Zobacz wÄ…tek - Hamulce
NAS Analytics TAG

Hamulce

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Hamulce

Postprzez Piciu1234 » 27/6/2012, 13:12

Witam was dopiero się zalogowałem i ogarniam forum ale mam pytanie. Wymieniałem klocki oraz płyn hamulcowy przy zx9r 1999r przed wymiana płynu wszystko było super klamka wysoka i twarda, po wymianie jest tragedia zamykam klamke o manetke jest miekka i nie mam hamulca.
Rzeczy które zrobiłem:
-wymiana płynu na DOT4
-odpowietrzenie układu (nie ma powietrza sprawdzane wiele razy)
-wyczyściłem tłoczki i wymiana uszczelnienia
Piciu1234
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27/6/2012, 13:00


Postprzez Nal » 27/6/2012, 14:47

Po zwykłej wymianie klocków musisz trochę pompować by klocki doszły do tarczy i klamka wraca na miejsce. Skoro wymieniałeś płyn i odpowietrzyłeś a nadal są problemy to pierwsze co się nasuwa to źle odpowietrzony układ, ewentualnie możliwe, że gdzieś jest nieszczelny. Jak sprawdziłeś, że na 100% nie masz powietrza w układzie?
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa


Postprzez Vergon » 27/6/2012, 15:14

Zapowietrzony na bank, pewnie w pompie masz jeszcze pęcherzyki.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez zxer » 27/6/2012, 15:56

wciskasz klamke, odkrecasz odpowietrznik i zamykasz, puszczasz klamke. Zacznij od zacisku ktory jest z lewej strony. PAMIETAJ o dolewaniu plynu do zbiorniczka. Czasami zuzyjesz 2-3 zbiorniczki zanim odpowietrzysz caly uklad.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez KAPELA911 » 27/6/2012, 21:30

zxer czy to nie jest przypadłość kawasaki z tak cieżkim odpowietrzaniem?
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez zxer » 27/6/2012, 22:47

@kapela
nie wiem czy to wina przewodow ale ja odkad zmienilem na te w stalowym oplocie to nigdy nie mialem problemu z odpowietrzeniem. Wczesniej musialem sie sporo napompowac zanim stwardnialy. Trzeba tez uwazac z dokrecaniem odpowietrznika bo te zaciski sa bardzo delikatne...ja rozwalilem raz zacisk za mocno dokrecajac odpowietrznik.

Mozna tez podlozyc pod srube banjo przy pompie jakas szmate i delikatnie wykrwawic z pompy plyn i ewentualne powietrze

pompowac pompowac pompowac ;P
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez KAPELA911 » 28/6/2012, 07:35

trzeba by się temu przyjżeć i wyciagnąć wnioski z twojego sposobu bo jak wdze dużo osób ma problemy z heblami.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê