Drugie moto, sport/naked- 10~ zł
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Drugie moto, sport/naked- 10~ zł
Witam. Przelatane 2 sezony na CB500 (jakieś 12k km), sprzedałem z bólem serca, chcę przesiąść się na coś mocniejszego, jednak bardziej od stada kucyków rajcuje mnie lepsze zawieszenie niż w CB, a co za tym idzie możliwość płynnego i ostrego pokonywania winkli. Pomyślałem więc o sporcie (docelowo k1 600/750), gixx 3/4 jednak chyba odpada, będę jeździł po mieście, więc 600tka pewnie da większą frajdę z jazdy. Ktoś jeździł k1 600/750 i może jakoś je porównać? Wiem że w 750 z przodu był już ups, zmienia to coś konkretnego?
Jako że jestem "fanem" nakedów, myślałem też o hornecie (600, na 900 mnie raczej nie stać), no ale nie wiem czy będę do końca usatysfakcjonowany. Jechałem raz na 600, wszystko cacy, ale jednak czegoś mi brakowało. Za to na takiej daytonie 600 czułem się jak u mamy na kolanach. Fajna pozycja, power też niezły, prowadzenia nie przetestowałem jako tako- wiadomo, nie swój sprzęt. Jestem otwarty na wszelakie propozycje (nie dawać mi tutaj linków do F4, nie chcę/nudne/pospolite/nie i tyle).
SpeedFour też mi się bardzo podoba, jakby nie te jego dwie trąby przy baku, straszna rzecz. Ogólnie mam niezły mętlik w głowie, chciałbym to jakoś poukładać, trzymam się tego, że docelowym następnym sprzętem jest K1 600. Jakieś inne propozycje? Z góry dzięki i pozdrawiam.
Jako że jestem "fanem" nakedów, myślałem też o hornecie (600, na 900 mnie raczej nie stać), no ale nie wiem czy będę do końca usatysfakcjonowany. Jechałem raz na 600, wszystko cacy, ale jednak czegoś mi brakowało. Za to na takiej daytonie 600 czułem się jak u mamy na kolanach. Fajna pozycja, power też niezły, prowadzenia nie przetestowałem jako tako- wiadomo, nie swój sprzęt. Jestem otwarty na wszelakie propozycje (nie dawać mi tutaj linków do F4, nie chcę/nudne/pospolite/nie i tyle).
SpeedFour też mi się bardzo podoba, jakby nie te jego dwie trąby przy baku, straszna rzecz. Ogólnie mam niezły mętlik w głowie, chciałbym to jakoś poukładać, trzymam się tego, że docelowym następnym sprzętem jest K1 600. Jakieś inne propozycje? Z góry dzięki i pozdrawiam.
- Tasiu91
- Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
- Lokalizacja: Rybnik
Nie bardzo rozumiem co ma promień skrętu do jazdy na moto, wiem że nawrócić czasem trzeba, ale przecież nie kupuję kamaza:) Suche dane techniczne można wygoglować, a i tak w 100% nie oddadzą tego jak moto jedzie. Uprzedzam że ciuchy już mam, także budżet idzie tylko na moto.
- Tasiu91
- Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
- Lokalizacja: Rybnik
ja mam Horneta 600 z 2005tego, czyli juz na upsie. Nie wiem jakim jeździłeś, ale mi się nim bardzo dobrze pokonuje zakręty, zawieszenie jest dostatecznie twarde, ale też nie niszczy pleców no i wygoda w mieście wielka 100KM w zupełności wystarcza, żeby się powygłupiać. Z hamulców też jestem zadowolony
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
To był chyba 2004 rok, wiem że to był pierwszy model z katalizatorem. No ale miał też akcesoryjną kierownicę, dużo szersza, także moje odczucia mogą się różnić. Jego spalanie też do najniższych nie należy, za to ma minusa. 100km wystarcza w zupełności, także raczej coś 600 niż 750. No i musisz się ze mną zgodzić, że taki gixx ma prowadzenie na pewno bardziej "ostre" niż hornet:) Lepiej bierze zakręty. A na horneta900 trzeba już mieć trochę więcej pieniedzy.
- Tasiu91
- Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
- Lokalizacja: Rybnik
a myślisz, że gixx spali mniej? mi na trasie wyszło 5l z haczkiem na setke przy prędkościach 90-110
Hornet 900 jest nastawiony bardziej na turystykę i zawieszenie wcale nie musi być twardsze niż w CB500
Hornet 900 jest nastawiony bardziej na turystykę i zawieszenie wcale nie musi być twardsze niż w CB500
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
Kaai napisał(a):mowiles do miasta. w miescie na winklach sie nie kladziesz, bo nie ma gdzie. no chyba ze w nocy, ale to rzadko.
OK, może i do miasta, ale jednak ze wskazaniem na sporta. Niewygodnie- wiem, niepraktycznie- wiem. Idąc takim tokiem myślenia to zaraz mi skuter zaproponujesz
A w trasie to cb po górskich słowackich winklach wzięła mi 4.7l/100km (2 osoby, torby, bagaż). Tylko trochę się dusiła:) Mówiłem o lekko dynamicznej jeździe w mieście. HH900 to już nie to samo co 600, wiem, ale temat odpada, bo to już grubsza kasa. Ktoś miał do czynienia/kupował/sprowadzał gixxy k1 600? Na co zwracać uwagę przy zakupie?
- Tasiu91
- Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
- Lokalizacja: Rybnik
Chciales inne propozycje to moze 636??
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
Czasem lepiej dozbierac i kupic cos co naprawde Ci sie podoba .
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
Rok 2006. Jazda jak dla mnie elegancka. Ekonomiczny, szybki, zwinny na winklach sprzecik:). Wiadomo to supersport wiec wygody zero ale mi to nie przeszkadza . Jezdzilem przed kupnem cbrka i r6. CBR'ka jakos nie dla mnie stworzona hehe a r6 zaduzy sputnik z dolnych obrotow a ze to moje pierwsze cacko to chcialem cos optymalnego i tak kupilem 636. Tu mozesz poczytac na temat mojego modelu http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art25.html
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
Ktoś może przedstawić mi porównanie K1 600 i K1 750? Mam mały dylemat pomiędzy tymi dwoma pojemnościami. Jak z prowadzeniem, przerzucaniem z lewa na prawą, czy te 140 koni daje już power porównywalny do litra, czy jednak nie?
- Tasiu91
- Świeżak
- Posty: 143
- Dołączył(a): 29/8/2010, 09:58
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości