Zobacz wÄ…tek - Problem z odpaleniem
NAS Analytics TAG

Problem z odpaleniem

Enduro, Cross
_________

Problem z odpaleniem

Postprzez TomekJ » 13/1/2013, 12:10

Witam Wszystkich :)
Wczoraj zaliczyłem glebę na Dr , zgasła i nie chciała wgl odpalić , rozrusznik tak jakby nie kręcił . Wykręciłem go ,sprawdziłem czy działa i działał ale jak włoży się go na swoje miejsce to nie daje rady zakręcić , tak jakby "coś" w silniku blokowało . Dodam że jeśli się go popchnie to odpali ale z rozrusznika nie daje rady .
Tarcze sprzęgłowe są już zużyte.. Może to właśnie być przyczyną tego że nie daje rady zakręcić bo nie wysprzęgla go do końca ?
TomekJ
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25/9/2012, 18:11
Lokalizacja: Kraków


Postprzez henio12323 » 13/1/2013, 13:34

tarcze sprzęgłowe nic nie maja do wysprzęglania rozrusznika, trudno powiedziec co jest przyczyna. na początek warto podpiąc inny akumulator, moze twój sie uszkodził i po prostu nie ma siły zakręcic, moze rozrusznik byc juz wyjechany tzn szczotki i komutator są zuzyte, wtedy bezproblemu zakręci jak sie podepnie na krótko, ale pod obciązeniem moze nie kręcic.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez TomekJ » 13/1/2013, 15:23

Kręciliśmy akumulatorem samochodowym , nic to nie dało .
TomekJ
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25/9/2012, 18:11
Lokalizacja: Kraków

Postprzez henio12323 » 13/1/2013, 15:51

hmm moze sprzęgiełko uległo uszkodzeniu, tylko że gleba nie powinna miec wpływu na to co sie dzieje w silniku
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez TomekJ » 13/1/2013, 21:56

nie mam pojęcia . Muszę zaglądnąć do silnika bo może faktycznie coś blokuje albo rozrusznik nie daje rady zakręcić .
TomekJ
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25/9/2012, 18:11
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Bostorn » 13/1/2013, 23:51

a kopniakiem próbowałeś? nie blokuje się? tłok dobrze chodzi? nie ma dziwnych stuków itp?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez TomekJ » 14/1/2013, 12:42

nie ma kopki ;/ tylko starter .
TomekJ
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25/9/2012, 18:11
Lokalizacja: Kraków

Postprzez papek23 » 14/1/2013, 16:10

a spróbuj na popych wrzuć np 4 rozpędź usiądź na moto i pość sprzęgło kółko powinno sie obracac albo stanąć w miejscu a jak by stneło to wrzuć najszybszy bieg i spróbuj to samo jak stanie na najszybszym biegu to moze ze tłok sie zatarł albo łożyska na wale dużo możliwości jest ;/ ale jak narazie spróbuj to :)
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez Bostorn » 14/1/2013, 18:47

tłok zobaczy przed otwór w cylindrze, na wylocie spalin, łożyska na wale sprawdzi ręcznie, po sciągnięciu dekli,

2 gieg, kumpel do pomocy i jazda, wcześniej swiece przedmuchac, przeczyscic,sprawdzic iskre i tyle
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez kris514 » 14/1/2013, 19:15

przez wydech w 4t??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bostorn » 14/1/2013, 20:17

a no nie, przez wydech nie, wybacz, przyzwyczajenie do 2t, jedynie moze zobaczyc w jakim stanie mniej wiecej zaworki sÄ… :D

ale w 4t moze kompresję sprawdzic, ale ot tak nagle kompresji nie straciła, obstawiał bym że po prostu, najwyklej w świecie zdrowo się pinda zalała i trzeba ją zdrowo przepalic :D
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez TomekJ » 14/1/2013, 21:10

Panowie może będziecie się śmiać ale znalazłem powód :)
klamka sprzęgła była urwana , odpalałem tak jak trzeba.. Czyli luz i wciśnięte sprzęgło ale pod rączką jest czujnik który jeśli dźwignia jest sprawna to przesuwa się i wtedy moto pali . A klamka złamała się zaraz przy tym czujniku i nie przesuwała się tak jak powinna , dlatego też nie chciał zapalić . Wcześniej też miałem urwaną klamkę ale widocznie przesuwała ten brakujący element i moto palił , więc nie brałem tego pod uwagę . Muszę chyba kupić jakieś porządne handbary :)
Dzięki za wszystkie porady
Pozdrawiam . :)
TomekJ
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 25/9/2012, 18:11
Lokalizacja: Kraków

Postprzez cichycr » 14/1/2013, 21:29

Lepiej porzÄ…dnÄ… klamkÄ™ kup i starczy :)
Honda CR 125

fuck the whales, save 2 strokes !!!
Avatar użytkownika
cichycr
Świeżak
 
Posty: 225
Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez papek23 » 15/1/2013, 10:33

ee nie zawsze ja juz pewnie urwałem 6 klamek przez rok :) wiec tez mam w planach kopic handbary bo byle kamien czy mokra trawa kierownica sie zwyrtnie i po klamce :D
--->Klx 250 ---> CRF450R
papek23
Świeżak
 
Posty: 474
Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz

Postprzez Street4Fun » 15/1/2013, 12:15

To kup niełamiące się i po sprawie, te klamki są prawie niezniszczalne ;)
Fakt, ceny sÄ… szczytowe, ale raczej warto.
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez henio12323 » 15/1/2013, 14:50

róznie bywa, i te "niełamiące" potrafią sie złamać. handbary to też nie zawsze wyjscie z sytuacji. czasem taniej wyjdzie kupic 10 kompletów tanich klamek i łamać za kazdym razem, niz kupic jedna drogą i ją niefortunnie połamac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Street4Fun » 15/1/2013, 15:47

Może i potrafią, ale masz większa pewność, że po upadku wstaniesz z całą klamką i odjedziesz spokojnie ;)
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez hondacr1989 » 16/1/2013, 07:14

podobno jak sie sypniesz z handbarami to większe prawdopodobienstwo ze wykrzywisz kierownice ,ja złamalem w zyciu dwie klamki ale ani jednej w terenie jedną na progu do ,,garazu,,mam drzwi jak w pokoju a drugą nową to chyba zle nabiłem i pękła :Dlol te klamki z dzisiejszego aluminium są a o kant dupy rozbic raz miałem załozoną z mz czy jawy nie pamiętam ale co sie sypłem to sie troche wygieła i tyle
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez henio12323 » 16/1/2013, 10:55

zalezy jakie klamki :P jak kupisz za 15 zł to rzeczywiscie są ze słabego gatunku. ale miałem np oryginalną brembo klamke i przy gelbie wygieła mi się na tym karbie 3 cm od konca. wygiąc z powrotem nie dało rady, wiec postanowiłem obciąć tą głowke, normalnie bzyknąłem dremelem z tarczką do ciecia i szło, a tutaj bawiłem sie kilka minut, mega mocne aluminium.

co do wykrzywienai kierownicy - nie zgodze się. wpływy to nie ma na kierownice, jak masz wygiąc to wygniesz tak czy siak. handbary maja swoje plusy i minusy. jedni mówia że wyginają i łamią nadgarstki, ale ja np jadac przez las wywaliło mnie i uderzyłem kierownicą w drzewo, gdyby nie handbary oderzył bym centralnie ręka. ;) wiec ja tam handbary mam i jestem z nich zadowolony. mimo że przy glebie klamki brembo mi nie uratowały ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na górê