Silnik robi buuu
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Silnik robi buuu
Mój pierwszy post. Także Witam wszystkich;)
Przejdźmy do rzeczy.
Posiadam chiński sprzęt Benzer Yankee 50 i jest taki problem. Tzn kilka problemów.
1. Podczas wrzucania biegów słychać straszne stuki( nie zgrzyty) bardzo jest to nie przyjemne. Trzeba sprzęgło wyregulować nie?
2.Gdy silnik pyrka na jałowym odkręcę energicznie manetkę robi takie buuuu i jak nie puszcze manetki to zgaśnie. Gdy obroty są powyżej 3k jak odkręcę manetkę energicznie to zdusi sie ale złapie i wkręca się. Tak jest na jałowym i na wszystkich biegach. I tu mam pytanie czy tu jest wina gaźnika? Czy może filtr powietrza? Dodam, że jest po prostu do d**y. Jednym słowem nieszczelny tzn boczne pokrywki nie do końca się dociskają do uszczelek.
Gaźnik regulowałem kilka krotnie i nic nie pomogło. Czy może jest to wina tłumika?
Wszystko seria. Dodam, że był mulasto docierany. 25-30km/h. Wtedy to było pierwsze przeżycie z moto. Także wiecie chciało sie dbać to robiło sie to co książka pisała.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam;)
Przejdźmy do rzeczy.
Posiadam chiński sprzęt Benzer Yankee 50 i jest taki problem. Tzn kilka problemów.
1. Podczas wrzucania biegów słychać straszne stuki( nie zgrzyty) bardzo jest to nie przyjemne. Trzeba sprzęgło wyregulować nie?
2.Gdy silnik pyrka na jałowym odkręcę energicznie manetkę robi takie buuuu i jak nie puszcze manetki to zgaśnie. Gdy obroty są powyżej 3k jak odkręcę manetkę energicznie to zdusi sie ale złapie i wkręca się. Tak jest na jałowym i na wszystkich biegach. I tu mam pytanie czy tu jest wina gaźnika? Czy może filtr powietrza? Dodam, że jest po prostu do d**y. Jednym słowem nieszczelny tzn boczne pokrywki nie do końca się dociskają do uszczelek.
Gaźnik regulowałem kilka krotnie i nic nie pomogło. Czy może jest to wina tłumika?
Wszystko seria. Dodam, że był mulasto docierany. 25-30km/h. Wtedy to było pierwsze przeżycie z moto. Także wiecie chciało sie dbać to robiło sie to co książka pisała.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam;)
- ZielonyGość
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/6/2013, 14:24
- Lokalizacja: Okolice Biłgoraja /LBL
- ZielonyGość
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/6/2013, 14:24
- Lokalizacja: Okolice Biłgoraja /LBL
- ZielonyGość
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/6/2013, 14:24
- Lokalizacja: Okolice Biłgoraja /LBL
1) też mam taki problem, po wymianach oleju skrzynia pracuje duzo lepiej. regulacje sprzęgła mi niewiele dawały
2) docieranie 20-30 km h to nie docieranie.... trzeba na pewno wyregulować wszystko, i wszystko ma wpływ. wydech, gaźnik, filtr powietrza. jak sie nie znasz to daj dla kogos kto sie zna
2) docieranie 20-30 km h to nie docieranie.... trzeba na pewno wyregulować wszystko, i wszystko ma wpływ. wydech, gaźnik, filtr powietrza. jak sie nie znasz to daj dla kogos kto sie zna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
A co sądzicie o gąbkowym filtrze? Będzie dobry czy będzie puszczał syfy? Czasem jeżdżę polnymi drogami i pełno kurzu. Kumpel miał stożek to mówił że później miał wytarte ryski w cylindrze. Znacie może jakiegoś dobrego mechanika w okolicach Biłgoraja?
- ZielonyGość
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/6/2013, 14:24
- Lokalizacja: Okolice Biłgoraja /LBL
- ZielonyGość
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/6/2013, 14:24
- Lokalizacja: Okolice Biłgoraja /LBL
gąbka jest duzo lepsza niż siatkowy stożek. warto też gąbke nasączyc specjalnym płynem do tego typu filtrów. i mozna spoko smigac po polnych sciezkach. jedynie im wiecej syfu sie dostaje na filtr tym częsciej trzeba go wyprać w gorącej wodzie z proszkiem np. i znów nasączyc.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ok dzięki. To kupie tą gąbkę. A z gąbką będzie głośniejszy tak jak na stożku? A co to tego buczenia to dziś odpaliłem go i nie wyłączyłem do końca ssania mniejwiecej było półssanie i wtedy od samego dołu normalnie się wkręcał ale na 4 biegu jadąc na półssaniu dalej jest takie przeraźliwe buczenie. Czyżby dostawał za dużo powietrza? Dziś jak znajde czas ściągne filtr i zatkam ręką dolot powietrza i zobacze co się stanie. W każdym razie poinformuje was.
- ZielonyGość
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/6/2013, 14:24
- Lokalizacja: Okolice Biłgoraja /LBL
Nie, na pewno będzie cichszy niż na stożku.
Z tym mułem po otwarciu przepustnicy - po prostu taka budowa gaźnika. Dostaje na początek za dużo powietrza i go dusi. Ale za to jest mocniejszy na wyższych obrotach, kiedy temperatura komory jest wyższa.
Naucz się z tym żyć
Z tym mułem po otwarciu przepustnicy - po prostu taka budowa gaźnika. Dostaje na początek za dużo powietrza i go dusi. Ale za to jest mocniejszy na wyższych obrotach, kiedy temperatura komory jest wyższa.
Naucz się z tym żyć

Kawasaki ER-5, 98r.
- jackal_pl
- Świeżak
- Posty: 299
- Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
- Lokalizacja: Okolice Gliwic
Może i tak. Ale koledzy też mają podobne gaźniki i jest ok. Tak jak wyzej pisalem na półssaniu ładnie sie kręci do 7k potem już nie idzie i musze ssanie wyłączyć. A to tak niemiłosiernie wyje że aż zagłusza jak sie jedzie. Bez kasku tak nie słychać ale w kasku-masakra. Mi się wydaje że to jest kwestia gaźnika/filtra. Dodam ze za jakiś miesiąc bede wymieniał na 72ccm też będzie tak wył? czy już bedzie lepiej? A może wydech nie daje spalinom uciec? W wydechu mam dziure o średnicy 5mm... Dlatego zmienie na ten tłumik http://allegro.pl/tlumik-tlumiki-wm-sport-silencer-opaska-gratis-i3351241819.html (otwórz link)
A co do tej gąbki to w jakim płynem to nasączyć?
A co do tej gąbki to w jakim płynem to nasączyć?
- ZielonyGość
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/6/2013, 14:24
- Lokalizacja: Okolice Biłgoraja /LBL
Nie wiem jak edytować posta chyba sie nie da.Ale do rzeczy. Dziś ściągnąłem filtr powietrza przytkałem ręką więcej jak 1/2 ale mniej jak 3/4 dolotu powietrza w gaźniku i normalnie się wkręca od samego dołu czyli ma 1,7 k obrotów i odkręcę na maxa i nie dławi się. Po prostu się wkręca. Co z tym zrobić?
ostrzeżenie za brak edycji ponownie
senekkorzenna
ostrzeżenie za brak edycji ponownie
senekkorzenna
- ZielonyGość
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/6/2013, 14:24
- Lokalizacja: Okolice Biłgoraja /LBL
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości