Zobacz wÄ…tek - kiedy kupic i co?
NAS Analytics TAG

kiedy kupic i co?

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

kiedy kupic i co?

Postprzez myszaa55 » 13/7/2012, 13:54

Witam Od razu powiem ze jestem najzielenszy z zielonych jesli chodzi o mechanike i wogole o motoryzacje... Ale tak sie zlozyło że zdałem prawo jazdy na A i mam troche uzbieranej gotówki i chciałbym coś sobie kupić... Na początku po namowie wujka chciałem kupić jakiegoś nowego ale do wyboru miałem tylko chyba rometa division albo zippa nitro 250tki. Osobiście mi one nie przeszkadzaja pomimo że na forach occzytałem się ze wstyd nimi jeździc itd Nawet mi się spodobały;) ale po zagłębieniu sie dowiedziałem sie że niektóre egzemplarze siedzą więcej w warsztacie niż na ulicy, a poza tym te 250 szybko się nudzą i czlowiek chce coś większego No i oczywiste że z odsprzedaża będzie problem bo traca na wartości i to baaaardzo No i zacząłem się rozgladać za czymś większym ale tu tez się pojawił problem bo obowiązkowo musiałbym ten motor ubezpieczyc na siebie, a że mam 23 lata to wiadomo że bez zniżek a nawet czytałem o jakichś zwyżkach za wiek... tak czy inaczej Lepiej kupić któregoś z tych mniejszych czy szukać czegoś większego? a jeśli coś większego to co? Dysponuje kwotą 7tys, ale w razie jakiejś inwestycji na dłuższy czas mógłbym ja powiększyć do maxymalnie 9tys zł ale te w tych 9 tysiakach to musze się zmieścic ze wszystkim (ubezpieczenie, rejestracja, nawet kask i ewantualnie jakieś naprawy czy wymiany części) Pozdrawiam i proszę o porady :)
myszaa55
Świeżak

Postprzez Sykopson » 13/7/2012, 14:20

Kask to nie wszystko. Przydałoby się policzyć też za jakąś kurtkę i rękawice no i buty też by się przydały. Więc z 1000-1500zł odłóż sobie na jakieś podstawowe ciuchy...

Z motocykli za te 7 koła to polecałbym popularne 500:
-Suzuki GS 500
-Kawasaki ER5
-Honda CB500
-Kawasaki GPZ500