Witam Chcę kupić motor do stuntu pomóżcie
• Strona 1 z 1
Witam Chcę kupić motor do stuntu pomóżcie
witam chcę kupić motor do stuntu zastanawiam się nad Honda cbr600 F3 lub Suzuki GSX-R 750 ten na wtrysku... I nie wiem który lepiej się nadaj. Dodaje jestem początkującym... Z góry dzięki...
-
Bruno - Świeżak
to wszystko zależy od gotówki jaką dysponujesz...
Polecam artykuł
http://www.motogen.pl/artykuly/porady/m ... art63.html
Polecam artykuł
http://www.motogen.pl/artykuly/porady/m ... art63.html
-
k9aro3l - Stały bywalec
na Twoim miejscu kupił bym f2. Najlepiej jakiegoś po niedużym szlifie. Jeśli jakieś plastiki będą w dobrym stanie to sprzedaj je, zawsze kasa się przyda. Wstaw klatkę, dużą zębatke na tył, stelaz do 12stki, zrób przegrode w misie żebyś motocykla nie zatarł jeżdżąc na gumie, prosta kiere dla wygody, wklep bak, dziurkę w siedzeniu na nogę, z czasem rozkmin coś z kierownicą co abyś sobie przypadkiem nogą nie wyłączył silnika. Przy kupnie nie kieruj się do końca stanem wizualnym motocykla, raczej stanem technicznym. Po kilku treningach nie będzie on pięknie wyglądać zważywszy na to że się będziesz na nim uczyć. A i z czasem jak Ci się spodoba to zainwestuj w coś nowszego.
-
k9aro3l - Stały bywalec
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
Według mnie dla początkującego motocykl do stuntu to motocykl do nauki takiej jazdy a nie do jakiegokolwiek szpanu, ponieważ tak czy siak go położysz. Także kwestie estetyczne według mnie nie mają żadnego znaczenia. A skoro nie mają znaczenia to lepszym wyborem będzie Honda, która jest łatwiejsza do ogarnięcia, co nie znaczy że jest łatwa do ogarnięcia dla początkującego. Podsumowując na Hondzie nauczysz się więcej w krótszym czasie.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
Dzięki za info... dam sobie jeszcze trochę czasu nad 100% decyzją.. Mam do dyspozycji 6.000pln jak na dzisiejszy dzień. Na motor typu cbr 600f3 wystarczy. A orientujesz się ile wyniesie mnie przerobienie go do nauki ?
-
Bruno - Świeżak
• Strona 1 z 1