Zobacz wątek - keeway matrix gaśnie podczas jazdy
NAS Analytics TAG

keeway matrix gaśnie podczas jazdy

i inne małe pojemności
_________

keeway matrix gaśnie podczas jazdy

Postprzez Esparco » 22/2/2012, 20:45

mam martixa 4 lata 5900km jak jade to mi gaśnie wygląda to tak jakbym łapał gume bo się obniża a po 2/3 dniach czasem po paru godzinach pali normalnie może to być coś ze filtrem nie wymieniany i przegląd dawno dawno przy koło 1000km robiony dodam że po tym jak zgaśnie to nie można odpalić na kopa bo się kop blokuje w połowie i zostaje w tej pozycji nie idzie to pozycji wyjściowej (pale go na kopa bo nie chce mi się akumulatora wymienić) może to być związane z tym?
ESPARCO
Esparco
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21/2/2012, 21:16


Postprzez komarcc » 22/2/2012, 21:22

Brudny gaźnik, filtr paliwa oraz powietrza i nowa świeca by się przydała. Zrób to wszystko i będziesz miał pierwszy problem z głowy. Oczywiście wyreguluj też gaźnik, ale to po czyszczeniu.

Co do drugiego to jak kopniesz i on się zatrzyma w połowie, to możesz go ręką podnieść z powrotem do góry? Jeśli tak to masz syf pod pokrywą paska napędowego, musisz rozebrać, przeczyścić i nasmarować tam gdzie trzeba. Po rozgrzaniu nawet z tym syfem powinien działać normalnie.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez Esparco » 22/2/2012, 21:45

tak jak kopne i się zatrzyma to musze walnąć żeby wrócił ale próbowałem odkręcić pokrywe paska i brakuje mi do odkręcenia dwóch śrubek bo są schowane i potrzebuje jakiegoś klucza przedłużonego gdzie taki mogę znaleść?
ESPARCO
Esparco
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21/2/2012, 21:16

Postprzez komarcc » 23/2/2012, 11:00

W każdym sklepie z narzędziami, nawet jakimś markecie, kupujesz po prostu przedłużkę, nasadkę prawdopodobnie 8mm, i do tego jakiś klucz, żeby można było czymś kręcić.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez zioomeek09 » 23/2/2012, 16:18

Moim zdaniem puchnie tłok , skoro gasnie podczas jazdy i się kopniak sie blokuje to raczej tłok staje w miejscu
Avatar użytkownika
zioomeek09
Świeżak
 
Posty: 471
Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Esparco » 23/2/2012, 19:52

można temu zaradzić jakoś naprawić?
ESPARCO
Esparco
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21/2/2012, 21:16

Postprzez henio12323 » 23/2/2012, 20:26

sprawdź układ smarowania - czy dostarczany jest olej do cylindra. koledze kiedys w skuterku wypiął sie z gaźnika przewód na trasie, i skuterek wracał na przyczepce :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez zioomeek09 » 24/2/2012, 18:13

Esparco napisał(a):można temu zaradzić jakoś naprawić?


nowy tłok tylko jakiś lepszy
Avatar użytkownika
zioomeek09
Świeżak
 
Posty: 471
Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Esparco » 25/2/2012, 11:23

tylko nie chce inwestować w skuter bo chce go sprzedać jak najszybciej bo kupuje jakiegoś crosa albo street a
ESPARCO
Esparco
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21/2/2012, 21:16

Postprzez henio12323 » 25/2/2012, 11:33

no to co mamy ci powiedziec ? :P jak nie chcesz inwestować to sam sobie zrób nowy tłok - moze wyjdzie taniej :D tłok kupisz pewnie za 50 zł strasznie duzo to chyba nie jest :P i nie zbawi cię ta kwota
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Esparco » 25/2/2012, 13:07

myślałem że tłok o wiele więcej kosztuje wiecie ile mnie to może wynieść z robocizną?
ESPARCO
Esparco
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21/2/2012, 21:16

Postprzez komarcc » 25/2/2012, 15:14

Jakieś 2500 jenów murzyńskich, jeśli dobrze pójdzie.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez SuzukiMaster » 25/2/2012, 17:32

komarcc napisał(a):Brudny gaźnik, filtr paliwa oraz powietrza i nowa świeca by się przydała. Zrób to wszystko i będziesz miał pierwszy problem z głowy. Oczywiście wyreguluj też gaźnik, ale to po czyszczeniu.

Co do drugiego to jak kopniesz i on się zatrzyma w połowie, to możesz go ręką podnieść z powrotem do góry? Jeśli tak to masz syf pod pokrywą paska napędowego, musisz rozebrać, przeczyścić i nasmarować tam gdzie trzeba. Po rozgrzaniu nawet z tym syfem powinien działać normalnie.

Esparco zrób tak jak napisał tobie komarcc i będzie po problemie, jak by tłok z puchł to byś miał ostre hamowanie silnikiem więc to możesz wykluczyć :P
Avatar użytkownika
SuzukiMaster
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 5/1/2012, 22:37
Lokalizacja: Wejherowo



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości




na górê