Zobacz wątek - suzuki rf 900 bierze olej powyżej 8 tys. obrotów
NAS Analytics TAG

suzuki rf 900 bierze olej powyżej 8 tys. obrotów

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

suzuki rf 900 bierze olej powyżej 8 tys. obrotów

Postprzez Maciek Szczegóra » 9/4/2012, 15:39

witam! jestem tu nowy i z góry przepraszam jesli cos robie nie tak. Mam poroblem z moim suzuki rf 900. mianowicie po dodaniu gazu do 8 tys. obrotów moto zaczyna dymić na niebiesko.czy mam się tym przejmować? I jeszcze jeden problem jak ruszam wolno to słychać z silnika tykanie. Ponoć one tak mają. Ale mnie nie daje to spokoju. :(
Maciek Szczegóra
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9/4/2012, 15:14
Lokalizacja: Krotoszyn


Postprzez RUTRA.RD » 10/4/2012, 10:40

jak bedziesz jechal motocyklem niech kumpel za toba jedzie i zrobcie test

pare razy ostro przyspiesz do czerwonego kumpel niech patrzy czy kopcisz wtedy nie na postoju , zobacz tez ile oleju ci ubywa

co do dzwieku to za malo danych a i tak przez neta bedzie ciezko to zdiagnozować
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez Maciek Szczegóra » 11/4/2012, 09:44

No sprawdzałem i jak dam mu np. na 2 biegu do czerwonego to kopci. :? A oleju nie zauważyłem żeby ubyło
Maciek Szczegóra
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9/4/2012, 15:14
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez RUTRA.RD » 11/4/2012, 10:13

co to znaczy kopci kolor spalin jaki jest za toba ? olej zeby widac bylo ubytek to z 500 1000 km roznie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Maciek Szczegóra » 11/4/2012, 13:28

Dym ma kolor niebieski. Czyli olej. Czy to może oznaczać że rf-a ma już dość??? :?
Maciek Szczegóra
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9/4/2012, 15:14
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez RUTRA.RD » 11/4/2012, 13:43

nie a czym tu sie przejmowac
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez SuzukiMaster » 11/4/2012, 15:53

kolego tak jak RUTA.RD proponuję byś zrobił 1000km i sprawdził stan oleju przed i po przejechaniu tego dystansu, naj prawdopodobniej to pierścienie puszczają.
Jak długo masz to moto ? nowy nabytek? co do tykania mi się wydaje że to zawory do regulacji choć suzuki zazwyczaj tak ma że z silnika słychać tykanie, powiedz jeszcze czy w czasie jazdy też tyka czy tylko podczas postoju ?
Avatar użytkownika
SuzukiMaster
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 5/1/2012, 22:37
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez toma1 » 11/4/2012, 20:19

Jak duzo oleju nie bierze i bardzo nie kopci to nie przejmuj sie tym smigaj dalej. Panowie co moze byc przyczyna pali mi czujnik od kontrolki oleju, siadl mi raz zalozylem drugi i znowu mi teraz siadl, jakas zware mam w instalacji czy co, mial moze ktos taki przypadek.
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15

Postprzez Maciek Szczegóra » 12/4/2012, 12:40

moto posiadam nie długo. Było sprowadzone z Anglii. przy oględzinach jak go kupowałem nie zauważyłem żeby dymił na niebiesko dopiero gdy zmieniłem olej, filtr oleju, filtr powietrza, i świece to zauważyłem że kopci.olej wlałem Motul 5100. A co do tego tykania to słychać je tylko jak ruszam powoli a póżniej już prawie wogóle nie słychać, kiedy stoje w miejscu to też nie słychać. Tykanie dochodzi z okolic wałka zdawczego.
Maciek Szczegóra
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9/4/2012, 15:14
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez zxer » 12/4/2012, 13:34

No to lepiej sprawdz luzy zaworowe bo tutaj rzadko kto to robi. Zwlaszcza ze ustawienie luzu kosztuje tutaj w granicach 500 - 400 funtow w normalnym warsztacie. Czyli polowa ceny motocykla :P Na 100% bedzie potrzebna regulacja. Uwazajcie na starsze moto sprowadzone z UK bo tutaj rzadko kto o nie dba.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez RUTRA.RD » 13/4/2012, 06:31

dokladnie ustaw zawory i gazniki zaplacisz za to troche ale bedziesz mial spokoj
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Maciek Szczegóra » 13/4/2012, 23:31

Zrobię tak jak radzicie. Dam do ustawienia zawory i gazniki i zobaczymy co się będzie działo. Dzięki za pomoc :) lewa do góry
Maciek Szczegóra
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9/4/2012, 15:14
Lokalizacja: Krotoszyn

Postprzez RUTRA.RD » 14/4/2012, 06:52

tylko niech to zrobi dobry motocyklowy mechanik, nie mam nic do henka z koziej woli ale naprawde czasem nie warto oszczedzac
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez zxer » 14/4/2012, 14:41

Sam sobie mozesz zrobic jezeli jestes bardziej rozgarniety. do zaworow potrzebny ci bedzie szczelinomierz, suwmiarka lub mikrometr do pomiaru shimow no i odpowiednie klucze.

Do synchro gaznikow mozesz zrobic sobie manometr domowym sposobem za pomoca wezyka 3-4 metry
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Maciek Szczegóra » 14/4/2012, 16:00

Może bym i zrobił sobie sam tylko nigdy tak daleko się w to nie zagłębiałem. Tu u nas jest 2 takich co naprawia motocykle.Będe się musiał do nich przejechać.
Maciek Szczegóra
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 9/4/2012, 15:14
Lokalizacja: Krotoszyn



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości




na górê