Zobacz wÄ…tek - jestem amatorem ;] ale chce to zmienic=D
NAS Analytics TAG

jestem amatorem ;] ale chce to zmienic=D

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

jestem amatorem ;] ale chce to zmienic=D

Postprzez kamilszczak » 25/5/2007, 19:03

sluchajcie.. od dawna mysle o motorze ale zawsze czegos brak, glownie kasy. teraz zdalem mature i mam troche czasu, chce kupic jakis starszy motor tak.. 15 letni zeby wykorzystac dlugie wakacji i nauczyc sie go absllugiwac ( w senisie napraw ) naprwade nie mam doswiadczenia, ani znajomych ktorzy w tym siedzÄ…, ale jestem solidnie zdeterminowany i mam sporo podrecznikow na te tematy wiem ze to nie wszystko, i dlatego pisze do was, co myslicie porywam sie na wiatraki? wiem ze z kupnem tez moge dac plame bo nie mam doswiadczenia i moge kupic smiec...
ale jak nie teraz to kiedy? mam czekac az skoncze studia i bedzie mnie stac na nowy sprzet? piszcie co myslicie... mozecie mnie zbesztac ;]
pozdro
kamilszczak
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 5/1/2007, 22:29
Lokalizacja: Mielec


Postprzez bmroczyk » 25/5/2007, 19:59

Jesli chodzi o kupno to wez se soba jakiegos zaufanego mechanika .
Co do zaczecia przygody - nigdy nie jest za pozno :)
Ile masz do wydania ?
Jaki typo motocykla cie interesuje ?
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY


Postprzez rosa » 25/5/2007, 22:06

Co to za przyjemnosc cie besztac jak na to pozwalasz???
Kup sobie takiego sprzeta ze jak go rozbierzesz i zlozysz a zostanie ci jeszcze czesci luzem to nie bedzie zal. Nauczysz sie obslugi i jazdy a w miedzyczasie zbieraj na cos powaznego.
www.rosamotorcycle.pl | | FZ600/XRV650/WR450
Avatar użytkownika
rosa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1190
Dołączył(a): 7/2/2007, 10:59