jaki motor enduro do weekendowych wypadów za kwote 6tys
Posty: 17
• Strona 1 z 1
jaki motor enduro do weekendowych wypadów za kwote 6tys
Witam sezon juz sie zaczyna a ja chciał bym kupic enduro ,chciał bym nim jezdzic głownie po lesie bezdrożach ,troszke piasku Wink nie wiem czym sie kierowac marka czy czym? mam do wydania 6tys nie sa to ogromne pieniadze , chodzi mi o motor który jest nienajdrozszy w eksploatacji oraz aby mało sie psuł i przyzwoicie palił co mozecie mi polecic tylko prosze nie dt lub kmx ...
mam 25lat 190cm i 92kg
mam 25lat 190cm i 92kg
matek
- matek2003
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 26/9/2011, 18:16
- Lokalizacja: Szprotawa
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Jesteś duży facet wiec DR 650 masą cię nei zdominuje. Wersje z elektrycznym starterem polecam. Jeżeli miałbyś okazje wziąść za 6tkę (nie zawsze za tyle sie da) wersje DR 650SE jest od 1996r to bierz , piec taki jak w Freewindzie i mniejsza troche masa.
Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
jeżeli trafisz na dobry egzemplarz, to weź pod uwagę:
DR350, 250, TT600, XT600 (do89 "zabytek" ma tylne koło 18), XR400,250 -xlr250też ok, XR600 (XR-yw takiej kolejności)
Jak masz troszkę bardziej wymagający i skomplikowany teren możne trial np. ST 2.9 ?
Miłej zabawy:)
DR350, 250, TT600, XT600 (do89 "zabytek" ma tylne koło 18), XR400,250 -xlr250też ok, XR600 (XR-yw takiej kolejności)
Jak masz troszkę bardziej wymagający i skomplikowany teren możne trial np. ST 2.9 ?
Miłej zabawy:)
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Jeżdże XT 600 3TB z 92r.-rewelka. Niezawodny, debiloodporny silnik z "suchą miską" długo posłuży. Wadą jest to że trochę się grzeje w lecie 90-110 stopni, ale to już taki silnik. Od przyszłego tygodnia kiedy dojdą części zacznę nim jeździć po zakorkowanym Lublinie. Mam 1.70 dosięgam i spokojnie dosięgam stopami, jednak waże 50kg, a Yamaha aż 150kg i tu trochę ciężko. Dla Ciebie myślę że moto w sam raz. Możesz się rozejrzyć również za nowszą chłodzoną cieczą, czyli 660 ale musisz 3 tysie dorzucić.
Do kwoty 6tysięcy to coś z DR, lub KLX.
Do kwoty 6tysięcy to coś z DR, lub KLX.
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa
Co do awaryjności, to w twoim przypadku trzeba tylko wybrać najlepszy egzemplarz i będzie OK .
Przy tych modelach do"lasu" kieruj się np wagą motocykla, im lżejszy tym lepiej, a do "turystyki" listę odwróć
Na TT i XT można zabrać pasażera (fabrycznie 2-osobowy).
Nie przestrasz się słowa "grzeje", nie mylić z przegrzewa!
Silniki chłodzone powietrzem maja większy zakres temperatur pracy niż chłodzone cieczą.
Spalanie w dobrych 600tkach najmniej XT, TT, XR.
W dużej mierze zależy od terenu, w jeszcze większej od użytkownika i jego umiejętnościom i wiedzy o swoim motocyklu.
wybór fajny
Przy tych modelach do"lasu" kieruj się np wagą motocykla, im lżejszy tym lepiej, a do "turystyki" listę odwróć
Na TT i XT można zabrać pasażera (fabrycznie 2-osobowy).
Nie przestrasz się słowa "grzeje", nie mylić z przegrzewa!
Silniki chłodzone powietrzem maja większy zakres temperatur pracy niż chłodzone cieczą.
Spalanie w dobrych 600tkach najmniej XT, TT, XR.
W dużej mierze zależy od terenu, w jeszcze większej od użytkownika i jego umiejętnościom i wiedzy o swoim motocyklu.
wybór fajny
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
jak najbardziej tylko że za 6 tysi to kupisz tylko pół motocykla srednia DRZ koło 10 tysi kosztuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
lc4 jest spoko, za 6 tysi costam wyrwiesz czasem sie trafi że nawet duzo nie bedziesz musiał w takiej robić.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
DR-Z super, ale za większe pieniądze
Nie spodziewaj się wiele po wyczynowych konstrukcjach motocyklach w dolnej półce cenowej!
Motocykle do sportu enduro i cross zużywają się szybciej i oprócz "co ile mth" dojdą wymiany zużytych części silnikowych. reszta konstrukcji i przeglądy to nie problem przy tym.
Nie spodziewaj się wiele po wyczynowych konstrukcjach motocyklach w dolnej półce cenowej!
Motocykle do sportu enduro i cross zużywają się szybciej i oprócz "co ile mth" dojdą wymiany zużytych części silnikowych. reszta konstrukcji i przeglądy to nie problem przy tym.
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
DR-z Jest najbardziej "cywilny" ze sportowych i na odwrót.
DRz liczyłbym wg przebiegu km , ale tylko w ekstremalnych warunkach wg motogodzin.
ekonomiczny, mało awaryjny, ale byłbym ostrożny z najtańszymi egzemplarzami jak w każdym przypadku, a twój budżet wskazuje na to, że kupując np za 8tyś i tak jesteś w grupie ryzyka.
szukaj egzemplarza tańszego, ale dobrego. Stary DR350 np za 7tys, w dobrym stanie będzie jeździł w kółko DRZ 400 np za 9tys i co z tego, że DRz jest nowszy i bardziej "wyczynowy" bo był następcą 350 i niby odpowiedzią na WRkę.
Twój wzrost niemały z 250, 350 robi maleństwa, ale jest trialowiec w Polsce, który ma pawie 1,9 i 130kg i mniejsi zawodnicy sobie nieraz nie radzą, a motocykl pod nim malutki:)
Z pośród kilku wybierz najlepszy mechanicznie. Rozsądnie i tanio.
DRz liczyłbym wg przebiegu km , ale tylko w ekstremalnych warunkach wg motogodzin.
ekonomiczny, mało awaryjny, ale byłbym ostrożny z najtańszymi egzemplarzami jak w każdym przypadku, a twój budżet wskazuje na to, że kupując np za 8tyś i tak jesteś w grupie ryzyka.
szukaj egzemplarza tańszego, ale dobrego. Stary DR350 np za 7tys, w dobrym stanie będzie jeździł w kółko DRZ 400 np za 9tys i co z tego, że DRz jest nowszy i bardziej "wyczynowy" bo był następcą 350 i niby odpowiedzią na WRkę.
Twój wzrost niemały z 250, 350 robi maleństwa, ale jest trialowiec w Polsce, który ma pawie 1,9 i 130kg i mniejsi zawodnicy sobie nieraz nie radzą, a motocykl pod nim malutki:)
Z pośród kilku wybierz najlepszy mechanicznie. Rozsądnie i tanio.
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości