Czy taki motocykl crossowy będzie odpowiedni ?
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Czy taki motocykl crossowy będzie odpowiedni ?
Witam,
- Hornet 600 4 tys., Bandit 1200s 15 tys. km
- 20 lat, 180 cm 75 kg,
- Teren 70% asfalt 30%
- na ile będę miał czas, trudno określić (praca)
- 6500zł, ciuchy posiadam
- Ile będzie wymagał
- cross, szosa
- Yamaha YZF 250 i 426 ale jestem otwarty na inne propozycje.
Chcę się poradzić w sprawie motocykla crossowego.
Mam 180 cm wzrostu, 75 kg wagi, lat 20. Jeźdźiłem dotychczas Hornetem 600 z 99r. (pierwsze moto - 1 sezon), Fazerem 1000 (lecz po 2 tygodniach go sprzedałem), Banditem 1200 ( 2 pełne sezony ) a od niedawna jestem szczęśliwym(?) posiadaczem Kawasaki KLR 650 z 2004r. Nie ukrywajmy że motocykl terenowy to nie jest i mimo jakichkolwiek modyfikacji nim nie będzie. Zastanawiam się nad Yamahą YZF 250 lub 426 ( bo z tego co widziałem jest mała róźnica wagowa 98 kg a 105 kg na sucho ), z tego co mi wiadomo ( w crossach nie siedzę ) KTM jak na mój budżet będzie za drogi, tak samo Honda Crf-ka, może jakieś Suzi? Bardzo zależy mi na tym żeby był to motocykl z prawem rejestracji ( będę jeźdźił po lesie, urządzał wyprawy crossowe z kumplami którzy w tematach motocrossów są ogarnięci) ale potrzebuję czasem wyskoczyć do miasta i polecieć po asfalcie (mieszkam 10km od miasta). Nie mam multum gotówki na remonty więc ważnym jest dla mnie również aby był to czterosuw. Jeśli by to rozłożyć to ok 70% teren, 30% drogi asfaltowe. Jestem przygotowany na to że będzie trzeba zakupić 2 komplety kół ( no właśnie, będzie trzeba?) bo teren po którym będę chciał jeździć to raczej teren ciężki ( głęboki piach, błoto, szutr, tereny podmokłe). Noi jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o...mój budżet 6000-7000zł. Siedem to już takie naprawdę zawyżone maksimum, może się uda znaleźć coś taniej. Z góry dzięki za odpowiedź
- Hornet 600 4 tys., Bandit 1200s 15 tys. km
- 20 lat, 180 cm 75 kg,
- Teren 70% asfalt 30%
- na ile będę miał czas, trudno określić (praca)
- 6500zł, ciuchy posiadam
- Ile będzie wymagał
- cross, szosa
- Yamaha YZF 250 i 426 ale jestem otwarty na inne propozycje.
Chcę się poradzić w sprawie motocykla crossowego.
Mam 180 cm wzrostu, 75 kg wagi, lat 20. Jeźdźiłem dotychczas Hornetem 600 z 99r. (pierwsze moto - 1 sezon), Fazerem 1000 (lecz po 2 tygodniach go sprzedałem), Banditem 1200 ( 2 pełne sezony ) a od niedawna jestem szczęśliwym(?) posiadaczem Kawasaki KLR 650 z 2004r. Nie ukrywajmy że motocykl terenowy to nie jest i mimo jakichkolwiek modyfikacji nim nie będzie. Zastanawiam się nad Yamahą YZF 250 lub 426 ( bo z tego co widziałem jest mała róźnica wagowa 98 kg a 105 kg na sucho ), z tego co mi wiadomo ( w crossach nie siedzę ) KTM jak na mój budżet będzie za drogi, tak samo Honda Crf-ka, może jakieś Suzi? Bardzo zależy mi na tym żeby był to motocykl z prawem rejestracji ( będę jeźdźił po lesie, urządzał wyprawy crossowe z kumplami którzy w tematach motocrossów są ogarnięci) ale potrzebuję czasem wyskoczyć do miasta i polecieć po asfalcie (mieszkam 10km od miasta). Nie mam multum gotówki na remonty więc ważnym jest dla mnie również aby był to czterosuw. Jeśli by to rozłożyć to ok 70% teren, 30% drogi asfaltowe. Jestem przygotowany na to że będzie trzeba zakupić 2 komplety kół ( no właśnie, będzie trzeba?) bo teren po którym będę chciał jeździć to raczej teren ciężki ( głęboki piach, błoto, szutr, tereny podmokłe). Noi jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o...mój budżet 6000-7000zł. Siedem to już takie naprawdę zawyżone maksimum, może się uda znaleźć coś taniej. Z góry dzięki za odpowiedź
- snupson
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 5/5/2012, 13:08
Suzuki DRZ 400 na SM lub terenowych koła będzie trafnym rozwiązaniem,
"Nie mam multum gotówki na remonty więc ważnym jest dla mnie również aby był to czterosuw"
Jak padnie ci silnik to spokojnie się zmieścisz w 3000-4500 tysiącach
"Nie mam multum gotówki na remonty więc ważnym jest dla mnie również aby był to czterosuw"
Jak padnie ci silnik to spokojnie się zmieścisz w 3000-4500 tysiącach
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa
hehe ale czy można jeździć w typowo twardym terenie, jak tylne koło zatańczy to skontruje go bez problemu? o taki mi chodzi, chcę się nauczyć jeźdźić tak żeby maszyna aż latała w powietrzu na górkach z tego co widzę ciorają zawsze 250 i to jest max na teren stąd moje pytanie
- snupson
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 5/5/2012, 13:08
kolego nie pisz w 10 działach, ciągnij wątek w dziale off road bo ostrzeżenia polecą...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości