Coś do remontu czy po remoncie. 250 2t
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Coś do remontu czy po remoncie. 250 2t
Witam. Mam prawie 17 lat 172 cm wz i prawie 60 kg wagi. Ostatnimi czasy bardzo zainteresowałem sie jazdą w terenie. Jeździłem na quadzie kolegi i frajda nieziemska a na crossie zapewnie jeszcze większa. Obecnie styczność miałem z super moto, ścigaczami i skuterami. Nigdy z takim prawdziwym crossem. Mam dylemat czy kupić jakieś zatarte 250 2t i zrobic ten szlif do tego łożyska itp. Odpicować na tip top żeby ładnie chodził czy juz kupić po remoncie. Dodam ze sam remontuję silniki 2t biegowe i skuterowe wiec naprawy jestem w stanie przeprowadzić sam. 4t nie stanowi tez dla mnie problemu, ale bardziej fachowiec jestem w 2t. Cross słuzył by mi tak jak juz pisałem do wściekania sie po rożnych gównach (żwirownie) czy też przeprawy w lesie. Odpowiedni by był cross 4t chyba. Jedyn podobny do tych jakim jeździłem sprzęt był Dt 125 i powiem ze to też ładnie idzie ale mocy ma trochę za mało. Na moto od 10 roku życia wiec trochę ogarniam ale te pierwsze kroki to mało dały.
Spalanie nie jest dla mnie problemem:) Ojciec jest kierowcą tira wiec moze mi po taniości kupić dobrej bryny.
yz 250, cr 250 odpowiednie beda na moje zapotrzebowania?
Cena max 5 tyś bo musi starczyć jeszcze na ubranko.
Spalanie nie jest dla mnie problemem:) Ojciec jest kierowcą tira wiec moze mi po taniości kupić dobrej bryny.
yz 250, cr 250 odpowiednie beda na moje zapotrzebowania?
Cena max 5 tyś bo musi starczyć jeszcze na ubranko.
- skolsik13
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 15/9/2012, 16:01
- Lokalizacja: Łuków
po 1 skoro chcesz smigac nie na torze crossowym to nie kupuj motocykla na tor MX, CR i yz to typowe sprzety na tor. nie lubia katowania po lasach polach itp po 2 dla kompletnego amatora w terenie motocykle bedą zdecydowanie za mocne
po 2. to czy lepiej kupic tak czy tak to zalezy co sie trafi. czasem mozna kupic moto w dobrej cenie z udokumentowanym świeżym remontem - kupujesz i smigasz
. ale też czesto ludziom jak strzeli to nie maja juz psychicznie siły do remontów i sprzedaja sporo taniej i wtedy mozna naprawiac. normalnie wiekszosc moto ma cylindry aluminiowe wiec szlif nie wchodzi w gre
tak czy siak koszta utrzymania są spore jezeli chodzi o wyczynówki.
po 3) ja stawiał bym na zakup jakiegos enduraka na takie wypady. DT jak za słaba kup ktma lc2 troche mocniejszy, lub np DR 350. moto duzo tansze w eksploatacji. i na początek wystarczą.
po 2. to czy lepiej kupic tak czy tak to zalezy co sie trafi. czasem mozna kupic moto w dobrej cenie z udokumentowanym świeżym remontem - kupujesz i smigasz


po 3) ja stawiał bym na zakup jakiegos enduraka na takie wypady. DT jak za słaba kup ktma lc2 troche mocniejszy, lub np DR 350. moto duzo tansze w eksploatacji. i na początek wystarczą.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
O taką odpowiedz własnie mi chodziło. Nie jestem doświadczonym kierowcą w motocrossie i dla tego chce coś na początek. Remonty co tydzień też mi sie nie widzą
Szkoda ze tych dr 350 jest strasznie mało :/ moze jakas yamaha 400? yzf albo wr nadają się? Czy to też są torówki?
Szkoda ze tych dr 350 jest strasznie mało :/ moze jakas yamaha 400? yzf albo wr nadają się? Czy to też są torówki?
- skolsik13
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 15/9/2012, 16:01
- Lokalizacja: Łuków
-
eloelolol123 - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 6/10/2009, 14:09
masz 3 kategorie głowne tak jakby
crossówka tylko na tor mx,
hard enduro - własnie WR, ktm EXC, huska WR, suzuki rmx itp. motocykle własnie stworzone pod to co chcesz robic, ale niestety nie stać cie na nie. stare yamahy jak kolega napisał to padliny. do 5 tysiecy nic konkretnego nie kupisz
no i soft enduro - czyli sprzęt na asfalt z mozliwoscia wjazdu w teren, tanie i da sie tym nauczyc ganiać. i na to cie stać.
crossówka tylko na tor mx,
hard enduro - własnie WR, ktm EXC, huska WR, suzuki rmx itp. motocykle własnie stworzone pod to co chcesz robic, ale niestety nie stać cie na nie. stare yamahy jak kolega napisał to padliny. do 5 tysiecy nic konkretnego nie kupisz
no i soft enduro - czyli sprzęt na asfalt z mozliwoscia wjazdu w teren, tanie i da sie tym nauczyc ganiać. i na to cie stać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Rozmawiałem z ojcem i jak bym zbierał przez zimę kasę to nawet 6.5 pogadał z babcią to i 7 tyś by sie znalazło na nowy sezoonik. Myślę że z taką gotówką zwiększa się mój horyzont poszukiwań. Nie za bardzo mi 2t przypada iż lubię długie trasy a 2t sporo pali.
Jakies fajne enduro 125 na dlugie trasy istnieje oprócz dt 125?
Jakies fajne enduro 125 na dlugie trasy istnieje oprócz dt 125?
- skolsik13
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 15/9/2012, 16:01
- Lokalizacja: Łuków
dokładnie DR 350 spoko moto, ekonomiczne i mozesz smigac daleko
nawet daje rade po asfalcie sie przebujać. podobnie klx 250/300. skoro 125 to tylko 2T, bo 125 w 4T ma mniej niz połowe mocy 2T.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
heniu zmiana planów
Dzis znajomy powiedział mi ze 20 km odemnie jest tor crossowy to od razu na moto i pojechałem obejrzeć. Jest długi na 1.6 km ma 6 hopek z czego 2 ok 20 metrów mają. Nie miałem okazji sie przejechać bo byli samymi dużymi pojemnościami i ciężkimi sprzętami. Podjarałem się tą ich jazdą strasznie.
Opłaca sie kupic cr 250 do remontu za 1400 zł?

Opłaca sie kupic cr 250 do remontu za 1400 zł?
- skolsik13
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 15/9/2012, 16:01
- Lokalizacja: Łuków
moze i opłaca zalezy jaki remont. tylko po co ci takie moto ? nie ogarniesz go, szkoda sobie gaci brudzic co wyjazd
kup dobrą 125 ccm i ogarnij ją w 80%
wtedy mozna mysleć o cwiarze


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no i spoko, sam zawsze marzyłem zeby kupic tanią DTtke, zrobic z niej golasa, wywalic zbędne elementy, (stelaze, niepotrzebna elektryke maksymalnie odchudzic jednym słowem ) wsadzic fajne oponki i jazda w teren. moto jest mega zwrotne i przyjemnie jak na tej klasy sprzęt. gdyby tylko poprawic troche fabryczne zawieszenie to i mozna ostrzej posmigac ( niestety na pro skoki czasem jest za słabe) ale kilku metrowe table topy mozna brać :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Nie rozumiem po co z taką kasa wpychać się w DT?
Zapomnij o 250 2T do nauki jazdy w torze.
125 2T to dobry wybór, ale jak masz jeździć w torze to kupuj crosa.
DT zdecydowanie nie nadaje się do normalnej jazdy po torze.
Zapomnij o 250 2T do nauki jazdy w torze.
125 2T to dobry wybór, ale jak masz jeździć w torze to kupuj crosa.
DT zdecydowanie nie nadaje się do normalnej jazdy po torze.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości