R6 albo CBR 600 rr
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
R6 albo CBR 600 rr
Witam wszystkich planuje kupic r6 lub RR-ke tez 600 troszke sie o nich naczytalem jesli chodzi o dane techniczne, lecz nie wiem na co zwracac uwage przy kupnie i zwracam sie do Was z prosba o pomoc wiem ze to bardzo podobne moto i oba mi sie bardzo podobaja lecz sklaniam sie bardziej do R6 bo to zawsze bylo moim marzeniem ;D
Zastanawiam sie jeszcze z jakim przebiegiem powinno byc moto z roku 2003-2006 bo sa rozne od 13-40 tys KM proste ze lepszy ten mniejszy ale czy to jest duza roznica jesli motor ma przejechane np 26 tys KM jaki bd stan silnika wiem ze to zalezy od wlascicieli ale kazdy wie ze jak ktos chce sprzedac to malo kto powie cala prawde
I jeszcze jedno znalazlem ostatnio ogloszenie R6 z 2006 i przebiegiem 3300 KM w dobrej cenie i z oryginalnymi blokadami ciekawi mnie ile w tym prawdy;) co o tym myslicie ?;) dodam ze jest troszke daleko od mojej miejscowosci wiec gdybym mial tam jechac to musze wiedziec na co patrzec bo jechalbym praktycznie po kupno
czekam na odpowiedz i zgóry dziekuje )
Zastanawiam sie jeszcze z jakim przebiegiem powinno byc moto z roku 2003-2006 bo sa rozne od 13-40 tys KM proste ze lepszy ten mniejszy ale czy to jest duza roznica jesli motor ma przejechane np 26 tys KM jaki bd stan silnika wiem ze to zalezy od wlascicieli ale kazdy wie ze jak ktos chce sprzedac to malo kto powie cala prawde
I jeszcze jedno znalazlem ostatnio ogloszenie R6 z 2006 i przebiegiem 3300 KM w dobrej cenie i z oryginalnymi blokadami ciekawi mnie ile w tym prawdy;) co o tym myslicie ?;) dodam ze jest troszke daleko od mojej miejscowosci wiec gdybym mial tam jechac to musze wiedziec na co patrzec bo jechalbym praktycznie po kupno
czekam na odpowiedz i zgóry dziekuje )
- MorieriSsS
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50
Nie patrz na przebieg w tym kraju. Wszyscy kręcą. Patrz tylko i wyłącznie na stan techniczny i wizualny.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
KaG to jest malo istotne bo wiem co chce tylko nie wiem na co zwracac uwage przy kupnie i zwracam sie do Was
z tym przebieg wlasnie wiem ze jest roznie, stan wizualny nie jest ciezko ocenic i oryginalne malowania wiem jakie sa i wolalbym w oryginalnym kupic bo mniejsze prawdopodobienstwo ze cos bylo nie tak jak malowany
gorzej jest z tym stanem technicznym, bo nie wiem na co zwracac uwage zeby dobrze dzialalo bo moze dzialac dobrze a byc cos ukryte
z tym przebieg wlasnie wiem ze jest roznie, stan wizualny nie jest ciezko ocenic i oryginalne malowania wiem jakie sa i wolalbym w oryginalnym kupic bo mniejsze prawdopodobienstwo ze cos bylo nie tak jak malowany
gorzej jest z tym stanem technicznym, bo nie wiem na co zwracac uwage zeby dobrze dzialalo bo moze dzialac dobrze a byc cos ukryte
- MorieriSsS
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50
a Ty jak sie nie znasz a chceszcos miec to nie kupujesz ? nie mam nikogo i chcialbym jakos samemu sobie poradzic tylko musze wiedziec na co zwracac uwage
- MorieriSsS
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Co do przebiegów, ja zazwyczaj robię tak.... Biorę zdjęcie sprzęta z aukcji lub innego ogłoszenia na którym widzę tylną zębatkę.. Potem wchodzę na stronę producenta i szukam tego modelu z tego konkretnego rocznika. Porównuję zębatkę i wiem plus minus na czym stoję. Zakładając, że napęd w 600set wytrzymuje około 25 - 30 tys KM,a oferowany motocykl ma przejechane 5 tys i świeżo wymienione zębatki... To chyba logiczne.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Nie jestem swiezo po kursie, jezdzilem prawie 2 sezony Yamaha FZR 600 a tamten rok nie jezdzilem bo chcialem auto kupic i teraz chce kupic motor z powrotem tzn mechanika mam bo tata mechanik jest i na silnikach sie zna tylko chodzi mi o cos bardziej ukrytego z czym mozna sie spotkac wiem ze przez neta ani w dwoch zdaniach sie nie naucze tylko chodzi mi o ukryte bo o tych normalnych ze tak powiem to wynajme tate ;D
- MorieriSsS
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50
MorieriSsS napisał(a):a Ty jak sie nie znasz a chceszcos miec to nie kupujesz ? nie mam nikogo i chcialbym jakos samemu sobie poradzic tylko musze wiedziec na co zwracac uwage
Oj coś kręcisz kolego To już czytałeś? http://www.scigacz.pl/Zakup,motocykla,u ... ,8710.html
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
PrimoGhost napisał(a):Co do przebiegów, ja zazwyczaj robię tak.... Biorę zdjęcie sprzęta z aukcji lub innego ogłoszenia na którym widzę tylną zębatkę.. Potem wchodzę na stronę producenta i szukam tego modelu z tego konkretnego rocznika. Porównuję zębatkę i wiem plus minus na czym stoję. Zakładając, że napęd w 600set wytrzymuje około 25 - 30 tys KM,a oferowany motocykl ma przejechane 5 tys i świeżo wymienione zębatki... To chyba logiczne.
Nie do końca tak musi być. Są tacy co wymieniają napęd na dida, bo tak im się podoba i mają kasę, może być tak, że moto było nie używane przez okres 2/3 sezonów i stać cały ten czas na 2 kołach w garażu/szopie przez co napęd przerdzewiał , wyciągnął się w jednym miejscu a w drugim jest całkowicie napięty przez co nie nadaje się do jazdy,itp.
<PIOTR>
- prowinski
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/9/2010, 14:51
- prowinski
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/9/2010, 14:51
Nie do końca tak musi być. Są tacy co wymieniają napęd na dida, bo tak im się podoba i mają kasę, może być tak, że moto było nie używane przez okres 2/3 sezonów i stać cały ten czas na 2 kołach w garażu/szopie przez co napęd przerdzewiał , wyciągnął się w jednym miejscu a w drugim jest całkowicie napięty przez co nie nadaje się do jazdy,itp.
Mhm... napęd wyciągnie się od stania... ej chłopie chłopie...
nie wiem kto zmienia DID-a na DID-a.... bo w seryjnych Japończykach jest zazwyczaj właśnie napęd DID-a montowany.. Zmiana dla samej frajdy? No nie wiem... Prędzej już ktoś pakuje oryginalną zębatkę na tył. Z tym, że komu się chce i raczej jest ciężko zdobyć seryjną za normalne pieniądze.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Kaai nie to nie jest moje pierwsze moto, nie chcesz to nie wierz tak czytalem te artykuly zanim napisalem
koledzy chodzi mi dokladnie o cos typu wiem ze w R6 niby wypada ten 2 bieg wiem wiem ze to zalezy od poprzedniego wlasciciela lecz bardziej jest sklonna do "psucia" ze tak to nazwe gdzies slyszalem ze w hondach tez cos takiego jest bardziej uczulonego na awaryjnosc ale nie wiem co i ile w tym prawdy
z tych niektorych postow cos zostanie w glowie i napewno sie przyda przy kupnie ;D
koledzy chodzi mi dokladnie o cos typu wiem ze w R6 niby wypada ten 2 bieg wiem wiem ze to zalezy od poprzedniego wlasciciela lecz bardziej jest sklonna do "psucia" ze tak to nazwe gdzies slyszalem ze w hondach tez cos takiego jest bardziej uczulonego na awaryjnosc ale nie wiem co i ile w tym prawdy
z tych niektorych postow cos zostanie w glowie i napewno sie przyda przy kupnie ;D
- MorieriSsS
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50
Nie chcesz nie pomagaj, bedziesz teraz dociekal, zwrocilem sie o pomoc nie mozesz poprostu pomoc tylko cwaniakujesz i pokazujesz zes jest najmadrzejszy, Ty kiedys tez byles zielony wiec sobie daruj takie gadanie!
- MorieriSsS
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50
to nie jest tak ze sie wymadrzam, bo nie o to w tym chodzi. wszystkim sie podobaja r6 i rry ale nie o to w tym chodzi, takie moto na pierwszy sprzet moze naprawde okazac sie zabojcze, wiec nie ma sensu leciec w kulki i zmyslac historyjki no ale ok, twoj wybor.
w r6 padaly 2 jak byly stawiane na kolo etc, jak wyczuc? wbijasz 2gi bieg i lecisz po calym zakresie obrotow ze 2 -3 razy, nie wyskoczy bieg jest ok. ale to byly tylko na poczatku modelow do '01 roku bodajze, potem juz bylo ok, rr jako tako bolaczek nie mialy
w r6 padaly 2 jak byly stawiane na kolo etc, jak wyczuc? wbijasz 2gi bieg i lecisz po calym zakresie obrotow ze 2 -3 razy, nie wyskoczy bieg jest ok. ale to byly tylko na poczatku modelow do '01 roku bodajze, potem juz bylo ok, rr jako tako bolaczek nie mialy
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Dzieki to nie zmyslona historyjka tylko prawda, znam wiele osob co od 900 i 1000 zaczynaly i smigaja bez problemu a ja z tamta 600 tez wiekszych problemow nie mialem
- MorieriSsS
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50
Ale jazda na FZR 600 a na R6 to niebo a ziemia. Jak chcesz kupić to kup i tak zrobisz jak uważasz. Ja jeździłem na Sv650s, gsxf 750 i teraz mam R6 (2005r) i wiesz mi lub nie ale on zapi....la i nie wiem czemu ludzie uważają że to dobry pomysł kupić R6 czy Cbr na 1 lub 2 motor.
Jak uważasz że dasz radę to kup co znajdziesz w lepszym stanie technicznym.
Przed kupnem przejedź się np tą R6 i przeciągnij go 1 i 2 do odciny to zobaczysz czy wyskakują biegi czy nie.
Tak z ciekawości czy w FZR starczała ci moc i ile kilometrów przejechałeś ?????
http://www.scigacz.pl/Yamaha,R6,caly,cz ... 12333.html
Jak uważasz że dasz radę to kup co znajdziesz w lepszym stanie technicznym.
Przed kupnem przejedź się np tą R6 i przeciągnij go 1 i 2 do odciny to zobaczysz czy wyskakują biegi czy nie.
Tak z ciekawości czy w FZR starczała ci moc i ile kilometrów przejechałeś ?????
http://www.scigacz.pl/Yamaha,R6,caly,cz ... 12333.html
- Cacper
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 17/1/2011, 21:00
- Lokalizacja: Warszawa
- MorieriSsS
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 8/4/2012, 12:50
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości