Aprilia rs 125 - pilne.. bardzo proszÄ™ o pomoc
• Strona 1 z 1
Aprilia rs 125 - pilne.. bardzo proszÄ™ o pomoc
Witam ^^ Niedawno kupiłam Aprilie rs 125 z 99r. W sumiejest to mój pierwszy motocykl i nie znam się jeszcze za bardzo a chciałabym przygotowac wszystko jak należy do sezonu
tyle że jest kilka drobnych problemów..
po pierwsze chciałabym się dopytać w jaki sposób wymienia się płyn chłodniczy bo ja nigdzie nie widzę kranika
druga sprawa to jaki płyn do skrzyni biegów bedzie najlepszy?
i trzecie hm.. z głowicy wychodzi mi jakaś zaślepiona linka i nie mam pojęcia od czego ona jest... o.O
Bardzo proszÄ™ o pomoc

po pierwsze chciałabym się dopytać w jaki sposób wymienia się płyn chłodniczy bo ja nigdzie nie widzę kranika

druga sprawa to jaki płyn do skrzyni biegów bedzie najlepszy?
i trzecie hm.. z głowicy wychodzi mi jakaś zaślepiona linka i nie mam pojęcia od czego ona jest... o.O
Bardzo proszÄ™ o pomoc

- dilerzelek94
- Świeżak
Zapodaj zdjęcie tej linki, jeżeli nie potrafisz znaleźć kranika do upustu płynu chłodniczego wyciągasz wężyki z chłodnicy i czekasz aż płyn wyleci potem znowu je mocujesz, olej silnikowy najlepiej power 1 racing a do skrzyni smx
Suzuki RM 125
- Cianoku
- Świeżak
.
Bardzo dziękuję za pomoc ^^
- dilerzelek94
- Świeżak
Nie zapominaj o regulacji świateł, napędu i płynach hamulcowych tył/przód i grubości klocków/tarcz. Chodzi Ci z tą linką zapewne o czujnik temp. wraz z przewodem.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
dziękuję za dobre rady ^^ wszystko w sumie już mam posprawdzane i powymieniane tylko teraz została kwestia tej linki... https://plus.google.com/115753435777470772169/posts inaczej nie dałam rady wstawić zdjęcia heh ;D mam nadzieje że ktoś ma pomysł od czego ona może być
- dilerzelek94
- Świeżak