125 czy 50 na poczatek?
Posty: 19
• Strona 1 z 1
125 czy 50 na poczatek?
Witam.
Mam 15 lat. Za tydzien koncze 16. Od dluzszego czasu zastanawiam sie nad kupnem jakiegos motocykla. Problem w tym ze jestem dosc wysoki, mam 185 wzrostu. Moje fundusze to maksymalnie 6000pln.
Nie wiem co wybrac. Jakis motorower np. Yamaha TZR 50 lub Aprilia RS 50, albo motocykl 125 np. honda nsr 125. Bardzo spodobala mi sie honda cbr 125, ale z moim wzrostem moge na niej smiesznie wygladac
. Ponadto nie pasuja mi te rowerowe kola.
Prawko A1 mam zamiar zrobic dopiero w marcu-maju przyszlego roku. W mojej miejscowosci nie ma problemow z policja. Na wypady do miasta wstrzymam sie do przyszlego roku. Boje sie ze jesli kupie 50 jej osiagi moga mi wkrótce nie wystarczyc.
Motocykl ma mi sluzyc przez okolo 4lata. Bede nim jezdzil co jakis czas do szkoly 15km no i oczywiscie planuje czeste wyjazdy dalej. Interesuje mnie cos z malym spalaniem maksymalnie 6l. Jestem raczej rozważny i nie zamierzam na poczatek szalec z przyspieszeniem. Co radzicie kupic?
Za pare lat nie bede mial pieniedzy na ewentualna wymiane, wiec kupienie jakiegos 250 w wieku 18 lat jest dla mnie nie mozliwe.
Mam 15 lat. Za tydzien koncze 16. Od dluzszego czasu zastanawiam sie nad kupnem jakiegos motocykla. Problem w tym ze jestem dosc wysoki, mam 185 wzrostu. Moje fundusze to maksymalnie 6000pln.
Nie wiem co wybrac. Jakis motorower np. Yamaha TZR 50 lub Aprilia RS 50, albo motocykl 125 np. honda nsr 125. Bardzo spodobala mi sie honda cbr 125, ale z moim wzrostem moge na niej smiesznie wygladac

Prawko A1 mam zamiar zrobic dopiero w marcu-maju przyszlego roku. W mojej miejscowosci nie ma problemow z policja. Na wypady do miasta wstrzymam sie do przyszlego roku. Boje sie ze jesli kupie 50 jej osiagi moga mi wkrótce nie wystarczyc.
Motocykl ma mi sluzyc przez okolo 4lata. Bede nim jezdzil co jakis czas do szkoly 15km no i oczywiscie planuje czeste wyjazdy dalej. Interesuje mnie cos z malym spalaniem maksymalnie 6l. Jestem raczej rozważny i nie zamierzam na poczatek szalec z przyspieszeniem. Co radzicie kupic?
Za pare lat nie bede mial pieniedzy na ewentualna wymiane, wiec kupienie jakiegos 250 w wieku 18 lat jest dla mnie nie mozliwe.
- Dixon118
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 13/8/2012, 23:20
Musisz wiedzieć z czym wiąże się utrzymanie 2t i 4t. Akurat nsr jest stosunkowo tania w utrzymaniu (jak na 2t) ale taka cbr czy yzf (zobacz ją sobie) jest dużo tańsza. No i dźwięk 2t to porażka. Spalanie możesz w niej osiągnąć poniżej 6l ale nie jest to reguła, może być więcej. Z twoim wzrostem będzie ok. Ale generalnie to jak nie chcesz dużej mocy to popatrz na yzf (w tej cenie szału nie będzie ale coś powinieneś znaleźć) bo tam masz fajny dźwięk, małe spalanie, moc troche większa niż w cbr ale dużo mniejsza niż w 2t i fajny wygląd. Moim zdaniem: z 2t nsr a z 4t yzf.
- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
Jak już pisałem motocykl ma mi starczyć na 4 lata. W tym czasie yzf moze okazać sie za wolny. Ponadto w przyszłości planuje mały tuning
,a czytalem ze w 4t jest to bezsensowne. Zgodnie z radą Mateusza kupię nsr, zostanie mi trochę gotówki na ewentualne wymiany części. Spalanie przeżyje
. Dzięki wszystkim za szybkie odpowiedzi
.



- Dixon118
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 13/8/2012, 23:20
Zgadza się, ale kolega chce żeby była moc
. Nsr to dobry pomysł bo to bardzo popularne moto i bez problemu kupisz, sprzedasz i wgl. Tylko dźwięk jak kosiarka. Moim zdaniem varadero to faktycznie najlepsze moto 125 no ale jak kto woli. Tak czy inaczej nsr to fajne moto i jak znajdziesz w dobrym stanie to nie będziesz żałował, oczywiście jeśli wiesz co to jest 2t
.


- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
Oj to dobry tuning zrób bo może na autostradzie bedzie ok ale będą to prędkości niezbyt zdrowe dla seryjnego silnika 

- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
no varadero rzeczywiscie fajna maszyna na dojazdy. Szkoda ze prawdopodobnie to moto zniknie z europejskiego rynku przez regulacje UE. Nie ma chyba lepszego motocykla w klasie 4t 125cc. Jezeli chcesz dzidowac na autostradzie to wez rs125 ale wtedy musisz sie z wiekszymi kosztami utrzymania. Ja bym brak rs zamist nsr. Nsr to wymarly projekt
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
zxer napisał(a): Nsr to wymarly projekt
Nie wymarły tylko kultowy

- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
A może lepiej rozejżyj się za jakimś enduro
Za tą kasę można przecież dostać Derbi Sende 125 4T, czy Yamahę DT 125 Supermoto lub Enduro w teren, a takie motocykle jak i Varadero 125 moim zdaniem są najlepszym rozwiązaniem na nasze dziurawe drogi.. a Ponadto można fajne poszaleć w lekkim terenie
Pozdrawiam !!

Za tą kasę można przecież dostać Derbi Sende 125 4T, czy Yamahę DT 125 Supermoto lub Enduro w teren, a takie motocykle jak i Varadero 125 moim zdaniem są najlepszym rozwiązaniem na nasze dziurawe drogi.. a Ponadto można fajne poszaleć w lekkim terenie

Pozdrawiam !!
- Kamill #99
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 29/6/2011, 14:37
- Lokalizacja: Gdynia
Ogólnie sensowne na allegro zaczynaja sie od okolo 7tysi np. : http://moto.allegro.pl/yamaha-yzf-125r- ... 68368.html. Chyba jednak wstrzymam sie z zakupem do nastepnego sezonu i skombinuje wiecej kasy, chyba ze trafie na okazje w zime. Mozecie mi jeszcze powiedziec jak nazywaja sie ochraniacze na plastiki?
- Dixon118
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 13/8/2012, 23:20
Cześć miałem taki sam dylemat jak Ty , ja wybrałem CBR-ke 125 mam 185 wzrostu , waga 67 kg , cbr-ka może na zdjęciach się taka wydaje w rzeczywistości nie jest aż tak bardzo mała , jest bardzo wygodna , cbr-ka posiada bardzo dobre zawieszenie oraz jak na mój wzrost pozycja kierwocy jest bardzo idealna nic nie boli .. Prędkość w trasie jaką można utrzymać to+/- 115/120 więc tragedii nie ma , przy składaniu się na bak można z niej wycisnąć prawie 140 ja najwięcej jechałem 135... Spalanie jest naprawde suuuuuper ! Pali 2,6l na 100km no i dźwięk 4t jest bardzo ładny , potrafi odciąć zapłon prawie jak jakaś 600 ..
No i plusem Hondziawki jest też to że jest bardzo tania bardzo zadbany egzemplarz można trafić już za 4000 zł , więc naprawdę zastanów się mocno ale Ci którzy nie jeździli na CBR-ce niech się nie wypowiadają bo znam dużo ludzi którzy też twierdzili że to rower i jeździli na GPR-kach , TZR-kach itp a gdy przejechali się na cbr-ce byli miło zaskoczeni ;D

- Listus17
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 26/5/2011, 16:58
- Lokalizacja: Stawiszyn
Cbrka jest mała, wygląda jak wygląda. Jest wygodna bo wszystko jest na swoim miejscu. Ja mam 186cm i też jeździło mi się dobrze. Jak się ma kase to lepiej yzf a jak nie to cbr. Takie jest moje zdanie. I bez przesady z tą 600, może na filmikach tak się wydaje
, jak stoisz metr od moto to słychać troche inaczej
.


- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości