Honda przerywa dziwny problem
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Honda przerywa dziwny problem
Witam posiadam HondÄ™ nsr lub ns1 nie wiem jaka to na plastikach piszÄ™ nsr.
Rok 1994.
Silnik 4 biegowy chłodzony cieczą o pojemnośći 49 ccm .
Mam z nią taki problem raczej kilka problemów jest słaba simson by mnie objechał , v-max to tylko 70 samemu , na 1,2,3 kręci się do 10 tyś . na 4 do 8 tysięcy może troszeczkę więcej jest strasznie zamulona .
Na luzie kręci się do 12 tysięcy strzeli w tłumik obroty spadają do 7 znowu się wkręca do 12 strzeli i znowu spadają i tak w kółko zobaczcie na filmiku manetka przez cały filmik trzymana do oporu
http://www.youtube.com/watch?v=f2u4PqpHtfI
Rok 1994.
Silnik 4 biegowy chłodzony cieczą o pojemnośći 49 ccm .
Mam z nią taki problem raczej kilka problemów jest słaba simson by mnie objechał , v-max to tylko 70 samemu , na 1,2,3 kręci się do 10 tyś . na 4 do 8 tysięcy może troszeczkę więcej jest strasznie zamulona .
Na luzie kręci się do 12 tysięcy strzeli w tłumik obroty spadają do 7 znowu się wkręca do 12 strzeli i znowu spadają i tak w kółko zobaczcie na filmiku manetka przez cały filmik trzymana do oporu
http://www.youtube.com/watch?v=f2u4PqpHtfI
- koranx
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 8/7/2010, 19:50
Honda NS1
Problem z zapłonem ew. z kompresją(jeśli jest odblokowana). Jeszcze jedno pytanie. Wytłumacz proszę mi parę rzeczy. Czy ją nie dawno kupiłeś, czy była sprawna wcześnie i czy na 100% jest odblokowana?

Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Nie znalazłem nic sensownego o tych blokadach , znalazłem tylko jakiś post
" Moduł , wydech , membrany "
Moduł co wymiana na inny ? Gdzie kupić ?
Wydech ? Domyślam się że trzeba wywalić ściankę z dyfuzora żeby był pusty tak ?
Membrany ? Co z nimi blaszki sÄ… inne czy jak ?
" Moduł , wydech , membrany "
Moduł co wymiana na inny ? Gdzie kupić ?
Wydech ? Domyślam się że trzeba wywalić ściankę z dyfuzora żeby był pusty tak ?
Membrany ? Co z nimi blaszki sÄ… inne czy jak ?
- koranx
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 8/7/2010, 19:50
1.Wydech
2.Króciec
3.Zapłon
1.jeśli jest tam jakąś rurka czy coś takiego to po prostu ja wyciągnij, będzie głośniejszy
2.Króciec jest zwężony,wymiana na taki sam jak przelot gardzieli zmieni sprawę.
3.Wymiana na zapłon tuningowy pozwoli się wkręcić na większe obroty co idzie razem ze zwiększeniem prędkości.
To są raczej wszystkie blokady. A no i zębatkę sprawdź.
Ale. Najlepiej będzie jak zadzwonisz do poprzedniego właściciela i się go o wszystko wypytasz. Czy takie problemy występowały i czy był odblokowany.
2.Króciec
3.Zapłon
1.jeśli jest tam jakąś rurka czy coś takiego to po prostu ja wyciągnij, będzie głośniejszy
2.Króciec jest zwężony,wymiana na taki sam jak przelot gardzieli zmieni sprawę.
3.Wymiana na zapłon tuningowy pozwoli się wkręcić na większe obroty co idzie razem ze zwiększeniem prędkości.
To są raczej wszystkie blokady. A no i zębatkę sprawdź.
Ale. Najlepiej będzie jak zadzwonisz do poprzedniego właściciela i się go o wszystko wypytasz. Czy takie problemy występowały i czy był odblokowany.

Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości