatyki - jeśli masz z tym problemy, to pisz ze słownikiem w ręku lub w podkreślającym błędy edytorze.

4. Pisanie WIELKIMI LITERAMI oznacza krzyk lub podniesiony głos. To tak jakby ktoś stał nad nami i krzyczał prosto w ucho. Nie stosuj także wielokrotnych wykrzykników oraz pytajników.

5. Naganne jest cytowanie całego tekstu bądź jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. Aby skrócić treść cytatu używaj [...]. Niedopuszczalne jest cytowanie całego wcześniejszego postu aby dopisać jedynie "zgadzam się", "ok" itp.

6. Tworząc nowy wątek pamiętaj o nadaniu mu odpowiedniego tytułu, który by skrótowo charakteryzował dane zagadnienie. Temat o treści "Pomocy!" lub "Problem" nic w zasadzie nie mówi...

7. Czasem przypadkowo wyślą się dwa takie same posty po sobie - nie ma problemu jeśli usuniesz jeden z nich (ikonka krzyżyka nad własnym postem).

8. Jeżeli już po wysłaniu wiadomości coś Ci się przypomniało, to nie wysyłaj od razu nowej, ale skorzystaj z możliwości edytowania (ikonka "edytuj") i wprowadź zmiany do tekstu. Zarówno kasowanie jak i edycja wymaga bycia aktualnie zalogowanym na Forum.

9. Każdy nowy forumowicz powinien wiedzieć, iż w dobrym tonie jest w swoim pierwszym liście przedstawić się. Napisz nam więc skąd jesteś, jak zaczęła się Twoja przygoda z motocyklami, czym jezdzisz lub chcialbyś jezdzic. nie musisz tworzyc oddzielnego posta aby sie przedstawić - możesz to zrobić zadajac jednoczesnie pytanie na forum.

10. W podpisie jak i w profilu nie wolno umieszczac linków do stron o tematyce pornograficznej, witryn głoszących nienawiść rasową, szowinizm, homofobię, stron których tematyka związana jest z nielegalnym rozpowszechnianiem oprogramowania i innych dzieł objętych prawem autorskim.

11. Rozsyłanie materialow typowo reklamowych do innych Forumowiczów jest zabronione. Grozi za to BAN czyli usunięcie z listy Forumowiczów.

12. Rejestrując się na forum, czytając jego treść lub też pisząc na nim - akceptujesz powyższe warunki.
Motocykle to nie styl zycia, to stan umyslu...
motomc
Świeżak
 
Posty: 137
Dołączył(a): 6/11/2009, 16:15

Postprzez leff » 5/5/2014, 11:30

11. Nie pisz 2 postów jeden pod drugim.
Przy każdym poście, który napisałeś, jest w prawym górnym rogu ikonka edycji, wyglądająca mniej więcej tak: . Możesz jej użyć, żeby wyedytować swojego posta, jeśli po jego wysłaniu chcesz coś poprawić, dodać lub usunąć z jego treści.
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez Bartek98 » 8/5/2014, 15:20

W takim razie przepraszam za błąd , na przyszłość już będę wiedzieć.
Bartek98
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 1/5/2014, 22:48
Lokalizacja: Sierpc

Postprzez miki1406 » 8/5/2014, 16:55

Mam kumpla, który mierzy ok 170cm waży tyle co piórko i jeździ CBR1000RR. Tak na prawdę przy sportach im jesteś mniejszy tym lepiej...

Ja mam 190cm i ważę 120kg. Na tej CBR czuje się i wyglądam jak na rowerze ;)

Dasz radÄ™ :)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez lukasz.milczarski » 10/5/2014, 10:25

ja mam 170 cm (niespelna) i honde cb 600 f hornet,
500 cetka jest jeszcze nizsza i lzejsza wiec to mozna polecic :) i zblokowac,
i masz prawdziwy motocykl a nie namiastke, wiec nauczysz sie jezdzic i potem kat. a :) a dosiegniesz na bank
pozdr!
FZ1 2007, 170km
Avatar użytkownika
lukasz.milczarski
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 15/3/2014, 17:20
Lokalizacja: kutno

Postprzez madman88 » 10/5/2014, 11:17

Ja mam 170cm i latam na kawie zx6r i spokojnie daje rade na palcach bo na palcach ale daje:). Jeździłem różnymi motocyklami znajomych które były większe i masywniejsze niż moja kawa i zawsze jakoś sobie radziłem bez problemów. Mam kolegę co jest dużo niższy ode mnie i lata na hondzie 954 co prawda wygląda trochę śmiesznie taki "drobny" na takiej krowie ale i on też sobie radzi, wiec i Ty też dasz rade:)
Braci siÄ™ nie traci
suzuki gsf 400 bandit--->kawasaki zx6r 636
Avatar użytkownika
madman88
Świeżak
 
Posty: 258
Dołączył(a): 16/4/2014, 15:50
Lokalizacja: Osw



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê