Gpz 500s problem z silnikiem
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Gpz 500s problem z silnikiem
Witam kolegów może ktoś przyczyni się dobrą radą . Z góry dziękuje
Opis problemu :
Ostatnio skończyło mi się paliwo dolałem i ....
Silnik stracił ochote do jazdy . Powyżej 4-5 tys. obr . słabo ciągnie . Kręci się normalnie , na obroty wychodzi prawidłowo i pali od kopa . I z lewej strony na obrotach coś zaczelo stukać ( w okolicy cylindra ) na wyższych obrotach ( wolne i do 4 tys. cisza ). Przy jeżdzie ze stałą prędkością lub zwalnianiu silnikiem pracuje ładnie jednak przy przyśpieszaniu chałasuje coś w okolicy lewego cylindra oraz na zimnym i ciepłym silniku przy dodawaniu obrotów pojawia się biały dym ( delikatnie ( z prawej strony brak )
Co zrobiłem do tej pory :
Wykluczyłem paliwo , wyczyściłem gazniki oraz układ paliwowy , sprawdziłem ustawienie rozżądu ( znaki ) i napinacz .
Mam zamiar rozebrać dół silnika ( bez rozpoławiania i poszukać jakiejś usterki ) jeżeli nic nie znajdę zdejmę głowice i będę szukał .
Jeżeli ktoś miał już podobny problem lub się domyśla co się stało prosę o jakiekolwiek sugestie . Dodam że nie ubywa oleju ani wody
Opis problemu :
Ostatnio skończyło mi się paliwo dolałem i ....
Silnik stracił ochote do jazdy . Powyżej 4-5 tys. obr . słabo ciągnie . Kręci się normalnie , na obroty wychodzi prawidłowo i pali od kopa . I z lewej strony na obrotach coś zaczelo stukać ( w okolicy cylindra ) na wyższych obrotach ( wolne i do 4 tys. cisza ). Przy jeżdzie ze stałą prędkością lub zwalnianiu silnikiem pracuje ładnie jednak przy przyśpieszaniu chałasuje coś w okolicy lewego cylindra oraz na zimnym i ciepłym silniku przy dodawaniu obrotów pojawia się biały dym ( delikatnie ( z prawej strony brak )
Co zrobiłem do tej pory :
Wykluczyłem paliwo , wyczyściłem gazniki oraz układ paliwowy , sprawdziłem ustawienie rozżądu ( znaki ) i napinacz .
Mam zamiar rozebrać dół silnika ( bez rozpoławiania i poszukać jakiejś usterki ) jeżeli nic nie znajdę zdejmę głowice i będę szukał .
Jeżeli ktoś miał już podobny problem lub się domyśla co się stało prosę o jakiekolwiek sugestie . Dodam że nie ubywa oleju ani wody
Gzp 500s , Cbr 1000f
- destroyder
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 7/3/2012, 00:28
- Lokalizacja: Pilchowo ok.Szczecin
zaraz zaroz jedzil dobrze braklo paliwa i jezdzi zle??
jesli tak to albo paliwo albo syf jakis w gazniku po tym jak braklo paliwo gdzies osiadl
jesli tak to albo paliwo albo syf jakis w gazniku po tym jak braklo paliwo gdzies osiadl
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Wczoraj wieczorem po robocie kupiłem browar i do roboty a to co zrobiłem :
Rozebrałem pokrywe zaworów , sprawdziłem panewki , luz zaworowy , naciąg łańcucha rozżądu , stan świec , znaki na kołach i łańcuchu . Wszystko tak jak powinno być . Poskładałem całość i zauważyłem że jeden gażnik nie robi mgiełki tylko pluje przed siebie .
To chyba będzie przyczyną ( myslę o spalaniu stukowym i braku mocy ).
Teraz takie moje pytanie lepiej używany kupić czy zestaw regeneracyjny i wyregulować .
Dzięki za wszystkie podpowiedzi może komuś się coś przyda a ja jak skończę naprawę to dam znać
Rozebrałem pokrywe zaworów , sprawdziłem panewki , luz zaworowy , naciąg łańcucha rozżądu , stan świec , znaki na kołach i łańcuchu . Wszystko tak jak powinno być . Poskładałem całość i zauważyłem że jeden gażnik nie robi mgiełki tylko pluje przed siebie .
To chyba będzie przyczyną ( myslę o spalaniu stukowym i braku mocy ).
Teraz takie moje pytanie lepiej używany kupić czy zestaw regeneracyjny i wyregulować .
Dzięki za wszystkie podpowiedzi może komuś się coś przyda a ja jak skończę naprawę to dam znać
Gzp 500s , Cbr 1000f
- destroyder
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 7/3/2012, 00:28
- Lokalizacja: Pilchowo ok.Szczecin
zdecydowanie rozebrac kupic sprey do czyszczenia gaznikow zapomnialem nazwy, wyczyscic nim, przedmuchac, rozkrecic dokrecic, zakrecic i moze bedzie git
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Nie nie, nic nie musisz kupować żadnych tych zestawów. Wystarczy tak jak RUTRA napisał, musisz porządnie wyczyścić gaźnik. Jakiś syf siedzi i blokuje ci dawke. Tylko nie czyść beznyną tylko spray, ew myjka ultradźwiękowa.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa
dzięki za podpowiedzi . Dodam że wczoraj wieczorem przyjechał znajomy mechanik i posłuchał mówi że sam nie wie ale odgłos ewidentnie z okolicy lewego cylindra okolice głowicy ( jakby spalanie stukowe . Wyczyszcze gazniki i jak nie pomoże to ....... sam już nie wiem chyba gazniki używane kupie bo facet ma z motoru chodzącego niedaleko mnie i chce 120 . Zobaczymy odpisze jak coś się wyjaśni .
Gzp 500s , Cbr 1000f
- destroyder
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 7/3/2012, 00:28
- Lokalizacja: Pilchowo ok.Szczecin
Kupiłem specyfik valvolinea wypucowałem gazniki i jest gorzej niż poprzednio . wezme gazniki od innego gpz i zobaczymy jak nie to to czapka w góre a i dodam że jak odpale bez filtra i odłącze gaznik przy stukającym cylindrze to stukot cichnie a po ponownym podłącczeniu kopci i stuka ( przed czyszczeniem nie kopcił ) .
Gzp 500s , Cbr 1000f
- destroyder
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 7/3/2012, 00:28
- Lokalizacja: Pilchowo ok.Szczecin
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości