Zobacz wątek - Zbyt mała prędkość .
NAS Analytics TAG

Zbyt mała prędkość .

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Zbyt mała prędkość .

Postprzez smarzyciel » 6/1/2012, 16:49

Witam . Kolega ze swoja Kawasaki zx6r ma pewien problem .
Mianowice : Motocykl doskonale przyśpiesza, nie muli , dławi itd.
Lecz gdy chce osiągnąć prędkość maksymalną zegar zatrzymuję się na 240 i 12 tyś obrotów dalej nie idzie .
Sprzęgło się nie ślizga(nowe) wszystkie filtry wymienione . Gaźniki wyregulowane.
Mam taka samą Kawasaki i u mnie prędkość jest nieco większa , mianowicie kilka razy udało mi sie osiągnąć 270. Dodam jeszcze że Kawa nie ma zajechanego pieca (oleju nie pali , odpala elegancko )
Możliwe że przyczyna są świece ?
Pozdrawiam
smarzyciel
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45


Postprzez Trax » 6/1/2012, 17:24

moto zablokowane strzelam że import z Francji albo Niemiec ?
Trax
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 28/9/2011, 11:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.


Postprzez smarzyciel » 6/1/2012, 18:08

Wersja Amerykańska , tyle ze wcześniej prędkość 260 nie była problemem .
smarzyciel
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45

Postprzez hubi199 » 6/1/2012, 18:25

A więc normalnie cisnął?/
Problem pojawił się nagle? Jakieś modyfikacje?
Z górki idzie coś więcej?
Nie wiem jak w kawie, ale czujnik licznika jest na przednim kole czy na wałku??
I który jest t orocznik
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez hugo2003 » 6/1/2012, 21:56

Proponuje zrobic test:
ugadajcie sie oboje na moto.
Ustalcie np ze ruszycie razem obok siebie oboje np ne 2gim biegu i np 4rpm i czy pojedziecie rowno????
Byc moze ma cos pozmieniane z przelozenieami na zebatkach gdzie jego motocykl moze byc zrywniejszy ale wolniejszy....
Inna kwestia moze byc ze zalozyl opone tylna o innym profilu(wysokosci )
dajcie znac co Wam wyszlo.
Pozdro:)
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez cycu_rsko » 7/1/2012, 10:26

Jesli czujnik jest na zebatce zdawczej, a chyba jest pewien nie jestem, to taki test nic nie da, bo czy beda inne przelozenia, czy profil opony to predkosc na zegarze bedzie pokazywac ta sama.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez hugo2003 » 7/1/2012, 10:36

cycu_rsko napisał(a):Jesli czujnik jest na zebatce zdawczej, a chyba jest pewien nie jestem, to taki test nic nie da, bo czy beda inne przelozenia, czy profil opony to predkosc na zegarze bedzie pokazywac ta sama.



Pretkosc bedzie pokazywac ta sama bo faktycznie czujnik jest na zebatce zdawczej ale wtedy ktorys z nich pojedzie szybciej a drugi wolniej jesli bhylo cos robione w napedzie lub czarowanie z opona...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez smarzyciel » 7/1/2012, 15:44

Przełożenia mamy takie same. W teście też wypadamy podobnie.
Na każdym biegu do 4- "odcinki"daje ten sam rezultat czyli 200 km/h.
Dodam że prędkość maksymalną osiąga przy moim zdaniem zbyt wczesnym wrzuceniu szóstki .
Mozliwe że coś się zmieni gdy będzie próbował na piątce do końca , a później 6 ?
Co do opon to ten sam rozmiar 180/55/17. POZDRAWIAM
smarzyciel
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45

Postprzez hugo2003 » 9/1/2012, 19:52

To sprobujcie hardkorowo jesli chcenie... jedzcie do np 250km/h w miare rowno czy da rade podpierajac sie TYLKO Twoim licznikiem moze kolega ma cos z czujnikiem przy zebatce zdawczej... np zawalona smarem lub innym pskudztwem....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez smarzyciel » 10/1/2012, 17:13

Może to byc przez świece zapłonowe , lub z byt mała dawka mieszanki paliwowo - powietrznej ?
smarzyciel
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45

Postprzez Seba_ER5 » 10/1/2012, 17:25

Ktory model zx6?
Hugo ma racje jesli czujnik zawalony samerem to moga pojawic sie probelmy. MI przykladowo predkosc nagle znikala i potem sie pojawiala. Zabrudzilem czujnik przy mizanie napedu.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez hugo2003 » 10/1/2012, 18:24

Poprostu jedzcie obok siebie na 6biegu do np 5rpm jesli nadal bedziecie jechac obok siebie to zmaczy ze cos z czujnikiem lub ewentualnie slizgajace spreglo bo nic innego nie przychodzi na mysl...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez smarzyciel » 10/1/2012, 21:44

Rocznik 1998 . Wszystkie brudy z zębatki zdawczej były czyszczone .
Dziś gdy przekręciłem koledze skład mieszanki o "ćwiartkę" i mówi że lepiej ... Tyle że na biegu jałowym ma z byt duże obroty . Jak teraz wyregulować obroty na neutralu ?
Czy z powrotem powrócić do starych ustawień ?
EDIT: Gdy leci te 240 i odkręci do końca motocykl się lekko dławi nie przyśpiesza (szarpie i prędkość niekiedy maleje). Pozdro
smarzyciel
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45

Postprzez adamRS » 11/1/2012, 17:00

Niech kolega wymieni świece i ustawi zawory. Potem jeszcze raz czyszczenie, regulacja gaźników i synchronizacja, powinno pomóc.[/code]
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez hubi199 » 11/1/2012, 19:26

A nie traci czasem iskry na jeden cylinder przy tej prędkości??
Może być coś rówież z dolotem
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez RUTRA.RD » 12/1/2012, 13:13

a ja sie spytam kiedy zawory i gazniki regulowal oraz swiece i filtry wymienial?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez smarzyciel » 12/1/2012, 20:45

Zawory, gaźniki- jesienią (październik) , filtry - tydzień temu(wraz ze sprzęgłem). Świec jeszcze nie wymieniał , ale na weekend mu wymienię . Mówię , coś się zmienia(na lepsze) gdy przekręciłem śrubkę składu mieszanki . ale wtedy gdy sie dobrze rozgrzeje to obroty rosną nawet do 3tyś... Na starym ustawieniu jadać te 240 po odkręceniu manetki do końca motocykl lekko przerywa :)
smarzyciel
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:45

Postprzez hubi199 » 12/1/2012, 20:48

Może masz pokrętło biegu jałowego.
Sprawdz również czy czasem jakoś ssanie się nie włącza przez przypadek
hubi199
Bywalec
 
Posty: 581
Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
Lokalizacja: J-no

Postprzez RUTRA.RD » 13/1/2012, 07:49

gazniki do czyszczenia i regulacji
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez hugo2003 » 14/1/2012, 21:40

smarzyciel napisał(a):... ale wtedy gdy sie dobrze rozgrzeje to obroty rosną nawet do 3tyś... Na starym ustawieniu jadać te 240 po odkręceniu manetki do końca motocykl lekko przerywa :)



Moga rosnac i do obnizenia tych obrotow jest pokretlo biegu jalowego wiec moze poprostu dostaje za duzo paliwa... jak pisal Rutra- dokladny serwis gaznikow!!!!!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr