Hamulce
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Hamulce
Witam was dopiero się zalogowałem i ogarniam forum ale mam pytanie. Wymieniałem klocki oraz płyn hamulcowy przy zx9r 1999r przed wymiana płynu wszystko było super klamka wysoka i twarda, po wymianie jest tragedia zamykam klamke o manetke jest miekka i nie mam hamulca.
Rzeczy które zrobiłem:
-wymiana płynu na DOT4
-odpowietrzenie układu (nie ma powietrza sprawdzane wiele razy)
-wyczyściłem tłoczki i wymiana uszczelnienia
Rzeczy które zrobiłem:
-wymiana płynu na DOT4
-odpowietrzenie układu (nie ma powietrza sprawdzane wiele razy)
-wyczyściłem tłoczki i wymiana uszczelnienia
- Piciu1234
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 27/6/2012, 13:00
Po zwykłej wymianie klocków musisz trochę pompować by klocki doszły do tarczy i klamka wraca na miejsce. Skoro wymieniałeś płyn i odpowietrzyłeś a nadal są problemy to pierwsze co się nasuwa to źle odpowietrzony układ, ewentualnie możliwe, że gdzieś jest nieszczelny. Jak sprawdziłeś, że na 100% nie masz powietrza w układzie?
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
-
Nal - Świeżak
- Posty: 408
- Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa
wciskasz klamke, odkrecasz odpowietrznik i zamykasz, puszczasz klamke. Zacznij od zacisku ktory jest z lewej strony. PAMIETAJ o dolewaniu plynu do zbiorniczka. Czasami zuzyjesz 2-3 zbiorniczki zanim odpowietrzysz caly uklad.
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
@kapela
nie wiem czy to wina przewodow ale ja odkad zmienilem na te w stalowym oplocie to nigdy nie mialem problemu z odpowietrzeniem. Wczesniej musialem sie sporo napompowac zanim stwardnialy. Trzeba tez uwazac z dokrecaniem odpowietrznika bo te zaciski sa bardzo delikatne...ja rozwalilem raz zacisk za mocno dokrecajac odpowietrznik.
Mozna tez podlozyc pod srube banjo przy pompie jakas szmate i delikatnie wykrwawic z pompy plyn i ewentualne powietrze
pompowac pompowac pompowac ;P
nie wiem czy to wina przewodow ale ja odkad zmienilem na te w stalowym oplocie to nigdy nie mialem problemu z odpowietrzeniem. Wczesniej musialem sie sporo napompowac zanim stwardnialy. Trzeba tez uwazac z dokrecaniem odpowietrznika bo te zaciski sa bardzo delikatne...ja rozwalilem raz zacisk za mocno dokrecajac odpowietrznik.
Mozna tez podlozyc pod srube banjo przy pompie jakas szmate i delikatnie wykrwawic z pompy plyn i ewentualne powietrze
pompowac pompowac pompowac ;P
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości