Na ciepłym słabo pali.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Na ciepłym słabo pali.
Jak jest zimny silnik to moja Honda CB 450 s pali od kopa , ale jak sie rozgrzeje i chce zapalić to silnik się odezwie i zaraz zgaśnie. Żeby odpalić rozgrzany silnik to musze przy odpaleniu dodać troche gazu. Co to może być ? Prosze o odpowiedź.
A i dzisiaj zauważyłem że jak jest rozgrzany silnik i puszcze manetkę to po jakimś czasie traci obroty i gaśnie.
A i dzisiaj zauważyłem że jak jest rozgrzany silnik i puszcze manetkę to po jakimś czasie traci obroty i gaśnie.
Motocykl to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym.
- bak13
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 22/5/2013, 15:04
- Lokalizacja: Pomorskie
Za bogato gdzies cos... latwe zapalanie z zimnego i trudne z cieplego moze swiadczyc o tym, ze ktorys gaznik (albo wszystkie) przelewa paliwo. Regulacja by sie zdala, a moze by tak pelne czyszczenie i synchro?
-
ChaoticBiker - Stary Wyjadacz
- Posty: 706
- Dołączył(a): 16/11/2007, 18:05
- Lokalizacja: Edinburgh
Dzięki za podpowiedź dzisiaj byłem u mechanika i naregulował mi gaźniki, ale nie sama regulacja była przyczyną bo w gaźnikach była woda a ja po zimie nie spuszczałem z gaźników wody.
Motocykl to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym.
- bak13
- Świeżak
- Posty: 67
- Dołączył(a): 22/5/2013, 15:04
- Lokalizacja: Pomorskie
to i ja się podczepie moto kawasaki ZX6R '02 rocznik na zimnym ok a jak polatam szczególnie po mieście i podgrzeje konkretnie tak 92 stopni załóżmy złapie , zgaszę to muszę poczekać aż temp. spadnie do tych 60 bo inaczej nie idzie odpalić synchro robione w tym roku.
- tomek636
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:19
Rosiboj napisał(a):Brzmi jak zawory do regulacji. Panowie, motocyklami sie nie tylko jezdzi ale jeszcze je serwisuje i to znacznie czesciej niz samochody!
Kolego możesz napisać coś więcej ? Przepraszam ale jestem żółtodzióbem moto mam pierwszy sezon z taką bolączką ją nabyłem i gdzie nie zaszedłem wszędzie mówili że ten model kawy tak ma.
Czy przy zaworach nie powinno być ich słychać jeśli by miały luzy ?? nie słyszę klekotu ... silnik chodzi ok ..(tak mi się wydaje)
- tomek636
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:19
W kawasaki zawory z biegiem czasu nie nabywaja wiekszego luzu jak w polonezie i nie zaczynaja klepac tylko zaciesniaja sie czyli otwieraja sie coraz mniej. Gdy silnik sie nagrzeje a metal rozprezy wowczas ich otwarcie jest jeszcze mniejsze ... jak zapuscisz maszyne to jest ono juz niewystarczajace aby silnik poprawnie pracowal i poprostu sie dusi na cieplym. Po ostygnieciu przerwy sie zwiekszaja i znowu daje rade ... tak ten model i nie tylko ten tak ma ale ma tak tylko wtedy gdy go nie serwisujesz. Jaki masz przebieg i kiedy ostatnio byly robione zawory?Serwis zaworow to nieco upierdliwa rzecz, dlatego wielu ludzi to zaniedbuje a powinno sie to robic co chyba 8k w twoim modelu z tego co pamietam (glowy nie dam) w serwisowce napewno bedzie
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Dzięki kolego a czy idzie to samemu zrobić ? Pojęcie o mechanice jakieś mam ale w motocyklach jestem noga. dodam tylko że motocykl sam z siebie nie gaśnie jeśli to ma jakieś znaczenie, ale jak zgaśnie to własnie aż cieżko kręci dopiero jak ostygnie to wraca do normy. przebieg 40020 , dzwoniłem do poprzedniego właściciela on miał sezon to moto i regulacji zaworów nie robił.
Taki oftop ale co powinieniem jeszcze zrobić ?
Rozrząd sprawdzono oleje i płyny wymieniono.
Taki oftop ale co powinieniem jeszcze zrobić ?
Rozrząd sprawdzono oleje i płyny wymieniono.
- tomek636
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:19
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości