Zobacz wątek - Wymiana płynów HONDA CB250N
NAS Analytics TAG

Wymiana płynów HONDA CB250N

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wymiana płynów HONDA CB250N

Postprzez $id » 7/2/2014, 12:47

Witam jak w temacie posiadam HONDE cb250N z 1984roku dosłownie od 2dni. Wiem że musze wymienić w niej podstawowe płyny. Pytanie co gdzie znajdę w sensie gdzie co mam wlać. Jestem laikiem wiec prosiłbym o zdjęcia albo dokładny opis.

Wiem że płyn hamulcowy musze dolać do zbiorniczka przy manetce gazu.
Ale olej silnikowy ? a po pierwsze jak go spuścić ?
$id
Świeżak

Postprzez false » 7/2/2014, 12:55

Nie masz najmniejszego pojęcia o jakiejkolwiek mechanice więc jedź do serwisu. Oszczędzisz nie tylko czas i nerwy, ale i pieniądze które przeznaczyłbyś na naprawę tego co zepsułeś.
false
Świeżak

Postprzez SkoQ » 7/2/2014, 13:07

Racja, gdybyś wiedział cokolwiek to było by jeszcze ok, ale Ty kompletnie nie wiesz co i jak, a wlanie złego płynu nie tam gdzie trzeba nieść może za sobą tragiczne konsekwencje.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
SkoQ
VIP Ścigacz.pl

Postprzez $id » 7/2/2014, 13:09

heheh dobra :D tak zrobie. Umiem jeździć, ale mechanika to dla mnie czarna magia ;). Pozdrawiam
$id
Świeżak

Postprzez SkoQ » 7/2/2014, 13:21

Można się powoli wszystkiego nauczyć :D

Olej mógłbyś sam wymienić w zasadzie, tylko musisz być na 100% pewien, że odkręcasz właściwy wlew :)