Zobacz wÄ…tek - Awaria skuterka
NAS Analytics TAG

Awaria skuterka

i inne małe pojemności
_________

Awaria skuterka

Postprzez Piszczu112 » 30/3/2012, 18:36

Witam jestem posiadaczem kingwaya guliwera z 2006r po zimie odpalil i jezdzil (ciezko odpalal bo wtedy mial peknienty zimering na wale i zalewało cewki ) zmienilem zimering oraz olej i skuter stracil moc i przez 1 dzien dosc tak odpalal ale za 3 dni znów nie palil mial srasznie slaba kompresje wiec zmienilem Cylinder na 65 ccm i nadala " nie pali '' (od godziny 9 do 12 kopania i krecenia odpalil na 15 min i zgasl) byla regulacja itp ( w sensie zawory gaznik swieca noowa ! filtry czyste iskre ma paliwo dostaje ) no i ja mysle ciagle o cewkach nwm moze ktos podpowie co moze byc :( :? :x :cry: :oops:

Proszę nie używać wielkiej oraz kolorowej czcionki!
komarcc
Piszczu112
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/3/2012, 13:59


Postprzez komarcc » 30/3/2012, 19:39

Wszystko dokładnie wyczyściłeś po tym oleju?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez Piszczu112 » 30/3/2012, 19:50

komarcc napisał(a):Wszystko dokładnie wyczyściłeś po tym oleju?

Tak byl 2 razy zmieniany 1 raz po zalozeniu zimeringu 2 raz po zalozeniu cylka ;/ cewki byly ciagle mokre moze cos sie z nimi stalo i moze maja przebicia czy cos ;/ ten silnik rujnuje mnie i moje plany z tuningiem optycznym :(
Piszczu112
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/3/2012, 13:59

Postprzez komarcc » 30/3/2012, 20:14

Chodzi mi o to czy wymyłeś wszystko dokładnie po tym oleju, czyli cewki, stator (to co jest nad magnetem), magneto i wszystko w okolicy? Jeśli nie to benzyna + pędzelek i musisz to dokładnie umyć. Być może gdzieś robi się przebicie. Dobrze podłączyłeś wszystko po wymianie simeringu?

Rozrząd oczywiście dobrze ustawiłeś po zmianie cylindra?

Gdyby cewki były uszkodzone to nie miałbyś iskry, ściągnij fajkę z kabla WN i sam kabel przytknij do masy i zobacz jak duża będzie iskra, powinna mieć ok.1cm, jeśli tyle będzie to cewki są ok.

Jak w tej chwili wyglÄ…da kompresja?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Piszczu112 » 31/3/2012, 08:04

komarcc napisał(a):Chodzi mi o to czy wymyłeś wszystko dokładnie po tym oleju, czyli cewki, stator (to co jest nad magnetem), magneto i wszystko w okolicy? Jeśli nie to benzyna + pędzelek i musisz to dokładnie umyć. Być może gdzieś robi się przebicie. Dobrze podłączyłeś wszystko po wymianie simeringu?

Rozrząd oczywiście dobrze ustawiłeś po zmianie cylindra?

Gdyby cewki były uszkodzone to nie miałbyś iskry, ściągnij fajkę z kabla WN i sam kabel przytknij do masy i zobacz jak duża będzie iskra, powinna mieć ok.1cm, jeśli tyle będzie to cewki są ok.

Jak w tej chwili wyglÄ…da kompresja?


Tak wszystko bylo wymyte podpiete startor chyba tez mylem . Rozrzad tez bdb ustawiony ale mecza mnie jeszcze zawory ;/ ja mam na 0.05 i 0.06 a mechanik od tych pierdopendów powiedzial ze ma byc 0.15 :/ sam juz nie wiem ;(
Piszczu112
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/3/2012, 13:59

Postprzez komarcc » 31/3/2012, 09:35

Takich mechaników omijaj z dala, niektórzy mechanicy starszej daty nie potrafią zrozumieć, że w tych silnikach są zalecane tam małe luzy. Gdybyś ustawił tak duże luzy to by strasznie klepało na zaworach, Ty masz dobre więc zawory zostaw w spokoju.

Sprawdź tą iskrę i kompresję.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê