Crashpad-y Z800 cena nie gra roli
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Crashpad-y Z800 cena nie gra roli
Jestem świeżak więc potrzebuje pomocy doświadczonych kolegów z forum. Przed zimą kupilem nową Kawasaki Z800. Kupiłem też craspady firmy rizoma. Po założeniu tych że crashpadow doszedlem do wniosku że są one za krótkie. Teraz jestem w kropce nie wiem czy tak ma być czy powinienem kupić jakieś dłuższe.
Kawasaki Z800 -14
-
Stenvill - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 30/1/2014, 17:55
- Lokalizacja: Szwecja
No i pięknie. Są najbardziej wystającymi punktami- na nich i kierownicy oprze się motocykl przy przewrotce, do tego świetnie się komponują. Jeden dekiel wystaje bardziej niż drugi przez to lewy pad jest szerszy.
Jeśli znajdziesz i chcesz- możesz dodać jeszcze osłony baku na wypadek gdyby góra przeważyła .
Jeśli znajdziesz i chcesz- możesz dodać jeszcze osłony baku na wypadek gdyby góra przeważyła .
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Można, ale nie wiem jak to się w życiu sprawdza. Jeśli chcesz designerskie to szukaj dalej Rizomy, jeśli chcesz coś trochę taniej to pamiętam że polska firma Womet-tech robi takie rzeczy.
Możesz zobaczyć też końcówki kierownicy od nich.
Możesz zobaczyć też końcówki kierownicy od nich.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Firma Womet-tech jak zlosc nic nie ma do Z800 zaraz wysle maila z zapytaniem o mojego bzyka
O design nie za bardzo chodzi jestem swiezak i wiem ze nie jedna gleba przedemna
wiec nie chcial bym za bardzo porysowac mojej kobiety 

O design nie za bardzo chodzi jestem swiezak i wiem ze nie jedna gleba przedemna


Kawasaki Z800 -14
-
Stenvill - Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 30/1/2014, 17:55
- Lokalizacja: Szwecja
Spokojnie. Nie musi być tak źle. Poza tym- było brać używkę na pierwszy sezon- nie byłoby tak żal. Uważaj na parkingówki i gleby przy małej prędkości- to się zdarza najczęściej. Sam miałem 2 takie przygody- raz żwir na asfalcie i odjechało przednie koło przy hamowaniu, a później odjechała noga, drugi raz chciałem zawrócić bo był korek i trochę brakło miejsca- jak chciałem bardziej złożyć tą krówkę (zr7s swoje waży) to zaczęła mi się kłaść na glebę- postawiłem nogę i siłowanie na jednej, jak zacząłem przekładać drugą żeby stanąć na obu to mi się na gmolu oparła. A gleby jako takiej podczas jazdy nigdy nie zaliczyłem jeszcze. Nawet jak puknąłem gościa w zderzak.
Jakbyś chciał większe zabezpieczenie motocykla to możesz pomyśleć o jakiejś skromnej i ładnie zrobionej klatce/gmolu. Tylko to raczej już na indywidualne zamówienie gdzieś gdzie się zajmują takimi rzeczami.
Jakbyś chciał większe zabezpieczenie motocykla to możesz pomyśleć o jakiejś skromnej i ładnie zrobionej klatce/gmolu. Tylko to raczej już na indywidualne zamówienie gdzieś gdzie się zajmują takimi rzeczami.
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Melvin podał mi taką "stronkę":
https://www.facebook.com/pages/Blue-Bir ... 42?fref=ts
https://www.facebook.com/pages/Blue-Bir ... 42?fref=ts
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości