mega silna 125-Ä…tka cross
Posty: 12
• Strona 1 z 1
mega silna 125-Ä…tka cross
witam, jakiś czas temu kupiłem sobie crossa 125 jak na pojemność to mocy mu nie brakuje...
po krótkim czasie jazdy został zatarty (dodam że to jest 2T) właśnie czekam na tłok będę robił szlif cylindra... z tymi bestiami mam małe doświadczenie bo do tej pory zajmowałem się starymi motocyklami jak i nowymi (turystyczne, sportowe. itp) chciałbym zapytać o to czy crossy się dociera tak jak każdy motocykl?... ile trzeba przejechać km aby było dobrze?... słyszałem także że tłok się wymienia co sezon no i tutaj powstaję dziwne pytanie co do docierania... znajomy mówił mi że 500-setki i 600-setki są odporniejsze na uszkodzenia tłoka a w 125 i 250 jest na odwrót...
chciałbym dowiedzieć się po czym można poznać że tłok nadaje się do wymiany tak aby nie było za późno no i czegoś więcej na temat remontów silnika uszkodzenia itp.
czekam na odp. z góry dziękuje;)
po krótkim czasie jazdy został zatarty (dodam że to jest 2T) właśnie czekam na tłok będę robił szlif cylindra... z tymi bestiami mam małe doświadczenie bo do tej pory zajmowałem się starymi motocyklami jak i nowymi (turystyczne, sportowe. itp) chciałbym zapytać o to czy crossy się dociera tak jak każdy motocykl?... ile trzeba przejechać km aby było dobrze?... słyszałem także że tłok się wymienia co sezon no i tutaj powstaję dziwne pytanie co do docierania... znajomy mówił mi że 500-setki i 600-setki są odporniejsze na uszkodzenia tłoka a w 125 i 250 jest na odwrót...
chciałbym dowiedzieć się po czym można poznać że tłok nadaje się do wymiany tak aby nie było za późno no i czegoś więcej na temat remontów silnika uszkodzenia itp.
czekam na odp. z góry dziękuje;)
- KALI123
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/11/2013, 23:00
- Lokalizacja: POLSKA
Jesli masz crossa na tuleii to wystarczy troche za dlugo na prostej miec manetke odkrecona, nowy tlok ma prazki, jesli je straci to jewt do wymiany, docieranie tuleii robi sie tak zeby motocykla nie przegrzac (bez odwijania na dluzszych prostych)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
te prążki są po to żeby było smarowanie i zeby sie nie zatarł objawami są utrata kompresi po prostu moto nie chce sie za bardzo zbierać i nie che palic i jezeli ma juz takie objawy to znaczy zeby zrobic remont bo jak sie tłok rozsypie to moze być nie fajnie wiec lepiej zawsze wczesniej zrobić niz czekać do ostatniej chwili ja osobiscie jak bym docierał to ok 3-5mth w garażu bo lepiej dobrze dotrzeć niz dawać od razu gaz a potem płakać ze znowu remont
--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
Jedynym wiarygodną i bezpieczną metodą określania zużycia są pomiary średnic tłoka i cylindra. Tłoki pękają zazwyczaj o wiele wcześniej niż tracą kompresje.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
na tuleji lepiej dłuzej podocierać taka moja rada, przy dosyc ciasnym spasowaniu bo to od tego najwięcej zalezy, trzbea docierac dłuzej. bo jak sie przypalnikuje wszystko sie szybciej rozszerza i sie przyciera. nicasil nie rozszerza siętak bardzo i ma mniejsze tarcie, wiec tutaj sie nic nie musi tak na prawde docierać. napisz jeszcze na jakie spasowanie robisz sprzęt. no i jak wyzej napisali - kiedy to ciezko powiedziec, głownie zalezy od uzytkowania. teżcięzko strzelać cokolwiek w niefabrycznym moto ( czyli tujela ) jak nie katujesz zawodniczo i często to co zime warto góre podnieść, zwykle to koszt tylko uszczelki pod cylinder i ocenic mierząc stan ( tutaj też czasem warto zrzucić głowice do pomiarów ale da sie dojść i od drugiej strony.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
witam ponownie mam poważny problem dostałem tłok zrobiłem szlif cylindra i przy składaniu się okazało że sworzeń jest za gruby i nie pasuje na łożysko (tak to jest jak się kupuje przez internet napisałem jednej piździe z tej firmy 3 razy jakie mają być wymiary...):( mam na oku jedno łożysko które pasuje na sworzeń idealnie od motocykla szosowo-turystycznego ale nie mogę łożyska założyć na korbowód bo jest za duże (może macie na oku jakieś górne łożysko korbowodu o wymiarach: sworzeń 16mm a na korbowód 19mm szerokość nie więcej niż 20mm ) i w związku z tym mam pytanie czy można korbowód rozwiercić aby włożyć większe łożysko czy to nie zniży jego jakości i wytrzymałości a jeśli zniży jego jakość to czy można go jakoś zahartować?... (korbowód jest marki wossner zarówno jak i tłok)
pomóżcie!!!...
pomóżcie!!!...
- KALI123
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/11/2013, 23:00
- Lokalizacja: POLSKA
zacznijmy od tego jaki to cross, podaj numer ramy i powiedz do jakiego roku tloka kupiles, tlok musi isc odpowiedni i koniec zadne rozwiercanie w gre nie wchodzi.
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
to jest TM 125 chyba MX model z roku 94-98 nie wiem dokładnie bo poprzedni właściciel sam nie wiedział co to za model i z którego jest roku szukałem też wiele w internecie na temat tych crossów i nic szczególnego nie znalazłem
- KALI123
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 28/11/2013, 23:00
- Lokalizacja: POLSKA
nie spamuj po całym forum z jednym problemem
zapytałeś w krótkie pytania i tam kontynuuj wątek. ten temat zamykam. a Ty zapoznaj się z regulaminem forum
p.s tak to jest kupować okazyjnie nietypowe moto kosztuje garść drobnych ale potem coś dokupic dopasować zawsze problem ;P
zapytałeś w krótkie pytania i tam kontynuuj wątek. ten temat zamykam. a Ty zapoznaj się z regulaminem forum
p.s tak to jest kupować okazyjnie nietypowe moto kosztuje garść drobnych ale potem coś dokupic dopasować zawsze problem ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości