Zobacz wątek - Division 249 + tłumik przelotowy Devil
NAS Analytics TAG

Division 249 + tłumik przelotowy Devil

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Division 249 + tłumik przelotowy Devil

Postprzez Osator90 » 1/3/2014, 23:17

Witam. Założyłem ten temat gdyż mam mały dylemat. W swoim Romku wymieniłem tłumik fabryczny na przelotowy Devila (oczywiście nie jest to dedykowany tłumik do tego motocykla). I w związku z tym mam pytanko, czy powinienem dokonać regulacji gaźnika? Po wymianie sinik pali bez problemu, nie zauważyłem spadku ani wzrostu mocy, jedyne co to mam wrażenie że spaliny zalatują benzyną, tak jakby nie przepalał wszystkiego.
Osator90
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1/3/2014, 23:08


Postprzez sebek4385 » 2/3/2014, 09:48

powinno się dokonać regulacji
Ogar 200 > gsxr k3 600 > gsxr k4 1000 > gsxr srad 750
sebek4385
Świeżak
 
Posty: 238
Dołączył(a): 17/9/2012, 10:25
Lokalizacja: Legionowo


Postprzez Sykopson » 2/3/2014, 12:11

Tak jak kolega napisał, gaźnik po wymianie tłumika musi być potem wyregulowany. Wtrysk dostosowuje się sam (a przynajmniej powinien).
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Osator90 » 2/3/2014, 13:18

W takim razie jaka regulacja ? Z tego co wyczytałem, teoretycznie powinno się wzbogacić mieszankę, ale jak już wcześniej napisałem spaliny zajeżdżają benzyną jakby nie przepalał. Czy na to nie ma reguły ? Nigdy nie regulowałem gaźnika czy jestem w stanie sam to zrobić ?
Osator90
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 1/3/2014, 23:08



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê