Odblokowanie Yamaha tzr50, proszÄ™ o szybkÄ… pomoc
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Odblokowanie Yamaha tzr50, proszÄ™ o szybkÄ… pomoc
Jestem tutaj nowy więc przepraszam za głupie pytania
Mam yamahe tzr50 ale jeździ ona max 65 na prostej.Motor jest z rocznika 2010.Czasami gdy jadę pod górę albo na prostej i za bardzo przygazuje to mi tak dziwnie go zamula i spada z obrotów.Kolega mówił że może być jakaś blokada na module ale nie wiem czy po zdjęciu tej blokady albo kupnie nowego modułu może mi to coś dać.Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co muszę zrobić aby motor szybciej jeździł i gdzie mogą być blokady.w gre nie wchodzi przerabianie go na 125
Pozdrawiam i z góry dziękuje
Mam yamahe tzr50 ale jeździ ona max 65 na prostej.Motor jest z rocznika 2010.Czasami gdy jadę pod górę albo na prostej i za bardzo przygazuje to mi tak dziwnie go zamula i spada z obrotów.Kolega mówił że może być jakaś blokada na module ale nie wiem czy po zdjęciu tej blokady albo kupnie nowego modułu może mi to coś dać.Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co muszę zrobić aby motor szybciej jeździł i gdzie mogą być blokady.w gre nie wchodzi przerabianie go na 125
Pozdrawiam i z góry dziękuje

- konri97
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 16/3/2012, 17:18
- Lokalizacja: Kraków
Tzr ma blokade na kolanku tłumika module zapłonowym gaźniku. Tak jak kupisz odblokowany modul to nie bedzie blokady i bedzie szybciej jezdzil znaczy bedzie lepiej krecic obrotami:) po odblokowaniu powinna jechac 100-105 a wiem dlatego ze znajomy ma taka i tam mu jedzie
Aprilia Rs/Gs
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
Wziąłem raz motor do kolegi i on coś mi w tłumniku odblokował a mianowicie wyjął taką czarną gumową część.
A co może dać zdjęcie blokady z gaźnika?czytałem również o tym, że dużo dają zębatki ale znajomi mi mówią że jak zrobie coś z zębatkami to będe szybciej jeździł ale będzie słabszy pod górę,czy to prawda?
A co może dać zdjęcie blokady z gaźnika?czytałem również o tym, że dużo dają zębatki ale znajomi mi mówią że jak zrobie coś z zębatkami to będe szybciej jeździł ale będzie słabszy pod górę,czy to prawda?
- konri97
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 16/3/2012, 17:18
- Lokalizacja: Kraków
dokladnie tak czym wieksza zebatka stylu na kole tym motor silniejszy(wyrywa na kolo) ale slabszy v max a czym mniejsza zebatka tym slabsza na starcie ale v max wiekszy? ze co gumowa czesc? hehe blokada na tlumiku to taka slepa kiszka patrz zdjecie przykladowe http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl& ... 9,r:3,s:28
musisz ja odciac i zaspawac tlumik
musisz ja odciac i zaspawac tlumik
Aprilia Rs/Gs
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
No to kolega też odcinał i spawał tłumnik.Ja gdy startuję szybko wchodzę w obroty.A większość mechaników dałoby sobie radę z tymi blokadami? i ile by kosztowało takie zdjęcie blokad?bo ja jestem jeszcze młody i wolę nic sobie nie zepsuć.
- konri97
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 16/3/2012, 17:18
- Lokalizacja: Kraków
powiem tak u mnie w Poznaniu kolega sciagal blokady i placil 200zl za wszystkie blokady aby mu zdjeli oczywiscie musi to byc mechanik motocyklowy serwis. Nie wiem jak u Ciebie w Krakowie musisz poczytac w internecie pojezdzic popytac
Aprilia Rs/Gs
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości