Zobacz wÄ…tek - Suzuki GSX 600 1990 Problem z obrotami [Film]
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX 600 1990 Problem z obrotami [Film]

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki GSX 600 1990 Problem z obrotami [Film]

Postprzez Tetro » 9/12/2013, 20:47

http://www.youtube.com/watch?v=K3g-iB_ofu4&feature=youtu.be (otwórz link)

Motocykl po kupieniu mial takie objawy. Zostawilem suzi do przegladu u pewnego "magika" i widzialem ze majstrowal przy mieszance ktora nie poprawila tego problemu. Wszystko jest na filmie. Ktos cos doradzi ? Pozdrawiam
Tetro
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 4/10/2013, 19:14
Lokalizacja: Radom


Postprzez Tetro » 9/12/2013, 21:44

Po zakupie oddałem motocykl do pewnego uznajmy, mechanika. Zrobił mi przegląd. Kazałem mu zajrzeć do gaźników i zaworów. Sam zresztą od tego zaczął rozmowę gdy mu Suzuki zostawiałem. Po odbiorze kazałem mu powiedzieć co wykonał. Więc:

1. Naciągnął łańcuch (2 tys km max do zrobienia na nim)
2. Sprawdził łożysko główki ramy ( do wymiany )
3. Przeczyszczał filtr powietrza ( nie byl bardzo brudny )
4. Zaglądał do gaźników ( Mowił ze nie było potrzeby robić synchronizacji)
5. Przegląd zaworów ( tu też usłyszałem ze nie miał co tam robić)
6. Sprawdzenie świec ( niby jeszcze na nich pojeżdżę )
7. Grzebał przy mieszance ( śruby regulacyjne były inaczej dokręcone )
Pytałem od siebie czy nie łapie gdzieś lewego powietrza. Usłyszałem, że nie.

Skasował mnie 350zł

Także mam wahania co do wydawania pieniędzy na synchronizację.
To jest stary motocykl. Po naprawdę dobrym dobrym dogrzaniu jest to samo ale już jakby mniej odczuwalne to słabe wkręcanie.
Tetro
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 4/10/2013, 19:14
Lokalizacja: Radom


Postprzez Black-Ghost » 9/12/2013, 22:20

Znajomy miał taki sam problem w takim samym moto, u niego winowajcą były stare membrany w gaźnikach ponoć ;) Kupił inne gaźniki bo było szybciej i problem ustąpił...
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Tetro » 9/12/2013, 22:34

Dzięki za szybką odpowiedź.

Gdzie najlepiej szukać membran do tego modelu bo wartość internetową znam. Chore pieniądze

Kupując używane gaźniki mogę mieć ten sam problem albo gorszy. Loteria.

Da się jeździć mimo tej przeszkody.
Tetro
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 4/10/2013, 19:14
Lokalizacja: Radom

Postprzez Black-Ghost » 9/12/2013, 22:37

Kumpla strasznie to denerwowało bo pod większym obciążeniem problem sie nasila. Temu kupił inne gaźniki! Przed kupnem innych możesz poprosić sprzedającego o zdjęcie owych membran w jakim sa stanie ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Tetro » 14/12/2013, 12:32

Czy wymiana membran w tym modelu czyli, powtórzę, GSX 600 z 1990 Roku, gaźniki Mikuni jest skomplikowana ? Zdejmuję bak, przewody paliwowe a membrany znajdują się na górze gaźników zaraz pod bakiem ? Tak wiec nie muszę ich wyciągać na warsztat ? Macie jakiś link instruktarzu lub filmu który by pokazywał tą operację ?
Tetro
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 4/10/2013, 19:14
Lokalizacja: Radom

Postprzez Black-Ghost » 15/12/2013, 01:27

Tak , membrany powinno się dać wyjąć bez sciągania gaźników.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê