mx/enduro 50cm vs skuter?
• Strona 1 z 1
mx/enduro 50cm vs skuter?
Czesc,
mam pytanie, a wlasciwie prosbe o pomoc. Mianowicie chciałbym kupić jakiś sprzęt, którym mógłbym się poruszać legalnie bez prawa jazdy, skłaniam się ku motorkowi 50cm Yamaha DT, ale mam też pewne obawy. Bo nie mam dużego doświadczenia w jeździe na motorach, a ostatni mx na jakim siedziałem to była honda cr 250cm porobiona pod sport, no i od tego czasu mam trochę uraz, bo to spotkanie bardzo niemiło wspominam, ta bestia przeciągnęła mnie kilkanaście metrów po glebie... Zastnawiam się czy ta mała Yamaha jest w takim razie dobra na początek przygody z motorami, czy też będzie zbyt narowista do nauki jazdy? Jeśli uważacie, że coś innego byłoby lepsze to dawajcie propozycje. Potrzebuje motorka, którym będę mógł się poruszać bez prawa jazdy po mieście, a w weekendy chciałbym móc pobawić się na nim w terenie. Chciałbym też czuć się na nim pewnie, a nie siedzieć jak na igłach w stresie, tak jak to było w przypadku tej hondy cr. Powiedzcie mi też jak wygląda spalanie w takim małym motorku terenowym w porownaniu do skutera, podczas spokojnej jazdy po mieście.
Pozdrawiam, Mariusz.