Zobacz wątek - jaki motor enduro do weekendowych wypadów za kwote 6tys
NAS Analytics TAG

jaki motor enduro do weekendowych wypadów za kwote 6tys

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

jaki motor enduro do weekendowych wypadów za kwote 6tys

Postprzez matek2003 » 22/3/2012, 20:27

Witam sezon juz sie zaczyna a ja chciał bym kupic enduro ,chciał bym nim jezdzic głownie po lesie bezdrożach ,troszke piasku Wink nie wiem czym sie kierowac marka czy czym? mam do wydania 6tys nie sa to ogromne pieniadze , chodzi mi o motor który jest nienajdrozszy w eksploatacji oraz aby mało sie psuł i przyzwoicie palił co mozecie mi polecic tylko prosze nie dt lub kmx ...

mam 25lat 190cm i 92kg
matek
matek2003
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26/9/2011, 18:16
Lokalizacja: Szprotawa


Postprzez Landryss25 » 22/3/2012, 21:24

DR 350.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez skidmarks » 23/3/2012, 13:39

Jesteś duży facet wiec DR 650 masą cię nei zdominuje. Wersje z elektrycznym starterem polecam. Jeżeli miałbyś okazje wziąść za 6tkę (nie zawsze za tyle sie da) wersje DR 650SE jest od 1996r to bierz , piec taki jak w Freewindzie i mniejsza troche masa.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Sumomoto » 24/3/2012, 12:21

jeżeli trafisz na dobry egzemplarz, to weź pod uwagę:

DR350, 250, TT600, XT600 (do89 "zabytek" ma tylne koło 18), XR400,250 -xlr250też ok, XR600 (XR-yw takiej kolejności)
Jak masz troszkę bardziej wymagający i skomplikowany teren możne trial np. ST 2.9 :)?
Miłej zabawy:)
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez grunder » 24/3/2012, 14:17

Jeżdże XT 600 3TB z 92r.-rewelka. Niezawodny, debiloodporny silnik z "suchą miską" długo posłuży. Wadą jest to że trochę się grzeje w lecie 90-110 stopni, ale to już taki silnik. Od przyszłego tygodnia kiedy dojdą części zacznę nim jeździć po zakorkowanym Lublinie. Mam 1.70 dosięgam i spokojnie dosięgam stopami, jednak waże 50kg, a Yamaha aż 150kg i tu trochę ciężko. Dla Ciebie myślę że moto w sam raz. Możesz się rozejrzyć również za nowszą chłodzoną cieczą, czyli 660 ale musisz 3 tysie dorzucić.

Do kwoty 6tysięcy to coś z DR, lub KLX.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez matek2003 » 1/4/2012, 13:54

hm.... no i wiem juz co i jak a jesli chodzi o eksploatacje awaryjnosc i spalanie to jaki najlepiej tt , xt , xr ??
matek
matek2003
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26/9/2011, 18:16
Lokalizacja: Szprotawa

Postprzez Sumomoto » 2/4/2012, 11:20

Co do awaryjności, to w twoim przypadku trzeba tylko wybrać najlepszy egzemplarz i będzie OK :).
Przy tych modelach do"lasu" kieruj się np wagą motocykla, im lżejszy tym lepiej, a do "turystyki" listę odwróć :)
Na TT i XT można zabrać pasażera (fabrycznie 2-osobowy).
Nie przestrasz się słowa "grzeje", nie mylić z przegrzewa!
Silniki chłodzone powietrzem maja większy zakres temperatur pracy niż chłodzone cieczą.
Spalanie w dobrych 600tkach najmniej XT, TT, XR.
W dużej mierze zależy od terenu, w jeszcze większej od użytkownika i jego umiejętnościom i wiedzy o swoim motocyklu.
wybór fajny :)
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez matek2003 » 3/4/2012, 18:51

SUZUKI DR-Z 400 POLECILI BYSCIE CZY NIE ??
matek
matek2003
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26/9/2011, 18:16
Lokalizacja: Szprotawa

Postprzez henio12323 » 3/4/2012, 19:18

jak najbardziej :D tylko że za 6 tysi to kupisz tylko pół motocykla :P srednia DRZ koło 10 tysi kosztuje
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez matek2003 » 3/4/2012, 19:28

bo ktm to chyba wyzsza półka choc podobaja mi sie lc4 ale słyszałem ze trzeba przy nich grzebac a ja chciał bym motor bardzo mało obsługowy i ekonomiczny
i mam dylemat ;/
matek
matek2003
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26/9/2011, 18:16
Lokalizacja: Szprotawa

Postprzez matek2003 » 3/4/2012, 19:29

no i lekkie enduro
matek
matek2003
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26/9/2011, 18:16
Lokalizacja: Szprotawa

Postprzez henio12323 » 3/4/2012, 19:38

lc4 jest spoko, za 6 tysi costam wyrwiesz :D czasem sie trafi że nawet duzo nie bedziesz musiał w takiej robić. :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez matek2003 » 3/4/2012, 19:41

co tzn robic ?? jestem laikiem z napraw mozesz cos wiecej powiedziec na ten temat
w tym lc4 tez sie wymienia olej co iles tam moto godzin ?? czy jak to jest z nimi
matek
matek2003
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26/9/2011, 18:16
Lokalizacja: Szprotawa

Postprzez Sumomoto » 3/4/2012, 19:48

DR-Z super, ale za większe pieniądze
Nie spodziewaj się wiele po wyczynowych konstrukcjach motocyklach w dolnej półce cenowej!
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Sumomoto » 3/4/2012, 19:51

DR-Z super, ale za większe pieniądze
Nie spodziewaj się wiele po wyczynowych konstrukcjach motocyklach w dolnej półce cenowej!
Motocykle do sportu enduro i cross zużywają się szybciej i oprócz "co ile mth" dojdą wymiany zużytych części silnikowych. reszta konstrukcji i przeglądy to nie problem przy tym.
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez matek2003 » 3/4/2012, 20:02

a suzka dr-z ma w mh? czy jak jest dobrym motorem enduro nie jest wyzyłowanym motorem ? jest ekonomicznym motorem i malo awaryjnym ?
matek
matek2003
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 26/9/2011, 18:16
Lokalizacja: Szprotawa

Postprzez Sumomoto » 3/4/2012, 20:45

DR-z Jest najbardziej "cywilny" ze sportowych i na odwrót.
DRz liczyłbym wg przebiegu km , ale tylko w ekstremalnych warunkach wg motogodzin.
ekonomiczny, mało awaryjny, ale byłbym ostrożny z najtańszymi egzemplarzami jak w każdym przypadku, a twój budżet wskazuje na to, że kupując np za 8tyś i tak jesteś w grupie ryzyka.
szukaj egzemplarza tańszego, ale dobrego. Stary DR350 np za 7tys, w dobrym stanie będzie jeździł w kółko DRZ 400 np za 9tys i co z tego, że DRz jest nowszy i bardziej "wyczynowy" bo był następcą 350 i niby odpowiedzią na WRkę.
Twój wzrost niemały z 250, 350 robi maleństwa, ale jest trialowiec w Polsce, który ma pawie 1,9 i 130kg i mniejsi zawodnicy sobie nieraz nie radzą, a motocykl pod nim malutki:)
Z pośród kilku wybierz najlepszy mechanicznie. Rozsądnie i tanio.
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości




na górê