Zobacz wÄ…tek - R6 albo CBR 600 rr
NAS Analytics TAG

R6 albo CBR 600 rr

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

R6 albo CBR 600 rr

Postprzez MorieriSsS » 8/4/2012, 13:13

Witam wszystkich ;) planuje kupic r6 lub RR-ke tez 600 troszke sie o nich naczytalem jesli chodzi o dane techniczne, lecz nie wiem na co zwracac uwage przy kupnie i zwracam sie do Was z prosba o pomoc ;) wiem ze to bardzo podobne moto i oba mi sie bardzo podobaja lecz sklaniam sie bardziej do R6 bo to zawsze bylo moim marzeniem ;D

Zastanawiam sie jeszcze z jakim przebiegiem powinno byc moto z roku 2003-2006 bo sa rozne od 13-40 tys KM proste ze lepszy ten mniejszy ale czy to jest duza roznica jesli motor ma przejechane np 26 tys KM jaki bd stan silnika wiem ze to zalezy od wlascicieli ale kazdy wie ze jak ktos chce sprzedac to malo kto powie cala prawde ;)

I jeszcze jedno znalazlem ostatnio ogloszenie R6 z 2006 i przebiegiem 3300 KM w dobrej cenie i z oryginalnymi blokadami ciekawi mnie ile w tym prawdy;) co o tym myslicie ?;) dodam ze jest troszke daleko od mojej miejscowosci wiec gdybym mial tam jechac to musze wiedziec na co patrzec bo jechalbym praktycznie po kupno ;)

czekam na odpowiedz i zgóry dziekuje ;))
MorieriSsS
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50


Postprzez motoluka » 8/4/2012, 13:37

Nie patrz na przebieg w tym kraju. Wszyscy kręcą. Patrz tylko i wyłącznie na stan techniczny i wizualny.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe


Postprzez MorieriSsS » 8/4/2012, 14:07

KaG to jest malo istotne bo wiem co chce tylko nie wiem na co zwracac uwage przy kupnie i zwracam sie do Was ;)

z tym przebieg wlasnie wiem ze jest roznie, stan wizualny nie jest ciezko ocenic i oryginalne malowania wiem jakie sa i wolalbym w oryginalnym kupic bo mniejsze prawdopodobienstwo ze cos bylo nie tak jak malowany ;)

gorzej jest z tym stanem technicznym, bo nie wiem na co zwracac uwage zeby dobrze dzialalo ;) bo moze dzialac dobrze a byc cos ukryte ;)
MorieriSsS
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50

Postprzez MorieriSsS » 8/4/2012, 14:24

a Ty jak sie nie znasz a chceszcos miec to nie kupujesz ? nie mam nikogo i chcialbym jakos samemu sobie poradzic tylko musze wiedziec na co zwracac uwage ;)
MorieriSsS
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50

Postprzez pietrek7557 » 8/4/2012, 14:26

Jestes swiezo po kursie? To Twoje pierwsze moto? Bo cos mi sie tak zdaje...
pietrek7557
Bywalec
 
Posty: 514
Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
Lokalizacja: Opole

Postprzez Boshi » 8/4/2012, 14:30

To wynajmij mechanika by podjechał z toba, prawdopodobnie nie masz zielonego pojęcia o motocyklach dlatego nie wiem na co zwracać uwagę.
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez PrimoGhost » 8/4/2012, 14:37

Co do przebiegów, ja zazwyczaj robię tak.... Biorę zdjęcie sprzęta z aukcji lub innego ogłoszenia na którym widzę tylną zębatkę.. Potem wchodzę na stronę producenta i szukam tego modelu z tego konkretnego rocznika. Porównuję zębatkę i wiem plus minus na czym stoję. Zakładając, że napęd w 600set wytrzymuje około 25 - 30 tys KM,a oferowany motocykl ma przejechane 5 tys i świeżo wymienione zębatki... To chyba logiczne.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez MorieriSsS » 8/4/2012, 14:49

Nie jestem swiezo po kursie, jezdzilem prawie 2 sezony Yamaha FZR 600 a tamten rok nie jezdzilem bo chcialem auto kupic i teraz chce kupic motor z powrotem ;) tzn mechanika mam bo tata mechanik jest i na silnikach sie zna tylko chodzi mi o cos bardziej ukrytego z czym mozna sie spotkac ;) wiem ze przez neta ani w dwoch zdaniach sie nie naucze tylko chodzi mi o ukryte bo o tych normalnych ze tak powiem to wynajme tate ;D
MorieriSsS
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50

Postprzez motoluka » 8/4/2012, 14:52

MorieriSsS napisał(a):a Ty jak sie nie znasz a chceszcos miec to nie kupujesz ? nie mam nikogo i chcialbym jakos samemu sobie poradzic tylko musze wiedziec na co zwracac uwage ;)


Oj coś kręcisz kolego :-) To już czytałeś? http://www.scigacz.pl/Zakup,motocykla,u ... ,8710.html
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez prowinski » 8/4/2012, 16:09

PrimoGhost napisał(a):Co do przebiegów, ja zazwyczaj robię tak.... Biorę zdjęcie sprzęta z aukcji lub innego ogłoszenia na którym widzę tylną zębatkę.. Potem wchodzę na stronę producenta i szukam tego modelu z tego konkretnego rocznika. Porównuję zębatkę i wiem plus minus na czym stoję. Zakładając, że napęd w 600set wytrzymuje około 25 - 30 tys KM,a oferowany motocykl ma przejechane 5 tys i świeżo wymienione zębatki... To chyba logiczne.

Nie do końca tak musi być. Są tacy co wymieniają napęd na dida, bo tak im się podoba i mają kasę, może być tak, że moto było nie używane przez okres 2/3 sezonów i stać cały ten czas na 2 kołach w garażu/szopie przez co napęd przerdzewiał , wyciągnął się w jednym miejscu a w drugim jest całkowicie napięty przez co nie nadaje się do jazdy,itp.
<PIOTR>
prowinski
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/9/2010, 14:51

Postprzez prowinski » 8/4/2012, 16:22

<PIOTR>
prowinski
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 12/9/2010, 14:51

Postprzez Kaai » 8/4/2012, 20:21

to twoje pierwsze moto jak nic. zapisz mi nerki w testamecie. 7letnie moto z 13k przebiegu? prosze cie!
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez PrimoGhost » 8/4/2012, 23:28

Nie do końca tak musi być. Są tacy co wymieniają napęd na dida, bo tak im się podoba i mają kasę, może być tak, że moto było nie używane przez okres 2/3 sezonów i stać cały ten czas na 2 kołach w garażu/szopie przez co napęd przerdzewiał , wyciągnął się w jednym miejscu a w drugim jest całkowicie napięty przez co nie nadaje się do jazdy,itp.


Mhm... napęd wyciągnie się od stania... ej chłopie chłopie...
nie wiem kto zmienia DID-a na DID-a.... bo w seryjnych Japończykach jest zazwyczaj właśnie napęd DID-a montowany.. Zmiana dla samej frajdy? No nie wiem... Prędzej już ktoś pakuje oryginalną zębatkę na tył. Z tym, że komu się chce i raczej jest ciężko zdobyć seryjną za normalne pieniądze.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez MorieriSsS » 9/4/2012, 09:41

Kaai nie to nie jest moje pierwsze moto, nie chcesz to nie wierz ;) tak czytalem te artykuly zanim napisalem ;)

koledzy chodzi mi dokladnie o cos typu wiem ze w R6 niby wypada ten 2 bieg wiem wiem ze to zalezy od poprzedniego wlasciciela lecz bardziej jest sklonna do "psucia" ze tak to nazwe gdzies slyszalem ze w hondach tez cos takiego jest bardziej uczulonego na awaryjnosc ale nie wiem co i ile w tym prawdy ;)

z tych niektorych postow cos zostanie w glowie i napewno sie przyda przy kupnie ;D
MorieriSsS
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50

Postprzez Kaai » 9/4/2012, 11:22

miales juz moto, jezdziles 2 lata a jestes zielony i nie wiesz na co zwracac uwage? prosze cie.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez MorieriSsS » 9/4/2012, 20:30

Nie chcesz nie pomagaj, bedziesz teraz dociekal, zwrocilem sie o pomoc nie mozesz poprostu pomoc tylko cwaniakujesz i pokazujesz zes jest najmadrzejszy, Ty kiedys tez byles zielony wiec sobie daruj takie gadanie!
MorieriSsS
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50

Postprzez Kaai » 9/4/2012, 20:53

to nie jest tak ze sie wymadrzam, bo nie o to w tym chodzi. wszystkim sie podobaja r6 i rry ale nie o to w tym chodzi, takie moto na pierwszy sprzet moze naprawde okazac sie zabojcze, wiec nie ma sensu leciec w kulki i zmyslac historyjki no ale ok, twoj wybor.
w r6 padaly 2 jak byly stawiane na kolo etc, jak wyczuc? wbijasz 2gi bieg i lecisz po calym zakresie obrotow ze 2 -3 razy, nie wyskoczy bieg jest ok. ale to byly tylko na poczatku modelow do '01 roku bodajze, potem juz bylo ok, rr jako tako bolaczek nie mialy
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez MorieriSsS » 13/4/2012, 18:31

Dzieki ;) to nie zmyslona historyjka tylko prawda, znam wiele osob co od 900 i 1000 zaczynaly i smigaja bez problemu a ja z tamta 600 tez wiekszych problemow nie mialem ;)
MorieriSsS
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50

Postprzez Cacper » 13/4/2012, 19:15

Ale jazda na FZR 600 a na R6 to niebo a ziemia. Jak chcesz kupić to kup i tak zrobisz jak uważasz. Ja jeździłem na Sv650s, gsxf 750 i teraz mam R6 (2005r) i wiesz mi lub nie ale on zapi....la i nie wiem czemu ludzie uważają że to dobry pomysł kupić R6 czy Cbr na 1 lub 2 motor.
Jak uważasz że dasz radę to kup co znajdziesz w lepszym stanie technicznym.
Przed kupnem przejedź się np tą R6 i przeciągnij go 1 i 2 do odciny to zobaczysz czy wyskakują biegi czy nie.

Tak z ciekawości czy w FZR starczała ci moc i ile kilometrów przejechałeś ?????

http://www.scigacz.pl/Yamaha,R6,caly,cz ... 12333.html
Cacper
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 17/1/2011, 21:00
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez MorieriSsS » 16/4/2012, 21:33

Moze z 6 tys km, no mocy bylo nawet i dzieki za porady, kupilem cbr-ke ;) temat mozna zamknac ;)
MorieriSsS
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości




na górê