Zobacz wÄ…tek - Gpz 500s problem z silnikiem
NAS Analytics TAG

Gpz 500s problem z silnikiem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gpz 500s problem z silnikiem

Postprzez destroyder » 16/4/2012, 21:23

Witam kolegów może ktoś przyczyni się dobrą radą . Z góry dziękuje

Opis problemu :

Ostatnio skończyło mi się paliwo dolałem i ....

Silnik stracił ochote do jazdy . Powyżej 4-5 tys. obr . słabo ciągnie . Kręci się normalnie , na obroty wychodzi prawidłowo i pali od kopa . I z lewej strony na obrotach coś zaczelo stukać ( w okolicy cylindra ) na wyższych obrotach ( wolne i do 4 tys. cisza ). Przy jeżdzie ze stałą prędkością lub zwalnianiu silnikiem pracuje ładnie jednak przy przyśpieszaniu chałasuje coś w okolicy lewego cylindra oraz na zimnym i ciepłym silniku przy dodawaniu obrotów pojawia się biały dym ( delikatnie ( z prawej strony brak )

Co zrobiłem do tej pory :
Wykluczyłem paliwo , wyczyściłem gazniki oraz układ paliwowy , sprawdziłem ustawienie rozżądu ( znaki ) i napinacz .

Mam zamiar rozebrać dół silnika ( bez rozpoławiania i poszukać jakiejś usterki ) jeżeli nic nie znajdę zdejmę głowice i będę szukał .

Jeżeli ktoś miał już podobny problem lub się domyśla co się stało prosę o jakiekolwiek sugestie . Dodam że nie ubywa oleju ani wody
Gzp 500s , Cbr 1000f
destroyder
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7/3/2012, 00:28
Lokalizacja: Pilchowo ok.Szczecin


Postprzez Throttle » 17/4/2012, 11:27

Niewłaściwe luzy zaworów ?.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35


Postprzez RUTRA.RD » 18/4/2012, 07:25

zaraz zaroz jedzil dobrze braklo paliwa i jezdzi zle??
jesli tak to albo paliwo albo syf jakis w gazniku po tym jak braklo paliwo gdzies osiadl
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez destroyder » 18/4/2012, 09:56

Wczoraj wieczorem po robocie kupiłem browar i do roboty a to co zrobiłem :

Rozebrałem pokrywe zaworów , sprawdziłem panewki , luz zaworowy , naciąg łańcucha rozżądu , stan świec , znaki na kołach i łańcuchu . Wszystko tak jak powinno być . Poskładałem całość i zauważyłem że jeden gażnik nie robi mgiełki tylko pluje przed siebie .
To chyba będzie przyczyną ( myslę o spalaniu stukowym i braku mocy ).

Teraz takie moje pytanie lepiej używany kupić czy zestaw regeneracyjny i wyregulować .

Dzięki za wszystkie podpowiedzi może komuś się coś przyda a ja jak skończę naprawę to dam znać
Gzp 500s , Cbr 1000f
destroyder
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7/3/2012, 00:28
Lokalizacja: Pilchowo ok.Szczecin

Postprzez RUTRA.RD » 18/4/2012, 10:53

zdecydowanie rozebrac kupic sprey do czyszczenia gaznikow zapomnialem nazwy, wyczyscic nim, przedmuchac, rozkrecic dokrecic, zakrecic i moze bedzie git
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez grunder » 18/4/2012, 13:22

Nie nie, nic nie musisz kupować żadnych tych zestawów. Wystarczy tak jak RUTRA napisał, musisz porządnie wyczyścić gaźnik. Jakiś syf siedzi i blokuje ci dawke. Tylko nie czyść beznyną tylko spray, ew myjka ultradźwiękowa.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez KAPELA911 » 18/4/2012, 14:16

Te spraje to np ,,BOLL zmywacz do gaźników" albo ,,STP carb spray,, tego drugiego używałem i wporządku, pójdź do mechanicznego i jak pwoiesz o co chodzi to coś Ci dadza w tym kierunku.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez destroyder » 19/4/2012, 14:25

dzięki za podpowiedzi . Dodam że wczoraj wieczorem przyjechał znajomy mechanik i posłuchał mówi że sam nie wie ale odgłos ewidentnie z okolicy lewego cylindra okolice głowicy ( jakby spalanie stukowe . Wyczyszcze gazniki i jak nie pomoże to ....... sam już nie wiem chyba gazniki używane kupie bo facet ma z motoru chodzącego niedaleko mnie i chce 120 . Zobaczymy odpisze jak coś się wyjaśni .
Gzp 500s , Cbr 1000f
destroyder
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7/3/2012, 00:28
Lokalizacja: Pilchowo ok.Szczecin

Postprzez destroyder » 20/4/2012, 14:23

Kupiłem specyfik valvolinea wypucowałem gazniki i jest gorzej niż poprzednio . wezme gazniki od innego gpz i zobaczymy jak nie to to czapka w góre a i dodam że jak odpale bez filtra i odłącze gaznik przy stukającym cylindrze to stukot cichnie a po ponownym podłącczeniu kopci i stuka ( przed czyszczeniem nie kopcił ) .
Gzp 500s , Cbr 1000f
destroyder
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 7/3/2012, 00:28
Lokalizacja: Pilchowo ok.Szczecin



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê