Zobacz wÄ…tek - motocykl dla przyjemnosci do 4 tyÅ›
NAS Analytics TAG

motocykl dla przyjemnosci do 4 tyÅ›

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

motocykl dla przyjemnosci do 4 tyÅ›

Postprzez BaKo » 4/6/2012, 14:20

Witam.

Z miejsca chcialbym przeprosić wszystkich bo to co za chwile przeczytacie moze wydać się dla osób ogarnietych w temacie szokiem. Prosze o wyrozumiałość.

Od paru miesiecy zastanawiam się nad kupnem motoru. Prawdopodobnie ścigacz nie koniecznie bardzo "wybitny". Jestem totalnym laikiem i nie chce popełnić masy błedów na początku żeby nie zniechecić się do wszystkiego.

Chciałbym pojeździć typowo dla przyjemności. Nie musi zawierać masy bajerów ktorych i tak na dzien dobry nie ogarne. Chciałbym pewny i dobry motor ktorym moglbym jeździć w niedługie trasy i po mieście.

Cholernie podobają mi się ścigacze (no nie wiem czemu, ale tak mam). Przeglądałem oferty na allegro jednak z moim doświadczeniem to wszystkie są piękne a po przeczytaniu paru tematów na tutejszym forum doszedłem do wniosku że to jedna wielka bujda.

- Jakie masz doświadczenie (ile km na jakim sprzęcie), - 0 doświadczenia
- Wiek, waga, wzrost, - 22 , 75kg , 183 cm
- Do jakich celów chcesz używać motocykla
(jazda na co dzień - do pracy/szkoły/ po mieście czy trasie, - 60%
weekendowe latanie z kumplami dla rozrywki, - 35%
turystyka dłuższa/dalsza, - 4%
jazda z plecaczkiem czy bez, - 0%
jazda po torze, - 0%
jazda po szutrach lub cięższym terenie - 1%
- Ile kilometrów chcesz przelatać w sezonie? - Pojecia nie mam. Zależy od czasu i funduszy
- Ile gotówki masz na sam motocykl i czy pomyślałeś o ciuchach? - 4 tyś o ciuchach nie myslałem
- Jaki budżet możesz przeznaczyć na jego utrzymanie w sezonie? - Brak danych
- Jakie motocykle Ci siÄ™ podobajÄ… - Åšcigacze
- Które modele na tą chwilę przyciągnęły Twoją uwagę? - Brak. Otwarty na propozycje.