Zobacz wątek - Świerzy kierwoca. Co wybrać?
NAS Analytics TAG

Świerzy kierwoca. Co wybrać?

i inne małe pojemności
_________

Świerzy kierwoca. Co wybrać?

Postprzez enginer1 » 11/6/2012, 23:02

Cześć. Mam 14 lat i o dziwo prawie nigdy nie miałem do czynienia ze skuterem/50-tką, 80 i wyżej. Zdałem na karte moto... Jaki motorower (jedynie na biegi, skutery nie wchodzą w gre) polecacie mi kupić? Uważamy z ceną ponieważ moja rodzina buduje dom i nie bd wydawał 4 tysięcy na przykładowy JUNAK 901,902. Myślałem coś o Romecie Ogar 900. Przystępna cena, myślę, że bezawaryjny. Mój sąsiad go ma już 3 lata i mówi , że jest z niego zadowolony. Co wy na to?
Pozdrawiam.
enginer1
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11/6/2012, 22:55
Lokalizacja: Żmigród


Postprzez mikiniki » 12/6/2012, 08:23

Nie za " mocny " ?
mikiniki
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 23/2/2012, 16:36


Postprzez henio12323 » 12/6/2012, 08:37

chinczyk jak chinczyk ;P jak dla mnie ich pochodzenie dyskwalifikuje sprzet od razu. wolałbym miec juz cos starszego ale markowego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Norton » 12/6/2012, 17:25

Kolega przejechał rometem zetka 6700km ZERO awarii tylko jakieś pierdoły typu od czasu do czasu żarówki itp.
Ja słyszałem że z china to najlepsze są junaki, podobno ich jakość jest całkiem całkiem.
Ogólnie chińczyki jeżdżą długo, ale trzeba bardzo o nie dbać. Zasada jest prosta: Albo sie psuje cały czas, albo zepsuje sie raz, i już jeździ do końca. Polecam www.mnich.xt.pl i zakładka sprzęt - 65kkm rometem.
Ale pamiętaj, te silniki są słabe. ja na zębatce 15z przód tył nie wiem ile jadę ok. 79kmh wg. gps z górki.
Więc osiągów od niego nie wymagaj.
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez henio12323 » 12/6/2012, 17:57

tak a ja miałem yamahe DT z ponad 30 tysiacami km przebiegu i wymieniony był tylko tłok... i tez tylko zarówki itp.. pokaz mi chinczyka po 30 tys.

junaki są dobre głownie dla tego że przed sprzedaza są odpalane, i sprawdzane. chyba nawet na hamowni. ale silniki maja identyczne co sprzety tansze.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez michau_ek » 12/6/2012, 19:12

Ja na twoim miejscu nie kupiłbym nowego chińczyka, bo już na wstępie tracisz 1/3 (jak nie połowe) wartości motoru. Markowce są w cenie, lecz wiadomo, że częsci są do nich cholernie drogie.

Sam posiadam ogara 900 racing i szczerze mówiąc nie narzekam - zrobiłem nim 7600km do teraz (przez 3 lata) i z poważniejszych rzeczy poszło łożysko piasty zębatki (koszt naprawy 6 zł :D) nigdy ogarem nie stanąłem, zawsze dojezdzalem do celu, pierdółki takie jak wskaznik paliwa czy spalona zarowka w liczniku, czasami się zdarzają (szczegolnie w nowkach) lecz jak sie raz to zrobi to śmiga (sam tak miałem).

MOC: no jest to coś kolo 3ch koni, aby się jako tako toczyło trzeba kręcić do wysokich obrotów a wysokie obroty = wibracje generowane przez silnik. dostępne są tanio zestawy 60cc,72cc, 88cc, 110 oraz nowe silniki 110/125 które dają już osiągi na poziomie markowego 50cc w 2t (czytaj silników am6 - 10 km). Spalanie jest super, ja w swoim 110/125cc potrafie zejść poniżej 2ch litrów przy predkosci 55/60 km/h (poważnie mówie), głównym atutem tych silników jest właśnie spalanie. ja do wytrzymalości nic nie mam, bo na 50cc w pełnym katowaniu zrobiłem 6k km a na nowym silniku mam już 1500km BEZAWARYJNIE.

jak coś wiecej trzeba to pisz na gg 12135964


ps. jest paru ludzi który na ogarze 900 zrobili odpowiednio 40 tys, 26 tys, 20 tys itp więc nie jest tak źle :)
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez czestersss » 13/6/2012, 19:23

Popieram michau_ek. Sam posiadam yamasaki 50 biegówkę. Na silniku 125 ccm zrobiłem już dobre 4k km. Silnik się nie psuje jedynie czasami jakaś pierdółka się zniszczy. Pali naprawdę mało mi około 2,5l/100km, te silniki są nisko obrotowe w porównaniu do am6. Am6 musisz kręcić wysoko żeby poczuć ciągnięcie i już 125ccm 4t bije na głowę 50ccm 2T wiem bo mam porównanie. A ceny takich pojazdów i części są naprawdę śmieszne.
czestersss
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 9/10/2011, 06:26

Postprzez blazejvs125 » 13/6/2012, 19:52

Kumpel ma ogarka i ma nabite 11 tys. A znam go i wiem, że motor nie był szanowany nie był :D
Benzyna we krwi, wiatr we włosach....
Avatar użytkownika
blazejvs125
Świeżak
 
Posty: 207
Dołączył(a): 30/4/2011, 16:01



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na gr
cron