FOTO.....Silnik z SR do TW
			Posty: 15
			 • Strona 1 z 1
		
	
FOTO.....Silnik z SR do TW
Witam, orientuje się ktoś czy do Yamahy TW125 podejdzie silnik z SR125? Silniki są niby takie same, ale zastanawia mnie czy np mocowanie śrub do ramy jest identyczne, czy łańcuch nie będzie nigdzie ocierał, itp..
				
					Ostatnio edytowano 6/1/2012, 20:55 przez raaza, łącznie edytowano 1 raz
						
					
				
			- raaza
 - Świeżak
 - Posty: 27
 - Dołączył(a): 25/9/2011, 17:20
 - Lokalizacja: Gorzów
 
Dobra mój błąd, różnica jest w mocowaniu na bloku. Cylek ten sam jest.
  (otwórz link)
Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
				
			
  (otwórz link)
Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
- 
				

grunder - Mieszkaniec forum
 - Posty: 2969
 - Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
 - Lokalizacja: LBN/Włodawa
 
Okazuje się, ze silnik do ramy pasuje, ale wałek zdawczy w SR jest krótszy niż w TW, co pokazuje to zdjecie:
http://www.bikechatforums.com/download.php?id=74704
Trzeba albo jakoś wydłużyć/zmienić zębatkę zdawczą albo jakoś przerobić piastę koła..
Macie jakieś pomysły?
Mam wałek zdawczy od Tw i mógłbym go dać do tego silnika od SR, ale czy trzeba rozpoławiać silnik, zeby go wymienić?
				
			http://www.bikechatforums.com/download.php?id=74704
Trzeba albo jakoś wydłużyć/zmienić zębatkę zdawczą albo jakoś przerobić piastę koła..
Macie jakieś pomysły?
Mam wałek zdawczy od Tw i mógłbym go dać do tego silnika od SR, ale czy trzeba rozpoławiać silnik, zeby go wymienić?
- raaza
 - Świeżak
 - Posty: 27
 - Dołączył(a): 25/9/2011, 17:20
 - Lokalizacja: Gorzów
 
szybciej pójdzie Ci z wymianą wałka, o ile różnią się tylko i wyłacznie długością, tak trzeba rozebrać silnik. 
EDIT:Znajdź dwa wałki i porównaj czy w ,,środku" silnika sa takie same.
				
			EDIT:Znajdź dwa wałki i porównaj czy w ,,środku" silnika sa takie same.
- 
				

KAPELA911 - Bywalec
 - Posty: 868
 - Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
 - Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
 
Nie wiem jak inni to widza ale ja w to bym sie nie bawil! 
Tam sa duze sily nawet jak na 125 i nie masz pewnosci czy spaw sie nie ukruszy,zlamie a potem zablokuje tylne kolo lub przedziurawi korpus silnika.... to juz lepiej jak pisalem kombinowac z piasta kola....
A co sie stalo ze piec zmianiasz?
				Tam sa duze sily nawet jak na 125 i nie masz pewnosci czy spaw sie nie ukruszy,zlamie a potem zablokuje tylne kolo lub przedziurawi korpus silnika.... to juz lepiej jak pisalem kombinowac z piasta kola....
A co sie stalo ze piec zmianiasz?
Motorynka Pony 
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
			WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
- 
				

hugo2003 - Mieszkaniec forum
 - Posty: 1589
 - Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
 - Lokalizacja: Poznań
 
Mam silnik na chodzie + drugi dół, ale za niewielkie pieniądze mogę kupić drugi od SR, gdzie góra silnika jest identyczna i dół w 99%. 
Jak nie da się przerobić to i tak chyba wezmę na części. W razie awarii lepiej mieć zapas:)
				
			Jak nie da się przerobić to i tak chyba wezmę na części. W razie awarii lepiej mieć zapas:)
- raaza
 - Świeżak
 - Posty: 27
 - Dołączył(a): 25/9/2011, 17:20
 - Lokalizacja: Gorzów
 
			Posty: 15
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości