Zobacz wÄ…tek - Kask i buty - porady
NAS Analytics TAG

Kask i buty - porady

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Kask i buty - porady

Postprzez arcisz14 » 23/4/2012, 22:22

Witam. Jestem początkującym motocyklistą. Właśnie zaczynam swoja przygodę z motocyklami. Chcę kupić sobie motor, ale wiadomo najpierw potrzebny ubiór i reszta. Dzisiaj byłem w sklepie motocyklowym i po przymierzałem kilka rzeczy. Z kasków wybrałem Nolan N 90S szczękowy, bo mam zamiar go głównie użytkować w mieście. Kolega mi polecił firmę Nolan ponieważ sam już używa takiego kasku od 3 lub 4 sezonów i nic się mu z tym nie dzieje. Z butów wybrałem Model Vertigo firmy sidi. Ponieważ jest możliowśc wymiany elementów którę się mogą zetrzeć oraz jest wentylacja buta. Proszę o rady od starszych kolegów po fachu czy znają lub polecają kask lub buty o podobnych parametrach, wytrzymałości i może w trochę tańszych okolicach. Z góry dzięki za pomoc
arcisz14
Świeżak

Postprzez kravec » 23/4/2012, 22:32

okresl lepiej te okolice cenowe
Pamietaj ze praktycznie zawsze drozsze będzie lepsze.
kravec
Administrator

Postprzez arcisz14 » 24/4/2012, 06:36

tzn na razie jestem w stadium gromadzenia pieniędzy. Chciałbym po prostu mieć bardzo dobre akcesoria jesli jest to w ogóle możliwe w miarę nie dużych pieniądzach. Powiedzmy tak Kask do 1000. Buty do 900.
arcisz14
Świeżak

Postprzez kravec » 24/4/2012, 15:08

No to wybrałeś bardzo dobrze. Jeśli kask Ci odpowiada (dobrze leży, nie uwiera, trzyma się ciasno, podoba się) to bierz i się nie zastanawiaj. Buty tak samo bardzo dobry wybór. W tej cenie możesz zerknąć jeszcze na alpinestarsy smx-plusy, smx-r czy smx-4. Poczytaj dokładniej które jaki poziom bezpieczeństwa oferują, jednak jeśli Sidi również Ci dobrze przypasiło to jak najbardziej będzie to dobry wybór.
kravec
Administrator

Postprzez arcisz14 » 24/4/2012, 19:14