Suzuki GSX 600 1990 Problem z obrotami [Film]
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Suzuki GSX 600 1990 Problem z obrotami [Film]
http://www.youtube.com/watch?v=K3g-iB_ofu4&feature=youtu.be (otwórz link)
Motocykl po kupieniu mial takie objawy. Zostawilem suzi do przegladu u pewnego "magika" i widzialem ze majstrowal przy mieszance ktora nie poprawila tego problemu. Wszystko jest na filmie. Ktos cos doradzi ? Pozdrawiam
Motocykl po kupieniu mial takie objawy. Zostawilem suzi do przegladu u pewnego "magika" i widzialem ze majstrowal przy mieszance ktora nie poprawila tego problemu. Wszystko jest na filmie. Ktos cos doradzi ? Pozdrawiam
- Tetro
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4/10/2013, 19:14
- Lokalizacja: Radom
Po zakupie oddałem motocykl do pewnego uznajmy, mechanika. Zrobił mi przegląd. Kazałem mu zajrzeć do gaźników i zaworów. Sam zresztą od tego zaczął rozmowę gdy mu Suzuki zostawiałem. Po odbiorze kazałem mu powiedzieć co wykonał. Więc:
1. Naciągnął łańcuch (2 tys km max do zrobienia na nim)
2. Sprawdził łożysko główki ramy ( do wymiany )
3. Przeczyszczał filtr powietrza ( nie byl bardzo brudny )
4. Zaglądał do gaźników ( Mowił ze nie było potrzeby robić synchronizacji)
5. Przegląd zaworów ( tu też usłyszałem ze nie miał co tam robić)
6. Sprawdzenie świec ( niby jeszcze na nich pojeżdżę )
7. Grzebał przy mieszance ( śruby regulacyjne były inaczej dokręcone )
Pytałem od siebie czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Usłyszałem, że nie.
Skasował mnie 350zł
Także mam wahania co do wydawania pieniędzy na synchronizację.
To jest stary motocykl. Po naprawdę dobrym dobrym dogrzaniu jest to samo ale już jakby mniej odczuwalne to słabe wkręcanie.
1. Naciągnął łańcuch (2 tys km max do zrobienia na nim)
2. Sprawdził łożysko główki ramy ( do wymiany )
3. Przeczyszczał filtr powietrza ( nie byl bardzo brudny )
4. Zaglądał do gaźników ( Mowił ze nie było potrzeby robić synchronizacji)
5. Przegląd zaworów ( tu też usłyszałem ze nie miał co tam robić)
6. Sprawdzenie świec ( niby jeszcze na nich pojeżdżę )
7. Grzebał przy mieszance ( śruby regulacyjne były inaczej dokręcone )
Pytałem od siebie czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Usłyszałem, że nie.
Skasował mnie 350zł
Także mam wahania co do wydawania pieniędzy na synchronizację.
To jest stary motocykl. Po naprawdę dobrym dobrym dogrzaniu jest to samo ale już jakby mniej odczuwalne to słabe wkręcanie.
- Tetro
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4/10/2013, 19:14
- Lokalizacja: Radom
Znajomy miał taki sam problem w takim samym moto, u niego winowajcą były stare membrany w gaźnikach ponoć Kupił inne gaźniki bo było szybciej i problem ustąpił...
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Dzięki za szybką odpowiedź.
Gdzie najlepiej szukać membran do tego modelu bo wartość internetową znam. Chore pieniądze
Kupując używane gaźniki mogę mieć ten sam problem albo gorszy. Loteria.
Da się jeździć mimo tej przeszkody.
Gdzie najlepiej szukać membran do tego modelu bo wartość internetową znam. Chore pieniądze
Kupując używane gaźniki mogę mieć ten sam problem albo gorszy. Loteria.
Da się jeździć mimo tej przeszkody.
- Tetro
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4/10/2013, 19:14
- Lokalizacja: Radom
Kumpla strasznie to denerwowało bo pod większym obciążeniem problem sie nasila. Temu kupił inne gaźniki! Przed kupnem innych możesz poprosić sprzedającego o zdjęcie owych membran w jakim sa stanie
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Czy wymiana membran w tym modelu czyli, powtórzę, GSX 600 z 1990 Roku, gaźniki Mikuni jest skomplikowana ? Zdejmuję bak, przewody paliwowe a membrany znajdują się na górze gaźników zaraz pod bakiem ? Tak wiec nie muszę ich wyciągać na warsztat ? Macie jakiś link instruktarzu lub filmu który by pokazywał tą operację ?
- Tetro
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4/10/2013, 19:14
- Lokalizacja: Radom
Tak , membrany powinno się dać wyjąć bez sciągania gaźników.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości